Assassins Creed Valhalla: Szturm na mury/Storming the Walls - solucja
Ta strona poradnika do Assassin’s Creed Valhalla zawiera opis przejścia głównej misji fabularnej Szturm na mury (Storming the Walls). To ostatnia misja z tej sagi, za jej ukończenie dostaniecie osiągnięcie Prośba o przysługę (Calling In a Favor).
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Szturm na mury (Storming the Walls).
Eivorowi udało się poważnie osłabić przeciwnika poprzez ataki przeprowadzone na Gildefort, Crawleah i Briggworth. Pora poprowadzić atak na Portcestre.
Nagroda za wykonanie misji: 5 100 XP.
- Dołącz do swoich sojuszników (Regroup with your allies)
 - Wyłam wrota (Breach the gate)
 - Zniszcz jedną z palisad (Destroy one of the palisades)
 - Podnieś kratę (Lift the portcullis)
 - Zniszcz palisadę (Destroy the palisade)
 - Wejdź do twierdzy (Get inside the keep)
 - Poszukaj Sigurda (Search for Sigurd)
 - Znajdź i zabij Fulke (Find and kill Fulke)
 - Powstrzymaj Sasów (Hold off the Saxons)
 

Dołącz do swoich sojuszników (Regroup with your allies)

Twoi sojusznicy zebrali się już w obozie wypadowym (Forward Camp) i przygotowują się do nadchodzącej bitwy. Dołącz do nich i porozmawiaj z Basimem, by rozpocząć szturm.
Wyłam wrota (Breach the gate)

Zanim dotrzesz do głównej bramy trzeba uporać się z mniejszymi drewnianymi palisadami, które zostały rozstawione na drodze. Zostaw to swoim wojownikom, a samemu zajmij się niszczeniem balist i eliminacją strażników stacjonujących na murach. Warto także zniszczyć kocioł z wrzącym olejem, który został umiejscowiony na samym szczycie muru.

Gdy taran zostanie podprowadzony pomóż swoim wojownikom wywarzyć wrota. Gdy przeciwnicy będą zasypywać was gradem strzał użyj tarczy, by osłonić się przed nadlatującymi pociskami. Taran jest wprawdzie zadaszony, ale niekiedy płonąca strzała wystrzelona przez wroga może dosięgnąć celu.
Zniszcz jedną z palisad (Destroy one of the palisades)

Po wejściu na teren fortecy skręć w lewo, zlikwiduj kilku strażników i strzel w dzban z oliwą, by zniszczyć palisadę.
Podnieś kratę (Lift the portcullis)

Wdrap się na mury i wyeliminuj strażników pilnujących mechanizmu służącego do podnoszenia kraty. Następnie użyj kołowrotu, by otworzyć przejście dla swoich wojsk.
Zniszcz palisadę (Destroy the palisade)

Do zniszczenia drewnianej palisady możesz użyć dzban z oliwą. Najbliższy znajdziesz przy jednej z drewnianych łodzi, która została umieszczona dokładnie naprzeciwko przeszkody.

Jeśli chcesz możesz również przejąć kontrolę nad jedną z balist i strzelać w palisadę dopóki nie zostanie zniszczona.
Wejdź do twierdzy (Get inside the keep)

Wszystkie główne przeszkody zostały pokonane i twoje wojska wdarły się do wewnętrznego pierścienia fortecy. By wejść do twierdzy będziesz potrzebować klucza, a ten jest w posiadaniu jednego z elitarnych przywódców stojących przed wejściem. Pokonaj przeciwnika, zabierz klucz i idź na spotkanie z Fulke.
Poszukaj Sigurda (Search for Sigurd)

Skorzystaj ze schodów, by wejść na drugi poziom twierdzy. Trafisz do Sali w której Fulke przetrzymywała Sigurda. Wyjdź na balkon, by aktywować przerywnik filmowy.

Zeskocz z balkonu, a następnie udaj się do kościoła - to właśnie tam Fulke zabrała osłabionego Sigurda. Gdy będziesz na miejscu, z pomocą Basima wywarz czerwone drzwi.
Znajdź i zabij Fulke (Find and kill Fulke)
Idź na sam dół podziemnej krypty, by stawić czoła Fulke. Paladynka walczy dwoma broniami: dwuręcznym mieczem i biczem. Ten niezwykle przebiegły przeciwnik będzie chował się w cieniu i próbował zaskoczyć Cię atakiem w plecy więc nie możesz tracić czujności.

Gdy tylko przeciwnik zniknie z Twojego pola widzenia skorzystaj ze Wzroku Odyna, by go zlokalizować. W ciemności zauważysz niebieskawy okrąg, który zdradzi aktualną pozycję przeciwnika, a Fulke straci wtedy swoją chwilową przewagę.

Zdecydowana większość specjalnych ataków Fulke sygnalizowana jest żółtym rozbłyskiem runy - możesz je sparować lub zablokować, by wytrącić przeciwnika z równowagi i wyrządzić nieco obrażeń ogłuszających.

