Assassins Creed Valhalla: Bezbożny Ojciec/Unholy Father - solucja Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Bezbożny ojciec (Unholy Father).

Eivor dołącza do Lifa który planuje zgładzić wiernego Wigmundowi księdza z Walden. W ten sposób Eivor może zdobyć potrzebne informacje, które pozwolą mu jednoznacznie stwierdzić, czy to Lif jest zdrajcą.

Nagroda za wykonanie misji: 1 700 XP.

1 - Assassins Creed Valhalla: Bezbożny Ojciec/Unholy Father - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Pomów z Lifem (Speak with Lif)

Plan Lifa wygląda następująco - wojownik chce zakraść się do Walden, by wyeliminować księdza, który sypie dziesięcinę do kufrów Wigmunda - Assassins Creed Valhalla: Bezbożny Ojciec/Unholy Father - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Plan Lifa wygląda następująco - wojownik chce zakraść się do Walden, by wyeliminować księdza, który sypie dziesięcinę do kufrów Wigmunda. W trakcie rozmowy możesz podpytać Lifa jak dołączył do klanu Somy, a także o jego pracę przy budowie statków.

Znajdź i zabij księdza (Find and assassinate the priest)

W trakcie gdy reszta wojowników klanu Somy będzie odciągać uwagę Sasów stacjonujących w Walden, Eivor z Lifem muszą znaleźć księdza, a następnie go wyeliminować. Do odpowiedniej lokacji możesz dostać się po cichu lub zdecydować się na otwartą walkę z siłami wroga.

Jeśli chcesz załatwić sprawę po cichu nie wchodź do Walden głównym wejściem - Assassins Creed Valhalla: Bezbożny Ojciec/Unholy Father - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Jeśli chcesz załatwić sprawę po cichu nie wchodź do Walden głównym wejściem. Zamiast tego skorzystaj z wejścia alternatywnego, po drewnianym wozie.

Księdza znajdziesz w murowanym kościele za drewnianą palisadą z czerwonymi flagami - Assassins Creed Valhalla: Bezbożny Ojciec/Unholy Father - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Księdza znajdziesz w murowanym kościele za drewnianą palisadą z czerwonymi flagami. Główna brama jest zamknięta więc skorzystaj z rusztowania, by przedostać się na drugą stronę. Przed kościołem stacjonuje jeszcze kilku żołnierzy.

Wejdź do budynku i wyeliminuj księdza, a następnie wydostań się z Walden i porozmawiaj z Lifem, by zakończyć tę misję - Assassins Creed Valhalla: Bezbożny Ojciec/Unholy Father - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Wejdź do budynku i wyeliminuj księdza, a następnie wydostań się z Walden i porozmawiaj z Lifem, by zakończyć tę misję. W nagrodę otrzymasz 1 700 XP.