Assassins Creed Valhalla: Mury i cienie (Walls and Shadows) - solucja
Ta strona poradnika do Assassin’s Creed Valhalla zawiera opis przejścia głównej misji fabularnej Mury i cienie (Walls and Shadows). W trakcie niej dotrzecie do Lunden i zbadacie sprawę morderstwa Tryggra.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Mury i cienie (Walls and Shadows).
Eivor udaje się do Lundenu w poszukiwaniu sojuszników, a znajduje jedynie miasto pogrążone w chaosie.
Nagroda za wykonanie misji: 5 100 XP.
- Udaj się do Lundenu (Travel to Lunden)
- Zbadaj sprawę morderstwa Tryggra (Investigate Tryggr's murder)
- Znajdź wejście do świątyni (Find the entrance to the Temple)
- Przeszukaj świątynię (Investigate the Temple)

Udaj się do Lundenu (Travel to Lunden)

Udaj się do Lundeńskiej Bramy Żebraków w poszukiwaniu jakiegoś urzędnika, który mógłby udzielić Ci informacji na temat aktualnej sytuacji w mieście. Spotkasz tam mężczyznę o imieniu Stowe (szeryfa zachodniej części Lundenu), który powie, że miastem włada rządca Tryggr.

Po chwili na miejscu pojawią się wikińscy wojownicy wysłani przez niejakiego Avgosa. Dojdzie do szarpaniny i będziesz musiał stanąć do walki na pięści. Po przerywniku filmowym idź za Stowem, by porozmawiać z rządcą.

Gdy dotrzecie na miejsce zauważycie ślady walki. Ludzie rządcy wraz ze swoim władcą zostali napadnięci i zmasakrowani, a Eivor musi odkryć co tak naprawdę się stało.
Zbadaj sprawę morderstwa Tryggra (Investigate Tryggr's murder)
Pora rozejrzeć się po posiadłości i dowiedzieć się co tak naprawdę stało się z Tryggrem i kto mógł chcieć jego śmierci.

Pierwszą wskazówką jest list przybity do ciała zmarłego Tryggra, który ostrzega przed trzema poganami, którzy przekradli się do miasta.

Drugą wskazówką są ślady stóp przed wejściem do posiadłości. Do środka wkroczyły trzy nieznane osoby - dwie były zwyczajne, a jedna wielkiej postury.

Trzecią wskazówkę, narzędzia cyrulika, znajdziesz po rozbiciu drewnianych skrzyń w rogu pomieszczenia. Najprawdopodobniej posłużyły do oddzielenia głowy Tryggra od jego ciała.

Ostatnią i najlepiej ukrytą wskazówkę znajdziesz na suficie - ciało powieszonego człowieka. Mężczyzna ściska w dłoni rzymską pieczęć.
Gdy zbierzesz wszystkie wskazówki obejrzysz przerywnik filmowy w którym Eivor dokładnie wyjaśnia co tak naprawdę wydarzyło się w posiadłości.
List pozostawiony przy zmarłym Tryggrze wspomina o trzech heretykach wymienionych jedynie po przydomkach: Pijawka (The Leech), Strzała (The Arrow) i Sternik (The Compass) i podpisany został przez człowieka, który określa się jako Ubogi Towarzysz Broni w Chrystusie (Poor Fellow-Soldier of Christ).
Znajdź wejście do świątyni (Find the entrance to the Temple)
Jeden z szeryfów Lundenu podpowiada Eivorowi, że pieczęć, którą trzymał w ręku zmarły strażnik najprawdopodobniej pochodzi ze Świątynia Mitry (Mithraic Temple).

Ruiny świątyni leżą na wschód od posiadłości. Co ciekawe, są bardzo dobrze strzeżone, ale jeśli nie chcesz to nie musisz walczyć z tamtejszymi strażnikami, ponieważ nie wejdą za Tobą do wnętrza ruin.

Wejście do świątyni Mitry prowadzi w głąb ziemi, a następnie przez wąską szczelinę w murze z lewej strony.
Przeszukaj świątynię (Investigate the Temple)
Na terenie świątyni będziesz musiał przeprowadzić kolejne śledztwo i dowiedzieć się kto stoi za Zakonem (The Order).

Pierwszą wskazówką jest list z którego jasno wynika, że to Sternik jest zwierzchnikiem swoich kompanów. Rozkazał on Strzale werbować łuczników na Zachodnim Targowisku. Eivor postanawia udać się tam po zbadaniu świątyni;

Kolejną wskazówką są narzędzia chirurgiczne leżące na drewnianym stole - takie same, jakie Eivorowi udało się znaleźć na miejscu zbrodni oraz list o planowanej zapłacie dla kowala.

Ostatnią wskazówkę znajdziesz za zabarykadowanymi drzwiami. Od tej strony nie dostaniesz się do środka.

Podejdź do ściany przy której znalazłeś narzędzia chirurgiczne i odsuń regał z pakunkami, by przejść do dalszej części podziemnego kompleksu.

