Assassin's Creed Valhalla: Dobre zakończenie
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Assassin's Creed Valhalla znajdziesz opis dobrego zakończenia głównego wątku fabularnego gry.

Pod koniec głównego wątku fabularnego gry Assassin's Creed Valhalla jesteśmy świadkami sytuacji, w której Eivor wraz z Sigurdem wracają do Norwegii (region Hordafylke), by pożegnać się z ojcem, Styrbjornem.

Sigurd w końcu realizuje swoje wizje, które były tak naprawdę wspomnieniami jednego z nordyckich bogów Tyra i prowadzi Eivora do świątyni Goinnhellir (Komnata Yggdrasila). Bohaterowie docierają do urządzenia symulacyjnego i za jego pomocą wchodzą do Walhalli.

Po kilku dniach spędzonych w Walhalli Eivor zdaje sobie sprawę z tego, że utknęli w symulacji i są karmieni różnymi kłamstwami i przekonuje swojego brata, Sigurda, by opuścili to miejsce. Gdy udaje im się wyjść z pułapki, na ich drodze staje Basim (reinkarnacja innego nordyckiego boga - Lokiego).

Na tym etapie rozgrywki Basim wyjaśnia, że cały czas chciał zemścić się za krzywdy wyrządzone jego dziecku (Fenrirowi) i przyłączył się do Sigurda myśląc, że to on jest reinkarnacją Odyna. W tym momencie zrozumiał, że powinien skupić swoją uwagę na Eivorze. Dochodzi do walki, w której Eivor pokonuje Basima i z pomocą swego brata zamykają Basima w symulacji na ponad 1 000 lat.

W trakcie rozmowy z bratem Eivor wspomni o powrocie do domu, a Sigurd wyrazi swoją szczerą opinię na temat Eivora i krętych ścieżkach ich przyjaźni. To właśnie w tym momencie Eivor zostanie nowym Jarlem Klanu Kruka, a Sigurd może (ale nie musi - w zależności od Twoich wyborów) podjąć decyzję o powrocie z Eivorem do Anglii.

Po powrocie do Kruczej Przystani jesteśmy świadkami sceny w której Sigurd dotrzymuje danej wcześniej obietnicy - udostępnia tron swojemu bratu i mianuje go nowym Jarlem Klanu Kruka. Wszyscy mieszkańcy osady przyjmują nowego Jarla z wielkim zadowoleniem.
0
- Assassin's Creed Valhalla - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Zakończenia
- Assassins Creed Valhalla: Zakończenia - lista wszystkich
- Assassins Creed Valhalla: Najlepsze zakończenie - jak odblokować?
- Assassin's Creed Valhalla: Dobre zakończenie
- Assassins Creed Valhalla: Asgard - zakończenie
- Assassins Creed Valhalla: Ukryte zakończenie - Isu
- Assassin's Creed Valhalla: Czasy współczesne - zakończenie
- Assassins Creed Valhalla: Anglia - zakończenie
- Assassins Creed Valhalla: Zakon Starożytnych - zakończenie
- Zakończenia
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
emkae921658662f Junior
Kto podpowie czy to błąd gry czy coś pominęłam. Zamiast wyruszcie najpierw do Ledecestrescire z Sigurdem poszlam na Grantebridgescire. Tam zawarłam już sojusz, ale ta misja żeby odszukać Sigurda i dołączyć do niego mi się nie wyświetla. Nie wiem co dalej robić. Łażę bez misji, odkrywam skarby i robudowuję wiochę.
Felipe Konsul
Szkoda, że ten Vagn, który umożliwia nam najazdy rzeczne nie jest nawet pokazany na mapie... żal... ja poza pierwszym najazdem do końca gry nie zrobiłem żadnego i dopiero przed końcem zacząłem je robić, bo go nie mogłem znaleźć w porcie.
Felipe Konsul
Szczerze to o wiele więcej spodziewałem się po tym wielkim mistrzu... wsm. dokładnie to samo jest z Kultem Kosmosa w Odyssey...
slawekm25 Junior
Może ktoś pomóc ? rozkładam ręce u wszystkich jest wszystko ok a u mnie jakiś zawias. Konkretnie misja "NIEWYOBRAŻALNY" z ślepcem i z kulawym, wszystko jest ok do momentu podniesienia kulawego nie mogę go podnieść, nie pojawia mi się ikonka Trójkąta jak w moim przypadku na PS i nie mam jak go zanieść do źródełka. POMOŻECIE?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
