Assassins Creed Valhalla: Leczenie - jak przywracać zdrowie bohaterowi? Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Głównym elementem rozgrywki w Assassin's Creed Valhalla jest walka. Z tego względu, warto wiedzieć, jak leczyć bohatera. Oprócz tego, konieczność leczenia pojawia się też, gdy np. zeskoczysz ze zbyt dużej wysokości. Na niniejszej stronie poradnika poznasz wszystkie sposoby przywracania zdrowia.

Jak się leczyć?

Podstawowym sposobem na przywracanie zdrowia jest korzystanie z Prowiantu (Rations) - Assassins Creed Valhalla: Leczenie - jak przywracać zdrowie bohaterowi? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Podstawowym sposobem na przywracanie zdrowia jest korzystanie z Prowiantu (Rations). Są to przedmioty jednorazowego użytku leczące większość zdrowia Eivora - znajdziesz je w wielu miejscach świata gry. Oprócz tego, możesz się też leczyć poprzez spożywanie znalezionego jedzenia. Eksplorując mapę niejednokrotnie trafisz na rosnące grzyby czy maliny, a w obozach znajdziesz garnki z gotującym się jedzeniem. Skorzystanie z tego typu obiektów natychmiastowo przywróci część Twojego zdrowia, a jeśli nie będziesz zraniony - żywność przekształci się w prowiant i trafi do Twojego ekwipunku.

Maksymalną liczbę przechowywanego prowiantu można zwiększyć. Wystarczy, że otworzysz swój ekwipunek i wybierzesz opcję ulepszania prowiantu - potrzebne są do tego materiału do craftingu.

Domyślnie używanie prowiantu odbywa się po skorzystaniu z poniższych przycisków (w zależności od platformy, na której grasz w Assassin's Creed Valhalla. Pozostałe przyciski znajdziesz na osobnej stronie poradnika - Sterowanie)

PC

PS4 / PS5 - Assassins Creed Valhalla: Leczenie - jak przywracać zdrowie bohaterowi? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

PS4 / PS5

Xbox One / Xbox Series S / Xbox Series X - Assassins Creed Valhalla: Leczenie - jak przywracać zdrowie bohaterowi? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Xbox One / Xbox Series S / Xbox Series X

Warto dodać, że nieco zdrowia odzyskasz też po oskórowaniu upolowanego zwierzęcia - Assassins Creed Valhalla: Leczenie - jak przywracać zdrowie bohaterowi? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Warto dodać, że nieco zdrowia odzyskasz też po oskórowaniu upolowanego zwierzęcia. Nie jest to najlepsza metoda na leczenie, ale może być przydatna, gdy nie będziesz miał innych możliwości.

1 - Assassins Creed Valhalla: Leczenie - jak przywracać zdrowie bohaterowi? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry