Assassins Creed Valhalla: Magister 4 - Imadło/The Vice | Zakon Starożytnych
Na tej stronie poradnika do Assassin's Creed Valhalla znajdziecie informacje o identyfikacji i eliminacji Imadła (The Vice) z Zakonu Starożytnych (The Order of the Ancients). Z likwidacją wszystkich członków zakonu połączone jest osiągnięcie Kasata Zakonu (Disorder of the Ancients).
Aktualizacja:
Ta strona poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla zawiera informacje jak zidentyfikować oraz wyeliminować Imadło (The Vice) z Zakonu Starożytnych. Mężczyzna ten jest jednym z 5 magistrów w szeregach zakonu. Oprócz opisania kim jest Kil i jak go pokonać podajemy personalia 6 członków zakonu podległych temu magistrowi.
Koniecznie unikaj zamordowania któregoś z członków z Zakonu z Jorvik podczas zwykłej eksploracji świata - konkretnie chodzi tu o Zagiew, Igłę i Skarbiec. Przedwczesne wyeliminowanie którejś z tych osób po spotkaniu jej na ulicach Jorvik może doprowadzić do uszkodzenia sejwów i możesz stracić dużo ze swoich postępów. Polecamy najpierw zaliczyć całą linię fabularną w Jorvik i dopiero wtedy zająć się opcjonalną eksploracją miasta.
- Pergamin - The Vellum
- Grot - The Dart
- Szkutniczka - The Adze
- Zagiew - The Firebrand
- Igła - The Needle
- Skarbnik - The Vault
- Magister - Imadło (The Vice)
Pergamin - The Vellum


Ślad 1/2 - Zabij członka Zakonu o pseudonimie Pendent (The Baldric). To jedna z osób opisanych na stronie na temat magistra 5 - Kil.
Ślad 2/2 - Odwiedź duży obóz Thieves' Warren znajdujący się w regionie Glowecestrescire, na północ od miasta Glowecestre. Ślad jest wewnątrz zabarykadowanego budynku, do którego możesz przedostać się od strony dziury w podłodze.


Eanbhert - Pergamin przebywa w mieście Glowecestre. Możesz go znaleźć w jednym z budynków w dokach, przy wodzie. Do wnętrza budynku przedostań się przez zaznaczony na obrazku 2 otwór przy dachu. Eanbherta możesz zabić bez ryzyka alarmowania okolicy.
Grot - The Dart


Ślad 1/2 - Zabij członka Zakonu o pseudonimie Pergamin. Osobę tę opisaliśmy w poprzednim podpunkcie.
Ślad 2/2 - Przenieś się dzięki szybkiej podróży do zaznaczonych na obrazku 1 ruin wieży w regionie Sciropescire. Nie zeskakuj z dachu wieży, tylko zacznij z niej powoli schodzić. Po drodze miniesz otwartą okiennicę z obrazka 2. Pozwoli ci ona przedostać się do pomieszczenia ze śladem.


Tata, Obrońca Wyrdu Otty (Tata, Defender of Otta's Wyrd) - Grot przebywa w wiosce Quatford w regionie Sciropescire. Po dotarciu na miejsce odwiedź stajnię, w której pracuje poszukiwana osoba. Tatę możesz łatwo zabić z użyciem ukrytego ostrza.
Szkutniczka - The Adze


Ślad 1/3 - Zabij zelota o imieniu Cola. Podróżuje on w pobliżu granic aż czterech regionów - Lincolnscire, Eurviscire, Snotinghamscire oraz Ledecestrescire (przejdź do strony o zelotach).
Ślad 2/3 - Odwiedź wioskę Ledecestre w regionie Ledecestrescire. Odszukaj ikonę rogów - musisz wygrać mini-grę pijacką, która polega na rytmicznym wciskaniu przycisku i wychylaniu gałki w lewo lub w prawo gdy zajdzie taka potrzeba. Jeśli boisz się utraty srebra, to wybierz najniższy zakład (100 srebra) lub zapisz postępy przed przystąpieniem do mini-gry.


Ślad 3/3 - Odwiedź wioskę Cweornic zlokalizowaną w zachodniej części regionu Ledecestrescire. Poszukiwany ślad jest wewnątrz najpilniej strzeżonego budynku na wzgórzu.


