AC Valhalla Świt Ragnaroku: Dar dla boga (Gift for the God) - opis przejścia
Na tej stronie poradnika do AC Valhalla Świt Ragnaroku znajdziecie opis misji głównej Dar dla boga (Gift for the God). To zadanie, w którym przeniesiecie się do nowej krainy - Svartalfheim.
Aktualizacja:
Ta strona poradnika do gry AC Valhalla Świt Ragnaroku zawiera opis misji głównej Dar dla boga. W trakcie tego zadania przeniesiecie się do nowej krainy, poznacie kilka osób, zdobędziecie moc Muselheimu i odnajdziecie pierwsze schronisko.
- Podążanie za Singrun i Halstein (Follow Singrun and Halstein)
- Zabicie przeciwnika (Kill the Muspel)
- Zdobycie mocy Muselheimu (Acquire the power of Muspelheim)
- Pokonanie zwiadowców Muspel (Defeat the Muspel scouts)
- Znalezienie innej drogi dla Singrun i Halsteina (Find a route for Singrun and Halstein)
- Pokonanie Sinmary (Defeat Sinmara)
- Podążanie za Singrun i Halstein (Follow Singrun and Halstein)
- Znalezienie znaków pozostawionych przez inne krasnoludy (Find the sign left by other dwarves)
- Podążanie za Bruddem do kowala (Follow Brudd to the blacksmith)
- Podążanie za Bruddem (Follow Brudd)
Podążanie za Singrun i Halstein (Follow Singrun and Halstein)
Zadanie rozpocznie się zaraz po zakończeniu poprzedniej misji Niespokojne sny (Restless Dreams).

Rytuał, który wtedy odbyliście, przeniesie Was do Svartalfheim, gdzie od razu poznacie Singrun i Halstein. To krasnoludy, które pomogą Wam dostać się do schroniska.

Waszym zadaniem jest podążanie za nimi, aż do samego schroniska. Po drodze czeka Was kilka nieprzyjemnych spotkań z wrogami, ale krasnoludy Was nie opuszczą. Będą towarzyszyć Wam, aż do końca zadania.
Zabicie przeciwnika (Kill the Muspel)

Najpierw na waszej drodze stanie jeden przeciwnik. W tym przypadku powinna wystarczyć jedna celna strzała w głowę, aby po cichu i bez problemu pozbyć się wroga.
Zdobycie mocy Muselheimu (Acquire the power of Muspelheim)


Po pokonaniu wroga otrzymacie specjalny przedmiot, który umożliwi Wam przejmowanie mocy przeciwników. Dokładne działanie Hugrowydzieracza (Hugr-Rip) opisaliśmy na oddzielnej stronie poradnika, wraz z różnymi mocami, które możecie zdobyć.
W tym przypadku zdobędziecie jednak moc Muselheimu. Ta pozwala na swobodne chodzenie po lawie, bez ryzyka utraty punktów zdrowia. Musicie wchłonąć moc od przeciwka, aby znalazła się w waszych rękach.
Pokonanie zwiadowców Muspel (Defeat the Muspel scouts)

Gdy zbierzecie moc, pojawią się nowi przeciwnicy. Wyjdą oni bezpośrednio z lawy. Zabijcie ich, najlepiej korzystając z łuku. To naładuje Wam punkty, które są niezbędne do używania nowych mocy.
Znalezienie innej drogi dla Singrun i Halsteina (Find a route for Singrun and Halstein)

Po zabiciu wszystkich przeszkadzających wokoło, zobaczycie jak Singrun i Halstein próbują otworzyć zamknięte drzwi. Musicie dla nich znaleźć inną drogę. W tym celu uruchomcie moc Muselheimu i podążajcie po lawie w lewą stronę.

Następnie przeciśnijcie się przez wąskie przejście i skręćcie w prawo. W ten sposób znajdziecie się po drugiej stronie drzwi. Zniszczcie blokadę, np. korzystając z broni białej i wpuśćcie swoich nowych towarzyszy, aby mogli kontynuować z Wami podróż.

