Assassins Creed Valhalla: Szeryf z Wincestre/The Reeve of Wincestre - solucja
Ta strona poradnika do Assassin’s Creed Valhalla zawiera opis przejścia głównej misji fabularnej Szeryf z Wincestre (The Reeve of Wincestre). Dotrzecie w niej do Goodwina, którego przyjdzie Wam ocalić.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Szeryf z Wincestre (The Reeve of Wincestre).
Eivor wyrusza do Wincestre, by spotkać się z tajemniczym informatorem i sprawdzić, czego chce.
Nagroda za wykonanie misji: 5 100 XP.
- Znajdź człowieka w bieli i porozmawiaj z nim (Find and speak to the man in white)
- Znajdź odpowiedź na chrześcijański test (Find the answer to the Christian test)
- Dotrzyj do domu Goodwina (Reach Goodwin's house)
- Odszukaj i uratuj Goodwina (Find and rescure Goodwin)

Znajdź człowieka w bieli i porozmawiaj z nim (Find and speak to the man in white)

Udaj się do Wincestre, by porozmawiać z tajemniczym informatorem, którego znajdziesz w głównej katedrze. Gdy powiesz mężczyźnie w habicie z jakiego powodu przybywasz nie do końca będzie z tego zadowolony.

Jeśli zdobyłeś 4 poziom charyzmy możesz od razu przekonać mnicha, że jesteś odpowiednim człowiekiem do wykonania tego zadania. Jeśli nie, musisz dowiedzieć się nieco o wierze chrześcijańskiej i czynach Chrystusa.
Znajdź odpowiedź na chrześcijański test (Find the answer to the Christian test)

Pierwszą cenną informację, historię chrztu (Baptism Story), znajdziesz na drewnianym pulpicie po prawej stronie mnicha.

Druga informację, historię zmartwychwstania (Resurrection Story), znajdziesz w pomieszczeniu w którym przechowywane są liczne zwoje.

Ostatnią informację, historię objawienia (Revelation Story), znajdziesz w małej kaplicy, po lewej stronie od wejścia do katedry.

Po zebraniu wszystkich informacji wróć do Sigebealda i wypowiedz wszystkie czyny Chrystusa w odpowiedniej kolejności: chrzest, objawienie, zmartwychwstanie.

Po tym jak zdasz chrześcijański test mężczyzna powie, że to nie on wezwał Eivora do Wincestre i zaprowadzi Cię do odpowiedniego człowieka.

Okazuje się, że Eivor przybył do Wincestre na zaproszenie Aelfreda. Król pokaże Eivorowi list podpisany przez Ubogiego Towarzysza Broni w Chrystusie (Poor-Fellow Soldier of Christ), w którym informator ostrzega przed spiskiem przeciwko Aelfredowi. Również i tym razem w liście pojawiają się trzy przydomki: Stryczek (The Gallows), Pióro (The Quill) i Saks (The Seax). Aelfred powie także, że ostatni z nich, Biskup Ealhferth, który posługiwał się pseudonimem Saks (The Seax) nie żyje więc zostaje jeszcze dwóch.
Dotrzyj do domu Goodwina (Reach Goodwin's house)
Król Aelfred zdradził Eivorowi, że dzisiejszego ranka na posterunku nie zastał jednego ze swoich szeryfów, Goodwina. Mężczyzna podążał za śladami podanymi w liście i zniknął bez słowa więc pora sprawdzić, co się z nim stało.

Na miejscu spotkasz kilku anglosaskich żołnierzy. Wyeliminuj ich, a następnie poszukaj wskazówek, by rozwiązać zagadkę zniknięcia Goodwina.

Pierwszą wskazówkę znajdziesz w kominku - spalone dokumenty, które mogą świadczyć o tym, że Goodwin chciał zatrzeć ślady lub o tym, że strażnicy chcieli zniszczyć dowody.

Drugą wskazówkę znajdziesz na piętrze budynku. Połamane miski i porozrzucane jedzenie sugerują, że Goodwin został zabrany z domu siłą, prawdopodobnie do garnizonu.
Odszukaj i uratuj Goodwina (Find and rescure Goodwin)

Garnizon znajduje się zaraz obok domu Goodwina. Jeśli chcesz dostać się na teren tego kompleksu i pozostać niezauważonym warto wdrapać się na mury po drzewie.

