Assassins Creed Valhalla: Dwa ostrza honoru (Honor Has Two Edges) - solucja
Ta strona poradnika do Assassin’s Creed Valhalla zawiera opis przejścia głównej misji fabularnej Dwa ostrza honoru (Honor Has Two Edges). W trakcie niej poszukacie dowodów zdrady i zabijecie szpiegów Pktów.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Dwa ostrza honoru (Honor Has Two Edges).
Halfdan poprosił Eivora o znalezienie dowodów rzekomej zdrady Faravida. Aby wykonać to zadanie, Eivor pomaga jednemu z najbliższych ludzi jarla w walce z Piktami.
Nagroda za wykonanie misji: 6 800 XP.
- Odszukaj Faravida i porozmawiaj z nim (Find and speak to Faravid)
- Eskortuj Faravida i jego ludzi (Escort Faravid and his men)
- Podążaj za Piktami przez jaskinię (Follow the Picts through the cave)
- Zabij szpiegów Piktów (Kill the Pict scouts)
- Znajdź i zabij dowódcę Piktów (Find and kill the Pict Chief)

Odszukaj Faravida i porozmawiaj z nim (Find and speak to Faravid)

Udaj się do obozu wypadowego, by porozmawiać z Faravidem. Mężczyźnie towarzyszy Ulf, który najwidoczniej niezbyt ufa Eivorowi i otwarcie wyraża swoje zdanie na jego temat. Faravid poinformuje Cię, że wrogie oddziały najechały pobliski klasztor i trzeba się z nimi rozprawić.
Eskortuj Faravida i jego ludzi (Escort Faravid and his men)

Gdy tylko wyruszycie z obozu wypadowego zostaniecie napadnięci przez bandytów kryjących się w lesie. Gdy zareagujesz w odpowiednim momencie będziesz mógł zaatakować ich z zaskoczenia. W trakcie dalszej drogi eliminuj wszystkich wrogów czyhających po obydwu stronach wąskiego wąwozu.

Gdy dotrzecie do wejścia do jaskini porozmawiaj z Faravidem. Wojownik zadecyduje, że oczyścisz jaskinię z bandytów, a on wraz ze swoimi ludźmi będzie patrolował teren dookoła wejścia do podziemnego tunelu.
Podążaj za Piktami przez jaskinię (Follow the Picts through the cave)

Idąc przez jaskinię chwytaj się ścian, by przedostać się w głąb tunelu, ponieważ Eivor nie będzie w stanie chwycić się oblodzonych powierzchni.

Dojdziesz w końcu do groty w której przebywają dwoje zwiadowców Piktów. Zlikwiduj wojowników i ruszaj w dalszą drogą, by pomówić z Faravidem. Przy ciele jednego z bandytów znalazłeś notatkę, która powinna go zainteresować.

Eivor przekaże Faravidowi, że siły wroga stacjonują w Stenwege i że szykuje się wojna w której nieprzyjaciel może liczyć na pomoc z zewnątrz. Niestety jeszcze nie wiadomo o kogo chodzi.
Zabij szpiegów Piktów (Kill the Pict scouts)

Wasza obecność zostanie odkryta przez kilku zwiadowców, którzy od razu rzucą się biegiem do Stenwege, by zawiadomić swoich towarzyszy. Musisz ich dogonić, a następnie wyeliminować.

Gdy zagrożenie zostanie zażegnane idź z Faravidem, by przyczaić się w pobliżu Stenwege i zaplanować kolejne posunięcie.
Znajdź i zabij dowódcę Piktów (Find and kill the Pict Chief)
Obóz Stenwege jest oczywiście doskonale strzeżony jednak nie musisz eliminować wszystkich wrogów, jeśli wolisz unikać walki.

Twoim celem jest przywódca, którego znajdziesz w głównej warowni. Drzwi do wewnętrznego kręgu osady są jednak zamknięte na klucz, a ten znajduje się w posiadaniu strażnika oznaczonego na powyższym obrazku.