Krasnoludy cały czas będą dzielnie iść obok, ale w pewnym momencie będziecie zmuszeni im pomóc. Gdy zatrzymają się przed szczeliną, w której płynie lawa, uruchomcie moc Muselheimu i przesuńcie skalna półkę tak, aby wasi nowi znajomi mogli po niej bezpiecznie przejść na drugą stronę.
Pokonanie Sinmary (Defeat Sinmara)

Po wyjściu z jaskini zobaczycie Sinmarę. Walka z nią jest bardzo prosta. Jeśli macie naładowane zdolności (te z podstawowej gry) użyjcie ich. Dwa celne ciosy powinny wytrącić ją z równowagi. Kobieta nie umrze, ale zniknie Wam z oczu.
Podążanie za Singrun i Halstein (Follow Singrun and Halstein)

Po pokonaniu przeciwników skupcie się na nowo na krasnoludach. Zaprowadzą Was do schroniska, ale najpierw pokażą Wam jak szukać innych. To ważna mechanika, która będzie kilkukrotnie jeszcze wykorzystywana w późniejszych misjach.
Znalezienie znaków pozostawionych przez inne krasnoludy (Find the sign left by other dwarves)


Na waszej drodze pojawią się beczki/płyty z żółtymi znakami. Te pozostawiły inne krasnoludy, aby ułatwić odnajdowanie swojego schroniska. Idźcie zgodnie ze znakami, aby dotrzeć na miejsce.
W schronisku Grenhellir znajdziecie:
- kuźnię,
- placówkę handlową,
- warsztat tatuatora,
- kolekcjonera kamieni,
- Tysiąc Oczu.
Podążanie za Bruddem do kowala (Follow Brudd to the blacksmith)

Na miejscu wasi nowi znajomi oddadzą Was pod opiekę innemu krasnoludowi. Brudd zaprowadzi Was pierw do kowala. U niego możecie ulepszyć broń, zbroję albo rozbudowywać swoje nowe moce.
Podążanie za Bruddem (Follow Brudd)


