Assassins Creed Valhalla: Pani Żelaznego Lasu - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do Assassin’s Creed Valhalla zawiera opis przejścia głównej misji fabularnej Pani Żelaznego Lasu (Mistress of the Iron Wood). To zadanie będzie dostępne po zakończeniu wątku w Asgadzie, czyli po wykonaniu zadania Oszukać przeznaczenie (Cheating Fate).
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Pani Żelaznego Lasu (Mistress of the Iron Wood).
Eivor wypija miksturę, która pozwala mu udać się do Jotunheimu gdzie musi zjednać sobie przychylność Angrbody.
Nagroda za wykonanie misji: 5 100 XP.
- Odszukaj Angrbodę i porozmawiaj z nią (Find and speak to Angrboda)
- Odszukaj wodospad i przejdź pod nim (Find and enter the waterfall)
- Znajdź i zbierz korzenie (Find and gather the roots)

Odszukaj Angrbodę i porozmawiaj z nią (Find and speak to Angrboda)

Udaj się do Serca Lasu (Hearth of the Wood), miejsca wskazanego na mapie świata. Chata Angrbody jest przesłonięta magią Jotunów więc najpierw będziesz musiał się przez nią przebić.

W pobliżu korzeni Drzewa Światów (Yggdrasil) znajdziesz konstrukcję przypominającą zegar słoneczny. Stań w małym okręgu wskazanym na powyższym obrazku.

Odwróć się w stronę Drzewa Światów, a chata Widźmy nagle pojawi się na ekranie - wpleciona pomiędzy masywne korzenie. Wejdź schodami na wyższy poziom tej dziwnej konstrukcji i porozmawiaj z Angrbodą.

Gdy powiesz, że przebyłeś szmat drogi, by dowiedzieć się więcej na temat magii Jotunów i sposobu na przenoszenie ducha pomiędzy ciałami, Hyrrokin włączy się do rozmowy i wspomni o miodzie co wyraźnie nie spodoba się Angrbodzie.

Angrboda jest skłonna wyjawić więcej informacji na temat tajemniczego miodu Jotunów jednak za pewną cenę. W zamian chce otrzymać trzy sztuki korzenia, którego zwą szponem wiedźmy (hag's claw).
Odszukaj wodospad i przejdź pod nim (Find and enter the waterfall)

Udaj się w miejsce wskazane na mapie świata. Gdy będziesz na miejscu, okaże się, że wodospad również został magicznie osłonięty przed wzrokiem niepowołanych osób.

Wdrap się na pobliską skałę i stań w miejscu pokazanym na powyższym obrazku. Twoim oczom ukaże się tajemnicza studnia - wskocz do niej.
Znajdź i zbierz korzenie (Find and gather the roots)

Idź w głąb podziemnej groty i przeskakuj pomiędzy kolejnymi przeszkodami i korzeniami Yggdrasilu. Szpon wiedźmy rośnie jedynie w charakterystycznym miejscu porośniętym czerwonym mchem. Gdy zbierzesz trzy składniki, wyjdź wąskim korytarzem w górnej części jaskini i wróć do wiedźmy (pamiętaj, by stanąć w okręgu i ponownie odsłonić dom Angrbody).

Angrboda zabierze korzenie i zacznie przygotowywać wywar. Gdy warzenie dobiegnie końca, wypij eliksir, by otworzyć swój umysł na tajemnice tego świata. Po chwili Angrboda zacznie zadawać Haviemu pytania na temat Asgardu i tamtejszych zabezpieczeń. Wywar przygotowany z korzenia wiedźmy ma właściwości eliksiru prawdy więc nie będziesz mógł oprzeć się jego działaniu. Gdy wiedźma zapyta co jesteś w stanie poświęcić za miód, możesz odpowiedzieć jak chcesz, bo dalszy przebieg wydarzeń będzie dokładnie taki sam.

Na miejscu pojawi się Loki, który współpracując z Angrbodą wpędził Haviego w zasadzkę. Wiedźma wyciągnie nóż, a Loki będzie chciał dowiedzieć się, co stanie się z jego synem Fenrirem.