Gdy tylko Fulke zgasi ognisko na środku areny i zapanuje tam całkowity mrok, natychmiast przenieś się na kolejny oświetlony teren. Ognisko, które służy za źródło światła można również wykorzystać do podpalenia strzał, by wyrządzić przeciwnikowi nieco dodatkowych obrażeń.

Fulke dysponuje nieblokowalnymi atakami, które wyprowadza w biegu i sygnalizowane są one czerwonym rozbłyskiem runy - tych bezwzględnie trzeba unikać.

Przeciwnik będzie także robić użytek z ognistych bomb, które wyrządzają obrażenia od wybuchu, ale nie podpalają celu gdy w niego trafią. Gdy Fulke stanie w miejscu i zacznie podpalać lont pocisku to znak, że zaraz rzuci nim w Twoją stronę.

W pewnym momencie Fulke użyje bomby dymnej i postara się uciec. Wybiegnij z krypty i dogoń przeciwnika, by rozprawić się z nim raz na zawsze.

Gdy walka przeniesie się na plac przed kościołem Fulke będzie walczyć sporych rozmiarów drewnianym krzyżem. Jej ruchy będą bardziej powolne jednak staraj się unikać jej ciosów, bo mogą mocno nadwątlić zdrowie Eivora.

Na tym etapie walki przeciwnik nie powinien sprawiać Ci problemów - nie ma gdzie się schować i nie będzie mógł Cię zaskoczyć. Gdy Fulke zostanie powalona, Eivor natychmiast ją dobije, a walka dobiegnie końca.
Powstrzymaj Sasów (Hold off the Saxons)

Na miejsce bitwy przybędą posiłki z Wincestre wśród których znajdzie się wielu elitarnych strażników. Pokonaj wszystkich strażników, by ukończyć misje. W nagrodę otrzymasz 5 100 XP.
0
- Assassin's Creed Valhalla - poradnik do gry
- Opis przejścia
	
- Wątek główny
		
- Southsexe
			
- Assassins Creed Valhalla: Pogromca Południa/Reaver of the South - solucja
 - Assassins Creed Valhalla: Przybądź nieoczekiwanie/Arrive Unexpected - solucja
 - Assassins Creed Valhalla: Niech jedzą popiół/Let Them Eat Ashes - solucja
 - Assassins Creed Valhalla: Spalona ziemia/Scorched Earth - solucja
 - Assassins Creed Valhalla: Odcinanie zaopatrzenia/Severing the Lines - solucja
 - Assassins Creed Valhalla: Szturm na mury/Storming the Walls - solucja
 
 
 - Southsexe
			
 
 - Wątek główny
		
 
 - Opis przejścia
	
 
Komentarze czytelników
andrzeja Junior
Niemoge zapukać do dzwi bo cały czas mowi mi że są zamknięte i niemam nikogo w domu w misi asasyn Pierwsza noc Samhain już ras restetowalem i dalej nic
robertw25811141720 Junior
Witam - czy ktoś ma problem z trofkiem "na 100% pełną gębą" skończyłem grę dwukrotnie, wszystkie aktywności a trofeum nie wpada. Czy wyzwania łowieckie wliczają się do tego trofeum?
adeox Junior
Siema. Problem. Pokonałem wszystkich członków zakonu i muszę oddać jeszcze 15 medalionów, a mam 14? Co poszło nie tak? ????
matixm Junior
Nie mogę podnieść strony kodeksu miał ktoś coś takiego?
emkae921658662f Junior
Kto podpowie czy to błąd gry czy coś pominęłam. Zamiast wyruszcie najpierw do Ledecestrescire z Sigurdem poszlam na Grantebridgescire. Tam zawarłam już sojusz, ale ta misja żeby odszukać Sigurda i dołączyć do niego mi się nie wyświetla. Nie wiem co dalej robić. Łażę bez misji, odkrywam skarby i robudowuję wiochę.
Felipe Konsul
Szkoda, że ten Vagn, który umożliwia nam najazdy rzeczne nie jest nawet pokazany na mapie... żal... ja poza pierwszym najazdem do końca gry nie zrobiłem żadnego i dopiero przed końcem zacząłem je robić, bo go nie mogłem znaleźć w porcie.
Felipe Konsul
Szczerze to o wiele więcej spodziewałem się po tym wielkim mistrzu... wsm. dokładnie to samo jest z Kultem Kosmosa w Odyssey...
slawekm25 Junior
Może ktoś pomóc ? rozkładam ręce u wszystkich jest wszystko ok a u mnie jakiś zawias. Konkretnie misja "NIEWYOBRAŻALNY" z ślepcem i z kulawym, wszystko jest ok do momentu podniesienia kulawego nie mogę go podnieść, nie pojawia mi się ikonka Trójkąta jak w moim przypadku na PS i nie mam jak go zanieść do źródełka. POMOŻECIE?
bartekk029992 Junior
Nie moge wbić teofeum. Na stobprocent pelna geba. Wszystkie terytoria mam na 100 % skarby tajemnice artefakty ekskalibur też znalazłem. Ogólnie mam wszystkie trofea tylko te nie wchodzi. Pomoże ktoś cos?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