Po wizycie u kowala wyjdźcie z mężczyzną na zewnątrz. Misja zakończy się, gdy staniecie na skarpie i spojrzycie z góry na rozprzestrzeniający się pod wami Svartalfheim.
- Assassin's Creed Valhalla - poradnik do gry
- AC Valhalla Dawn of Ragnarok: Poradnik
- AC Valhalla Dawn of Ragnarok: Opis przejścia
- AC Valhalla Świt Ragnaroku: Lista wszystkich misji głównych
- AC Valhalla Świt Ragnaroku: Niespokojne sny (Restless Dreams) - solucja, opis przejścia
- AC Valhalla Świt Ragnaroku: Dar dla boga (Gift for the God) - opis przejścia
- AC Valhalla Świt Ragnaroku: W poszukiwaniu schronienia (Seeking Shelter)- solucja, opis przejścia
- AC Valhalla Świt Ragnaroku: Kryształowa jaskinia (Crystal Cave) - solucja, opis przejścia
- AC Valhalla Świt Ragnaroku: Koniec świata (World's End) - opis przejścia
- AC Valhalla Świt Ragnaroku: W poszukiwaniu Fritjofa (Finding Fritjof) - solucja, opis przejścia
- AC Valhalla Świt Ragnaroku: Uczony i kamień słoneczny (The Scholar and the Sunstone) - solucja, opis przejścia
- AC Valhalla Świt Ragnaroku: Skarbiec starożytnych (The Vault of the Ancients ) - solucja, opis przejścia
- AC Valhalla Świt Ragnaroku: Heroiczny uczony (Heroic Scholar) - solucja, opis przejścia
- AC Valhalla Świt Ragnaroku: Córka watażki (The Warlord's Doughter) - opis przejścia
- AC Valhalla Świt Ragnaroku: Zimny żar (Cold Embers) - solucja, opis przejścia
- AC Valhalla Świt Ragnaroku: Wypalanie ścieżki (Blazing a Trail) - opis przejścia
- AC Valhalla Świt Ragnaroku: Malvigr - solucja, opis przejścia
- AC Valhalla Świt Ragnaroku: Mistrzowie (The Masters) - opis przejścia
- AC Valhalla Świt Ragnaroku: Budowanie więzi (Forging Bonds) - opis przejścia
- AC Valhalla Świt Ragnaroku: Wojenna ścieżka (Warpath) - opis przejścia
- AC Valhalla Świt Ragnaroku: Duma Asów (Pride of the Aesir) - solucja, opis przejścia
- AC Valhalla Świt Ragnaroku: Poza granicą strachu (Beyond Fear) - opis przejścia
- AC Valhalla Świt Ragnaroku: Czas sądu (The Reckoning) - opis przejścia
- AC Valhalla Świt Ragnaroku: Legendarny skarb (Legendary Hoard) - opis przejścia
- AC Valhalla Dawn of Ragnarok: Opis przejścia
- AC Valhalla Dawn of Ragnarok: Poradnik
Komentarze czytelników
Nie moge wbić teofeum. Na stobprocent pelna geba. Wszystkie terytoria mam na 100 % skarby tajemnice artefakty ekskalibur też znalazłem. Ogólnie mam wszystkie trofea tylko te nie wchodzi. Pomoże ktoś cos?
Może ktoś pomóc ? rozkładam ręce u wszystkich jest wszystko ok a u mnie jakiś zawias. Konkretnie misja "NIEWYOBRAŻALNY" z ślepcem i z kulawym, wszystko jest ok do momentu podniesienia kulawego nie mogę go podnieść, nie pojawia mi się ikonka Trójkąta jak w moim przypadku na PS i nie mam jak go zanieść do źródełka. POMOŻECIE?
Spróbuj wykonac później. Może zaktualizuj gre
Szczerze to o wiele więcej spodziewałem się po tym wielkim mistrzu... wsm. dokładnie to samo jest z Kultem Kosmosa w Odyssey...
Szkoda, że ten Vagn, który umożliwia nam najazdy rzeczne nie jest nawet pokazany na mapie... żal... ja poza pierwszym najazdem do końca gry nie zrobiłem żadnego i dopiero przed końcem zacząłem je robić, bo go nie mogłem znaleźć w porcie.
Kto podpowie czy to błąd gry czy coś pominęłam. Zamiast wyruszcie najpierw do Ledecestrescire z Sigurdem poszlam na Grantebridgescire. Tam zawarłam już sojusz, ale ta misja żeby odszukać Sigurda i dołączyć do niego mi się nie wyświetla. Nie wiem co dalej robić. Łażę bez misji, odkrywam skarby i robudowuję wiochę.
Nie mogę podnieść strony kodeksu miał ktoś coś takiego?
Siema. Problem. Pokonałem wszystkich członków zakonu i muszę oddać jeszcze 15 medalionów, a mam 14? Co poszło nie tak? ????
Ok. Sam sobie odpowiem. Wystarczyło wyjść z anonimusa i wrócić. Jest 15 medalionów. Dziki byku za podpowiedź ????
Witam - czy ktoś ma problem z trofkiem "na 100% pełną gębą" skończyłem grę dwukrotnie, wszystkie aktywności a trofeum nie wpada. Czy wyzwania łowieckie wliczają się do tego trofeum?
Trzeba zrobić wszystko na 100% - artefakty, bogactwa, tajemnice, zadania.
Niemoge zapukać do dzwi bo cały czas mowi mi że są zamknięte i niemam nikogo w domu w misi asasyn Pierwsza noc Samhain już ras restetowalem i dalej nic
No cóż... Trochę nie tego się spodziewałem kupując tę grę. Liczyłem na coś co będzie podobne do poprzednich AC. Tymczasem w mojej ocenie (szczególnie biorąc pod uwagę choćby właśnie walkę z Kjotve) bliżej temu tytułowi do nawalanek pokroju Mortal Combat. To nie moje klimaty i kompletnie nie rozumiem skąd autorom przyszło do głowy robić coś tak niedorzecznego. Gra staje się przez to (przynajmniej dla mnie) kompletnie niegrywalna i zwyczajnie... nudna. Bo jak się domyślam rozwój postaci uzależniony jest od tej konkretnej walki. Bez przejścia tego bossa można zapomnieć o dalszej progresji. Czyli... Moja przygoda z tym tytułem tutaj się kończy. Dziękuję. Wysiadam.
Ja mam aktualnie około 900h w tej grze i bawię się nią świetnie od kilku lat. Nie wszystkie gry są dla każdego. Mnie np męczyły pierwsze odsłony AC
mam problem z rozbudową osady, poniewaz mam za malo surowcow, a je mozna zdobyc tylko podczas najazdow, a ja wszystkie najazdy mam juz zakonczone. jak wiec oaiagnac 6 poziom osady bez najazdow ?
W świecie gry i na najazdach są małe prostokątne skrzynie które mają po 100 materiałów budowlanych i duże skrzynie które mają 200 materiałów budowlanych i 20 surowców więc trzeba szukać małych prostokątnych skrzyń które są w miejscach gdzie są najazdy i całej angli
Ten sam problem, wszystkie najazdy zrobione i brak 10 surowców do ulepszenia osady na 6 poziom. Rozwiązał ktoś ten problem?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
