Assassins Creed Valhalla: Zapuszczanie korzeni/Settling Down - solucja
Ta strona poradnika do Assassin’s Creed Valhalla zawiera opis przejścia głównej misji fabularnej Zapuszczanie korzeni (Settling Down). W tracie tego zadania dokonacie najazdu, aby zbudować kuźnię dla Gunnara.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Zapuszczanie korzeni (Settling Down).
Klanowi Kruka udało się odbić z rąk bandytów dawny obóz Synów Ragnara. Zanim jednak będą mogli nazwać to miejsce domem czeka ich naprawdę wiele pracy.
Nagroda za ukończenie misji: 3 400 XP.
- Porozmawiaj z Gunnarem (Speak to Gunnar)
- Dokonaj najazdu, aby zbudować kuźnię dla Gunnara (Raid and find resources to build Gunnar's forge)
Porozmawiaj z Gunnarem (Speak to Gunnar)

Pierwszą rzeczą, jaka musisz wykonać jest rozmowa z Gunnarem. Kuźnia to niezwykle ważny budynek dla każdej osady więc Sigurd chce, by kowal ruszył z pracą jak najszybciej. W trakcie rozmowy otrzymasz mapę, która wskazuje miejsce pierwszej misji na nowym terenie. Weź ją i idź prosto do Drakkara.
Dokonaj najazdu, aby zbudować kuźnię dla Gunnara (Raid and find resources to build Gunnar's forge)

Eivor wraz ze swoją załogą musi dokonać pierwszego najazdu na klasztor, by zdobyć materiały budowlane i surowce potrzebne do zbudowania kuźni. Twoim celem jest Alcestre Monastery, klasztor zaznaczony na powyższym obrazku.

Po dopłynięciu do brzegu ustaw się dziobem łodzi w stronę żółtego znacznika i rozpocznij Najazd (Raid). Wojownicy natychmiast wyjdą na brzeg i zaczną plądrować teren.

Zanim zaczniesz zbierać zapasy warto w pierwszej kolejności rozprawić się ze wszystkimi przeciwnikami. Na terenie klasztoru znajdziesz kilku pikinierów i żołnierzy uzbrojonych w miecze i tarcze, a także w dwuręczne topory.

Przyjdzie Ci zmierzyć się również z jednym mocniejszym przeciwnikiem, rycerzem o imieniu Yeoman. Paruj jego ciosy, by wytrącić go z równowagi i przebić się przez jego gardę.

Zapasy potrzebne do ukończenia misji schowane są w głównym budynku, za zamkniętymi drzwiami. Dostępu do nich broni 3 żołnierzy - wyważ drzwi i rozpraw się z nimi.

Materiały schowane są w masywnej skrzyni. Trzeba ją otworzyć w dwie osoby więc gdy któryś z wikingów podejdzie do skrzyni pomóż mu zrzucić z niej górne wieko.

Zanim wrócisz do osady przeczesz teren w poszukiwaniu innych zapasów i przedmiotów. Dodatkowe Surowce (Raw Materials) znajdziesz za prowizorycznymi drzwiami widocznymi na powyższym obrazku. Rozbij je, by dostać się do budynku. Przedmioty znajdziesz w masywnej skrzyni.

Po powrocie do Ravensthorpe podejdź do drewnianej tabliczki przy stanowisku Gunnara i wejdź z nią w interakcję, a następnie wybuduj kuźnię. Po skończonej pracy udaj się do Sigurda.

Okaże się, że Sigurd przygotował dla Eivora pokój w długim domu. Rozejrzyj się dookoła i wejdź w interakcję z niektórymi przedmiotami. Następnie udaj się do stajni, by ponownie porozmawiać z Sigurdem i zakończyć tę misję. W ramach nagrody otrzymasz 3 400 XP.
0
- Assassin's Creed Valhalla - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wątek główny
- Ledecestrescire
- Assassins Creed Valhalla: Szlakiem łabędzi/The Swan-Road Home - solucja
- Assassins Creed Valhalla: Chłodne powitanie/Unwelcome - solucja, opis przejścia
- Assassins Creed Valhalla: Zapuszczanie korzeni/Settling Down - solucja
- Assassins Creed Valhalla: Synowie Ragnara/The Sons of Ragnar - solucja
- Assassins Creed Valhalla: Układy/Bartering - solucja, opis przejścia
- Assassins Creed Valhalla: Mury Templebrough - solucja, opis przejścia
- Assassins Creed Valhalla: Plotki o Ledecestre/Rumors of the Ledecestre - solucja
- Assassins Creed Valhalla: Ciężar władzy/Heavy is the Head - solucja
- Assassins Creed Valhalla: Przechylenie szali/Tilting the Balance - solucja
- Assassins Creed Valhalla: Ścigany/Hunted - solucja, opis przejścia
- Ledecestrescire
- Wątek główny
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
andrzeja Junior
Niemoge zapukać do dzwi bo cały czas mowi mi że są zamknięte i niemam nikogo w domu w misi asasyn Pierwsza noc Samhain już ras restetowalem i dalej nic
robertw25811141720 Junior
Witam - czy ktoś ma problem z trofkiem "na 100% pełną gębą" skończyłem grę dwukrotnie, wszystkie aktywności a trofeum nie wpada. Czy wyzwania łowieckie wliczają się do tego trofeum?
adeox Junior
Siema. Problem. Pokonałem wszystkich członków zakonu i muszę oddać jeszcze 15 medalionów, a mam 14? Co poszło nie tak? ????
matixm Junior
Nie mogę podnieść strony kodeksu miał ktoś coś takiego?
emkae921658662f Junior
Kto podpowie czy to błąd gry czy coś pominęłam. Zamiast wyruszcie najpierw do Ledecestrescire z Sigurdem poszlam na Grantebridgescire. Tam zawarłam już sojusz, ale ta misja żeby odszukać Sigurda i dołączyć do niego mi się nie wyświetla. Nie wiem co dalej robić. Łażę bez misji, odkrywam skarby i robudowuję wiochę.
Felipe Konsul
Szkoda, że ten Vagn, który umożliwia nam najazdy rzeczne nie jest nawet pokazany na mapie... żal... ja poza pierwszym najazdem do końca gry nie zrobiłem żadnego i dopiero przed końcem zacząłem je robić, bo go nie mogłem znaleźć w porcie.
Felipe Konsul
Szczerze to o wiele więcej spodziewałem się po tym wielkim mistrzu... wsm. dokładnie to samo jest z Kultem Kosmosa w Odyssey...
slawekm25 Junior
Może ktoś pomóc ? rozkładam ręce u wszystkich jest wszystko ok a u mnie jakiś zawias. Konkretnie misja "NIEWYOBRAŻALNY" z ślepcem i z kulawym, wszystko jest ok do momentu podniesienia kulawego nie mogę go podnieść, nie pojawia mi się ikonka Trójkąta jak w moim przypadku na PS i nie mam jak go zanieść do źródełka. POMOŻECIE?
bartekk029992 Junior
Nie moge wbić teofeum. Na stobprocent pelna geba. Wszystkie terytoria mam na 100 % skarby tajemnice artefakty ekskalibur też znalazłem. Ogólnie mam wszystkie trofea tylko te nie wchodzi. Pomoże ktoś cos?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