Gunilla - Szkutniczka przebywa w wiosce Repton w regionie Ledecestrescire. Kobietę możesz odnaleźć pracującą w dokach. Bardzo łatwo można ją zabić zeskakując na nią z wyższej półki i korzystając z ukrytego ostrza.
Zagiew - The Firebrand


Przeorysza Ingeborga (Abbess Ingeborg) - Zagiew to członkini Zakonu, którą pokonasz w trakcie przechodzenia kampanii, a konkretnie podczas zaliczania linii fabularnej powiązanej z miastem Jorvik. Eivor zdoła zidentyfikować oraz wyeliminować Zagiew w ramach głównego questu Burning the Firebrand.
Tuż po zdemaskowaniu Ingeborg można ją zabić. Wewnątrz budynku przebywają trzy kobiety i Zagiew jest tą, która nie ma żółtego oznaczenia i pytajnika w nazwie. Jeśli posiadasz umiejętność Zaawansowana likwidacja, to możesz od razu zeskoczyć na Ingeborg i ją zabić. W przeciwnym razie czeka cię bezpośredia walka z Ingeborg i jej podwładnymi.
Igła - The Needle


Grigorii - Igła to członek Zakonu, którego pokonasz w trakcie przechodzenia kampanii, a konkretnie podczas zaliczania linii fabularnej powiązanej z miastem Jorvik. Eivor zdoła zidentyfikować oraz wyeliminować Igłę w ramach głównego questu Pricking the Needle.
Igłę będziesz mógł dopaść po wydostaniu się z kanałów. Grigorii przebywa na targowisku i najlepiej jest go zaatakować jednego z dachów - użyj łuku lub zeskocz na niego celem użycia ukrytego ostrza. Spodziewaj się walki z jego obstawą i innymi strażnikami z okolicy.
Skarbnik - The Vault


Audun - Skarbnik to członek Zakonu, którego pokonasz w trakcie przechodzenia kampanii, a konkretnie podczas zaliczania linii fabularnej powiązanej z miastem Jorvik. Eivor zdoła zidentyfikować oraz wyeliminować Skarbnika w ramach głównego questu Closing the Vault.
Do konfrontacji z Audunem dojdzie niezależnie od tego czy poprawnie go wytypujesz spośród osób obecnych na przyjęciu czy też nie. Mężczyzna po otruciu gości przyjęcia rzuci się do ucieczki. Zignoruj walki w teatrze i wyrusz w pościg za nim. Możesz go zabić z użyciem łuku lub rzucić się na niego i użyć ostrza.
Nie zabijaj Skarbnika jeśli spotkasz go w teatrze podczas zwykłej eksploracji Jorviku. Jego przedwczesna śmierć może doprowadzić do uszkodzenia sejwów. Audun musi zginąć dopiero po przystąpieniu do powiązanego z nim questu.
Magister - Imadło (The Vice)


Magister Imadło to Szeryf Derby (Reeve Derby). Jego tożsamość jest automatycznie odkrywana po zidentyfikowaniu i zamordowaniu opisanych powyżej 6 innych członków Zakonu.
Szeryf Derby przebywa w wiosce Picheringa znajdującej się w regionie Eurvicscire. Najlepiej jest dotrzeć do tej lokacji nocną porą. Jest wtedy duża szansa, że szeryf będzie spał we własnym domu. Możesz go zabić we śnie.
0
- Assassin's Creed Valhalla - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Zakon Starożytnych
- Assassins Creed Valhalla: Zakon Starożytnych - podstawowe informacje
- Assassins Creed Valhalla: Magister 1 - Motyka | Zakon Starożytnych
- Assassins Creed Valhalla: Magister 2 - Lira/The Lyre | Zakon Starożytnych
- Assassins Creed Valhalla: Magister 3 - Narzędzie | Zakon Starożytnych
- Assassins Creed Valhalla: Magister 4 - Imadło/The Vice | Zakon Starożytnych
- Assassins Creed Valhalla: Magister 5 - Kil/The Keel | Zakon Starożytnych
- Assassins Creed Valhalla: Zeloci/Fanatycy (Zealots) | Zakon Starożytnych
- Assassins Creed Valhalla: Wielki Mistrz Zakonu - Ojciec (spojler)
- Zakon Starożytnych
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
emkae921658662f Junior
Kto podpowie czy to błąd gry czy coś pominęłam. Zamiast wyruszcie najpierw do Ledecestrescire z Sigurdem poszlam na Grantebridgescire. Tam zawarłam już sojusz, ale ta misja żeby odszukać Sigurda i dołączyć do niego mi się nie wyświetla. Nie wiem co dalej robić. Łażę bez misji, odkrywam skarby i robudowuję wiochę.
Felipe Konsul
Szkoda, że ten Vagn, który umożliwia nam najazdy rzeczne nie jest nawet pokazany na mapie... żal... ja poza pierwszym najazdem do końca gry nie zrobiłem żadnego i dopiero przed końcem zacząłem je robić, bo go nie mogłem znaleźć w porcie.
Felipe Konsul
Szczerze to o wiele więcej spodziewałem się po tym wielkim mistrzu... wsm. dokładnie to samo jest z Kultem Kosmosa w Odyssey...
slawekm25 Junior
Może ktoś pomóc ? rozkładam ręce u wszystkich jest wszystko ok a u mnie jakiś zawias. Konkretnie misja "NIEWYOBRAŻALNY" z ślepcem i z kulawym, wszystko jest ok do momentu podniesienia kulawego nie mogę go podnieść, nie pojawia mi się ikonka Trójkąta jak w moim przypadku na PS i nie mam jak go zanieść do źródełka. POMOŻECIE?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