Goodwina przetrzymują w wewnętrznym kręgu garnizonu. By się tam dostać będziesz potrzebować klucza, który znajdziesz w małym murowanym budynku po prawej stronie.

Otwórz drzwi i wejdź do budynku więzienia. Zanim jednak pójdziesz uratować szeryfa, wejdź na pierwsze piętro więzienia i od razu zbierz dokumenty, które pomogą zdemaskować kolejnych członków Zakonu Starożytnych. Znajdziesz je na piętrze więzienia, za zamkniętymi drzwiami. Ustaw się w miejscu pokazanym na powyższym obrazku i strzel w blokadę drzwi.

Następnie wyjdź na zewnątrz i wejdź przez balkon do pomieszczenia w którym przetrzymywane są dokumenty. Zabierz je i idź do piwnicy. Goodwina znajdziesz w środkowej celi.

Wyprowadź Goodwina za mury garnizonu, a następnie pomów z nim. Misja dobiegnie końca, a w nagrodę otrzymasz 5 100 XP.
0
Komentarze czytelników
Browney3d Junior
No cóż... Trochę nie tego się spodziewałem kupując tę grę. Liczyłem na coś co będzie podobne do poprzednich AC. Tymczasem w mojej ocenie (szczególnie biorąc pod uwagę choćby właśnie walkę z Kjotve) bliżej temu tytułowi do nawalanek pokroju Mortal Combat. To nie moje klimaty i kompletnie nie rozumiem skąd autorom przyszło do głowy robić coś tak niedorzecznego. Gra staje się przez to (przynajmniej dla mnie) kompletnie niegrywalna i zwyczajnie... nudna. Bo jak się domyślam rozwój postaci uzależniony jest od tej konkretnej walki. Bez przejścia tego bossa można zapomnieć o dalszej progresji. Czyli... Moja przygoda z tym tytułem tutaj się kończy. Dziękuję. Wysiadam.
andrzeja Junior
Niemoge zapukać do dzwi bo cały czas mowi mi że są zamknięte i niemam nikogo w domu w misi asasyn Pierwsza noc Samhain już ras restetowalem i dalej nic
robertw25811141720 Junior
Witam - czy ktoś ma problem z trofkiem "na 100% pełną gębą" skończyłem grę dwukrotnie, wszystkie aktywności a trofeum nie wpada. Czy wyzwania łowieckie wliczają się do tego trofeum?
adeox Junior
Siema. Problem. Pokonałem wszystkich członków zakonu i muszę oddać jeszcze 15 medalionów, a mam 14? Co poszło nie tak? ????
matixm Junior
Nie mogę podnieść strony kodeksu miał ktoś coś takiego?
emkae921658662f Junior
Kto podpowie czy to błąd gry czy coś pominęłam. Zamiast wyruszcie najpierw do Ledecestrescire z Sigurdem poszlam na Grantebridgescire. Tam zawarłam już sojusz, ale ta misja żeby odszukać Sigurda i dołączyć do niego mi się nie wyświetla. Nie wiem co dalej robić. Łażę bez misji, odkrywam skarby i robudowuję wiochę.
Felipe Konsul

Szkoda, że ten Vagn, który umożliwia nam najazdy rzeczne nie jest nawet pokazany na mapie... żal... ja poza pierwszym najazdem do końca gry nie zrobiłem żadnego i dopiero przed końcem zacząłem je robić, bo go nie mogłem znaleźć w porcie.
Felipe Konsul

Szczerze to o wiele więcej spodziewałem się po tym wielkim mistrzu... wsm. dokładnie to samo jest z Kultem Kosmosa w Odyssey...
slawekm25 Junior
Może ktoś pomóc ? rozkładam ręce u wszystkich jest wszystko ok a u mnie jakiś zawias. Konkretnie misja "NIEWYOBRAŻALNY" z ślepcem i z kulawym, wszystko jest ok do momentu podniesienia kulawego nie mogę go podnieść, nie pojawia mi się ikonka Trójkąta jak w moim przypadku na PS i nie mam jak go zanieść do źródełka. POMOŻECIE?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