Po rozmowie Havi straci przytomność, a po jakimś czasie obudzi się spętany korzeniami Yggdrasilu. Z pułapki uwolni Cię Hyrrokin, która chce pomóc w poszukiwaniu miodu, ale nie za darmo - w zamian chce małą dawkę tego specyfiku.
Po rozmowie misja dobiegnie końca, a w nagrodę otrzymasz 5 100 XP.
0
- Assassin's Creed Valhalla - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wątek główny
- Jotunheim
- Assassins Creed Valhalla: Pani Żelaznego Lasu - solucja, opis przejścia
- Assassins Creed Valhalla: Zaginiony kocioł/The Lost Cauldron - solucja
- Assassins Creed Valhalla: Dar z przeszłości/A Gift from the Past - solucja
- Assassins Creed Valhalla: Pamiętna uczta/A Feast to Remember - solucja
- Assassins Creed Valhalla: Cena mądrości/The Price of Wisdom - solucja
- Jotunheim
- Wątek główny
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
Browney3d Junior
No cóż... Trochę nie tego się spodziewałem kupując tę grę. Liczyłem na coś co będzie podobne do poprzednich AC. Tymczasem w mojej ocenie (szczególnie biorąc pod uwagę choćby właśnie walkę z Kjotve) bliżej temu tytułowi do nawalanek pokroju Mortal Combat. To nie moje klimaty i kompletnie nie rozumiem skąd autorom przyszło do głowy robić coś tak niedorzecznego. Gra staje się przez to (przynajmniej dla mnie) kompletnie niegrywalna i zwyczajnie... nudna. Bo jak się domyślam rozwój postaci uzależniony jest od tej konkretnej walki. Bez przejścia tego bossa można zapomnieć o dalszej progresji. Czyli... Moja przygoda z tym tytułem tutaj się kończy. Dziękuję. Wysiadam.
andrzeja Junior
Niemoge zapukać do dzwi bo cały czas mowi mi że są zamknięte i niemam nikogo w domu w misi asasyn Pierwsza noc Samhain już ras restetowalem i dalej nic
robertw25811141720 Junior
Witam - czy ktoś ma problem z trofkiem "na 100% pełną gębą" skończyłem grę dwukrotnie, wszystkie aktywności a trofeum nie wpada. Czy wyzwania łowieckie wliczają się do tego trofeum?
adeox Junior
Siema. Problem. Pokonałem wszystkich członków zakonu i muszę oddać jeszcze 15 medalionów, a mam 14? Co poszło nie tak? ????
matixm Junior
Nie mogę podnieść strony kodeksu miał ktoś coś takiego?
emkae921658662f Junior
Kto podpowie czy to błąd gry czy coś pominęłam. Zamiast wyruszcie najpierw do Ledecestrescire z Sigurdem poszlam na Grantebridgescire. Tam zawarłam już sojusz, ale ta misja żeby odszukać Sigurda i dołączyć do niego mi się nie wyświetla. Nie wiem co dalej robić. Łażę bez misji, odkrywam skarby i robudowuję wiochę.
Felipe Konsul
Szkoda, że ten Vagn, który umożliwia nam najazdy rzeczne nie jest nawet pokazany na mapie... żal... ja poza pierwszym najazdem do końca gry nie zrobiłem żadnego i dopiero przed końcem zacząłem je robić, bo go nie mogłem znaleźć w porcie.
Felipe Konsul
Szczerze to o wiele więcej spodziewałem się po tym wielkim mistrzu... wsm. dokładnie to samo jest z Kultem Kosmosa w Odyssey...
slawekm25 Junior
Może ktoś pomóc ? rozkładam ręce u wszystkich jest wszystko ok a u mnie jakiś zawias. Konkretnie misja "NIEWYOBRAŻALNY" z ślepcem i z kulawym, wszystko jest ok do momentu podniesienia kulawego nie mogę go podnieść, nie pojawia mi się ikonka Trójkąta jak w moim przypadku na PS i nie mam jak go zanieść do źródełka. POMOŻECIE?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