Gdy wejdziesz na teren wewnętrznego kręgu musisz wyeliminować kolejnego klucznika. Mężczyzna walczy potężnym berdyszem, a jego ataki mogą porządnie nadwątlić zdrowie Eivora więc miej się na baczności. Najlepiej będzie wyeliminować go jednym ciosem przy użyciu Ukrytego Ostrza.

Wejście do kryjówki przywódcy znajduje się w głównej wierzy. Otwórz drzwi i przygotuj się na walkę z poważniejszym przeciwnikiem.

Mężczyzna walczy potężnym berdyszem, a na arenie nie ma zbyt dużo miejsca więc musisz sprawnie posługiwać się tarczą lub wykonywać perfekcyjne uniki, by uniknąć otrzymania obrażeń. Najlepszym możliwym rozpoczęciem pojedynku jest wykorzystanie przewagi wysokości i wykonanie ukradkowego ataku, który pozbawi przeciwnika około 50% zdrowia.

Przeciwnik ma trzy słabe punkty: lewy biceps, prawe kolano, lewe kolano. Gdy w nie trafisz, wojownik zostanie ogłuszony, a Ty będziesz mógł wyprowadzić atak, który natychmiast zakończy walkę.

Jeśli chcesz walczyć w tradycyjny sposób pamiętaj, by unikać lub blokować ataki przeciwnika, które sygnalizowane są żółtym rozbłyskiem runy. Na szczęście przywódca Piktów jest zbyt wytrzymały więc kilka szybko wyprowadzonych kontr powinno wystarczyć, by go pokonać.

Co ciekawe, gdy Eivor wyprowadzi pokonanego przywódcę na zewnątrz, Faravid nie pozwoli mu wypowiedzieć ani słowa tylko od razu go zabije. W trakcie przerywnika filmowego Faravid opowie Ci o Moirze i jej podejrzanych ziołowych wywarach.

