Assassins Creed Valhalla: HUD - czy można ograniczyć? Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Nie wszyscy gracze przepadają za rozbudowanym interfejsem i ciągłymi informacjami wyświetlanymi na ekranie. Na szczęście, Assassin's Creed Valhalla posiada rozbudowane opcje pozwalające w znacznym stopniu ograniczyć HUD - na niniejszej stronie poradnika dowiesz się jak to zrobić. Wszystkie opisane opcje znajdziesz w ustawieniach gry, a dokładnie w zakładce Interfejs.

Podstawowe opcje

W pierwszej sekcji opcji interfejsu możesz wpłynąć na wielkość tekstu i ikon, a także włączyć alternatywny tryb HUD - dodaje on czarne tło za kompasem, co jest przydatne w przypadku problemów z odczytaniem ikon na kompasie - Assassins Creed Valhalla: HUD - czy można ograniczyć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W pierwszej sekcji opcji interfejsu możesz wpłynąć na wielkość tekstu i ikon, a także włączyć alternatywny tryb HUD - dodaje on czarne tło za kompasem, co jest przydatne w przypadku problemów z odczytaniem ikon na kompasie.

Świat i misje

W kolejnej sekcji możesz ograniczyć HUD związany z eksploracją świata i misjami - Assassins Creed Valhalla: HUD - czy można ograniczyć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W kolejnej sekcji możesz ograniczyć HUD związany z eksploracją świata i misjami. Znajdziesz tu opcje pozwalające wyłączyć kompas (pamiętaj, że może to mocno utrudnić rozgrywkę) czy też wyłączenie mini dziennika zadań znajdującego się w lewym górnym rogu ekranu.

Bohater

Kolejna sekcja interfejsu zostały poświęcona informacjom związanymi z Eivorem - Assassins Creed Valhalla: HUD - czy można ograniczyć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Kolejna sekcja interfejsu zostały poświęcona informacjom związanymi z Eivorem. Możesz tu wyłączyć pasek zdrowia i staminy, pasek tlenu podczas nurkowania oraz informacje o zdobywanym doświadczeniu i punktach umiejętności.

Walka i wrogowie

W sekcji walki i przeciwników możesz wpłynąć na informacje wyświetlające się w trakcie potyczek - Assassins Creed Valhalla: HUD - czy można ograniczyć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W sekcji walki i przeciwników możesz wpłynąć na informacje wyświetlające się w trakcie potyczek. Przydatną opcją wydaje się być możliwość wyłączenia latających liczb z zadanymi obrażeniami, ale możesz tu też zmienić ustawienia namierzania wrogów czy informację o wykryciu.

Pozostałe opcje

W ostatniej sekcji ustawień interfejsu w Assassins Creed Valhalla możesz wyłączyć wszelkie podpowiedzi w postaci wskazówek, wiadomości i informacji, jakie przycisku należy wykonać w danej czynności (np - Assassins Creed Valhalla: HUD - czy można ograniczyć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W ostatniej sekcji ustawień interfejsu w Assassin's Creed Valhalla możesz wyłączyć wszelkie podpowiedzi w postaci wskazówek, wiadomości i informacji, jakie przycisku należy wykonać w danej czynności (np. przy przejmowaniu dowodzenia nad statkiem).