Następnie kieruj się w dół i w prawo. Z korytarza zauważysz drewnianą prowizoryczną ścianę - rozbij ją i wskocz do pomieszczenia.

Wskazówka leży na stole. To list w którym Sternik i Pijawka wymieniają się wiadomościami.

Masz już wszystkie potrzebne wskazówki. Pora wrócić do Stowego i Erkego, by zdać im raport ze śledztwa w Świątyni Mitry. W ramach nagrody otrzymasz 5 100 XP.
Komentarze czytelników
Nie moge wbić teofeum. Na stobprocent pelna geba. Wszystkie terytoria mam na 100 % skarby tajemnice artefakty ekskalibur też znalazłem. Ogólnie mam wszystkie trofea tylko te nie wchodzi. Pomoże ktoś cos?
Może ktoś pomóc ? rozkładam ręce u wszystkich jest wszystko ok a u mnie jakiś zawias. Konkretnie misja "NIEWYOBRAŻALNY" z ślepcem i z kulawym, wszystko jest ok do momentu podniesienia kulawego nie mogę go podnieść, nie pojawia mi się ikonka Trójkąta jak w moim przypadku na PS i nie mam jak go zanieść do źródełka. POMOŻECIE?
Spróbuj wykonac później. Może zaktualizuj gre
Szczerze to o wiele więcej spodziewałem się po tym wielkim mistrzu... wsm. dokładnie to samo jest z Kultem Kosmosa w Odyssey...
Szkoda, że ten Vagn, który umożliwia nam najazdy rzeczne nie jest nawet pokazany na mapie... żal... ja poza pierwszym najazdem do końca gry nie zrobiłem żadnego i dopiero przed końcem zacząłem je robić, bo go nie mogłem znaleźć w porcie.
Kto podpowie czy to błąd gry czy coś pominęłam. Zamiast wyruszcie najpierw do Ledecestrescire z Sigurdem poszlam na Grantebridgescire. Tam zawarłam już sojusz, ale ta misja żeby odszukać Sigurda i dołączyć do niego mi się nie wyświetla. Nie wiem co dalej robić. Łażę bez misji, odkrywam skarby i robudowuję wiochę.
Nie mogę podnieść strony kodeksu miał ktoś coś takiego?
Siema. Problem. Pokonałem wszystkich członków zakonu i muszę oddać jeszcze 15 medalionów, a mam 14? Co poszło nie tak? ????
Ok. Sam sobie odpowiem. Wystarczyło wyjść z anonimusa i wrócić. Jest 15 medalionów. Dziki byku za podpowiedź ????
Witam - czy ktoś ma problem z trofkiem "na 100% pełną gębą" skończyłem grę dwukrotnie, wszystkie aktywności a trofeum nie wpada. Czy wyzwania łowieckie wliczają się do tego trofeum?
Trzeba zrobić wszystko na 100% - artefakty, bogactwa, tajemnice, zadania.
Niemoge zapukać do dzwi bo cały czas mowi mi że są zamknięte i niemam nikogo w domu w misi asasyn Pierwsza noc Samhain już ras restetowalem i dalej nic
No cóż... Trochę nie tego się spodziewałem kupując tę grę. Liczyłem na coś co będzie podobne do poprzednich AC. Tymczasem w mojej ocenie (szczególnie biorąc pod uwagę choćby właśnie walkę z Kjotve) bliżej temu tytułowi do nawalanek pokroju Mortal Combat. To nie moje klimaty i kompletnie nie rozumiem skąd autorom przyszło do głowy robić coś tak niedorzecznego. Gra staje się przez to (przynajmniej dla mnie) kompletnie niegrywalna i zwyczajnie... nudna. Bo jak się domyślam rozwój postaci uzależniony jest od tej konkretnej walki. Bez przejścia tego bossa można zapomnieć o dalszej progresji. Czyli... Moja przygoda z tym tytułem tutaj się kończy. Dziękuję. Wysiadam.
Ja mam aktualnie około 900h w tej grze i bawię się nią świetnie od kilku lat. Nie wszystkie gry są dla każdego. Mnie np męczyły pierwsze odsłony AC
mam problem z rozbudową osady, poniewaz mam za malo surowcow, a je mozna zdobyc tylko podczas najazdow, a ja wszystkie najazdy mam juz zakonczone. jak wiec oaiagnac 6 poziom osady bez najazdow ?
W świecie gry i na najazdach są małe prostokątne skrzynie które mają po 100 materiałów budowlanych i duże skrzynie które mają 200 materiałów budowlanych i 20 surowców więc trzeba szukać małych prostokątnych skrzyń które są w miejscach gdzie są najazdy i całej angli
Ten sam problem, wszystkie najazdy zrobione i brak 10 surowców do ulepszenia osady na 6 poziom. Rozwiązał ktoś ten problem?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