Co więcej, wojownik wyjawi Ci swój plan, by uderzyć na wroga zanim spadnie kolejny śnieg. Nie chce mówić o tym jarlowi, bo wie, że nigdy by się na to nie zgodził. Możesz zdecydować się dochować sekretu lub otwarcie się temu sprzeciwić.
- Twój sekret jest bezpieczny (Your secret is safe): mówisz, że staniesz do walki u boku Faravida i nie wyjawisz jego tajemnicy Halfdanowi;
- Nie mogę tego ukrywać (I cannot hide this): mówisz, że pomożesz w walce, ale jeśli Halfdan o to zapyta, powiesz mu prawdę;
- Niech zdecydują bogowie (Let the gods decide): na słowa Eivora, Faravid odpowie tajemniczo, że nie o Odyna trzeba się martwić, tylko o Halfdana.
Po rozmowie misja zakończy się, a w ramach nagrody otrzymasz 6 800 XP.
- Assassin's Creed Valhalla - poradnik do gry
- AC Valhalla: Opis przejścia
- AC Valhalla: Wątek główny
- AC Valhalla: Eurvicscire
- Assassins Creed Valhalla: Wojna na północy (War in the North) - solucja
- Assassins Creed Valhalla: Dwa ostrza honoru (Honor Has Two Edges) - solucja
- Assassins Creed Valhalla: Droga do Hamartii (Road to Hamartia) - solucja
- Assassins Creed Valhalla: Syn Jorvik (This Son of Jorvik) - solucja, opis przejścia
- Assassins Creed Valhalla: Honor i pycha (Honor's Hubris) - solucja, opis przejścia
- Assassins Creed Valhalla: Krew i powinność (Of Blood and Bonds) - solucja
- Assassins Creed Valhalla: Utracona chwała (Lost Glory) - solucja, opis przejścia
- AC Valhalla: Eurvicscire
- AC Valhalla: Wątek główny
- AC Valhalla: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Nie moge wbić teofeum. Na stobprocent pelna geba. Wszystkie terytoria mam na 100 % skarby tajemnice artefakty ekskalibur też znalazłem. Ogólnie mam wszystkie trofea tylko te nie wchodzi. Pomoże ktoś cos?
Może ktoś pomóc ? rozkładam ręce u wszystkich jest wszystko ok a u mnie jakiś zawias. Konkretnie misja "NIEWYOBRAŻALNY" z ślepcem i z kulawym, wszystko jest ok do momentu podniesienia kulawego nie mogę go podnieść, nie pojawia mi się ikonka Trójkąta jak w moim przypadku na PS i nie mam jak go zanieść do źródełka. POMOŻECIE?
Spróbuj wykonac później. Może zaktualizuj gre
Szczerze to o wiele więcej spodziewałem się po tym wielkim mistrzu... wsm. dokładnie to samo jest z Kultem Kosmosa w Odyssey...
Szkoda, że ten Vagn, który umożliwia nam najazdy rzeczne nie jest nawet pokazany na mapie... żal... ja poza pierwszym najazdem do końca gry nie zrobiłem żadnego i dopiero przed końcem zacząłem je robić, bo go nie mogłem znaleźć w porcie.
Kto podpowie czy to błąd gry czy coś pominęłam. Zamiast wyruszcie najpierw do Ledecestrescire z Sigurdem poszlam na Grantebridgescire. Tam zawarłam już sojusz, ale ta misja żeby odszukać Sigurda i dołączyć do niego mi się nie wyświetla. Nie wiem co dalej robić. Łażę bez misji, odkrywam skarby i robudowuję wiochę.
Nie mogę podnieść strony kodeksu miał ktoś coś takiego?
Siema. Problem. Pokonałem wszystkich członków zakonu i muszę oddać jeszcze 15 medalionów, a mam 14? Co poszło nie tak? ????
Ok. Sam sobie odpowiem. Wystarczyło wyjść z anonimusa i wrócić. Jest 15 medalionów. Dziki byku za podpowiedź ????
Witam - czy ktoś ma problem z trofkiem "na 100% pełną gębą" skończyłem grę dwukrotnie, wszystkie aktywności a trofeum nie wpada. Czy wyzwania łowieckie wliczają się do tego trofeum?
Trzeba zrobić wszystko na 100% - artefakty, bogactwa, tajemnice, zadania.
Niemoge zapukać do dzwi bo cały czas mowi mi że są zamknięte i niemam nikogo w domu w misi asasyn Pierwsza noc Samhain już ras restetowalem i dalej nic
No cóż... Trochę nie tego się spodziewałem kupując tę grę. Liczyłem na coś co będzie podobne do poprzednich AC. Tymczasem w mojej ocenie (szczególnie biorąc pod uwagę choćby właśnie walkę z Kjotve) bliżej temu tytułowi do nawalanek pokroju Mortal Combat. To nie moje klimaty i kompletnie nie rozumiem skąd autorom przyszło do głowy robić coś tak niedorzecznego. Gra staje się przez to (przynajmniej dla mnie) kompletnie niegrywalna i zwyczajnie... nudna. Bo jak się domyślam rozwój postaci uzależniony jest od tej konkretnej walki. Bez przejścia tego bossa można zapomnieć o dalszej progresji. Czyli... Moja przygoda z tym tytułem tutaj się kończy. Dziękuję. Wysiadam.
Ja mam aktualnie około 900h w tej grze i bawię się nią świetnie od kilku lat. Nie wszystkie gry są dla każdego. Mnie np męczyły pierwsze odsłony AC
mam problem z rozbudową osady, poniewaz mam za malo surowcow, a je mozna zdobyc tylko podczas najazdow, a ja wszystkie najazdy mam juz zakonczone. jak wiec oaiagnac 6 poziom osady bez najazdow ?
W świecie gry i na najazdach są małe prostokątne skrzynie które mają po 100 materiałów budowlanych i duże skrzynie które mają 200 materiałów budowlanych i 20 surowców więc trzeba szukać małych prostokątnych skrzyń które są w miejscach gdzie są najazdy i całej angli
Ten sam problem, wszystkie najazdy zrobione i brak 10 surowców do ulepszenia osady na 6 poziom. Rozwiązał ktoś ten problem?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
