Assassins Creed Valhalla: Rzeka do najechania - solucja, Rzeczne Najazdy Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla Rzeczne Najazdy (River Raids) znajdziesz solucję misji Rzeka do najechania (A River to Raid).

Poznanie Vagna

Start misji: główna osada - Assassins Creed Valhalla: Rzeka do najechania - solucja, Rzeczne Najazdy - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Start misji: główna osada.

Zaraz nad rzeką spotkasz Vagna, czeka on na Ciebie wraz z jedną z twoich towarzyszek - Assassins Creed Valhalla: Rzeka do najechania - solucja, Rzeczne Najazdy - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Zaraz nad rzeką spotkasz Vagna, czeka on na Ciebie wraz z jedną z twoich towarzyszek. Vagn to nowa postać - wędrowny wojownik, który przybył do was wraz ze swoim klanem. Dzięki niemu możesz rozbudować swoją osadę, zakupić nowe dekoracje do łodzi oraz wybrać się na nowe najazdy.

Po rozmowie z Vagnem przeniesie się on do twojego obozu - Assassins Creed Valhalla: Rzeka do najechania - solucja, Rzeczne Najazdy - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po rozmowie z Vagnem przeniesie się on do twojego obozu. Zajmie on budynek zaraz obok rzeki. Jeśli będziesz chciał kontynuować zadanie musisz z nim porozmawiać.

Pierwszy najazd

Ruszając na wyprawę trafisz na nową mapę - rzeka Exe - Assassins Creed Valhalla: Rzeka do najechania - solucja, Rzeczne Najazdy - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Ruszając na wyprawę trafisz na nową mapę - rzeka Exe. Twoim pierwszym zadaniem będzie najechanie na osadę cywilną. Tereny cywilne są bardzo łatwe do zaatakowania. Nie stanowią one praktycznie żadnego zagrożenia.. Głównie znajdują się w nich cywile.

Pamiętaj, że atakowanie cywili prowadzi do desynchronizacji.

Na terenach zamieszkanych przez cywili znajdziesz racje żywnościowe w dużych skrzyniach - Assassins Creed Valhalla: Rzeka do najechania - solucja, Rzeczne Najazdy - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Na terenach zamieszkanych przez cywili znajdziesz racje żywnościowe w dużych skrzyniach. Służą one głównie do uzupełniania prowiantu - ten służy Ci do odnawiania zarówno twojego zdrowia jak i towarzyszy.

Kolejnym zadanie będzie najechanie na dwa obozy wojskowe - Assassins Creed Valhalla: Rzeka do najechania - solucja, Rzeczne Najazdy - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Kolejnym zadanie będzie najechanie na dwa obozy wojskowe. W lokacjach wojskowych znajdziesz przednie towary (Foreign Supplies) - to zasobny niezbędne do ulepszania siedzimy jomswikingów, łodzi najazdowej i handlu z Vagnem. Musisz otworzyć dwie skrzynie z takimi towarami (czyli zdobyć 100 przednich towarów).

Chata Jomswikingów

1 - Assassins Creed Valhalla: Rzeka do najechania - solucja, Rzeczne Najazdy - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gryPo powrocie musisz stworzyć chatę jomswikingów - Assassins Creed Valhalla: Rzeka do najechania - solucja, Rzeczne Najazdy - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po powrocie musisz stworzyć chatę jomswikingów. Wydasz na nią 100 przednich towarów. Jeśli nie stworzysz chaty nie będziesz mógł kontynuować zadania.

2 - Assassins Creed Valhalla: Rzeka do najechania - solucja, Rzeczne Najazdy - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
W chacie jomswikingów możesz znaleźć najlepszych wojowników - Assassins Creed Valhalla: Rzeka do najechania - solucja, Rzeczne Najazdy - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W chacie jomswikingów możesz znaleźć najlepszych wojowników. Będą się oni zmieniać, abyś miał możliwość wyboru. Im bardziej rozwiniesz chatę tym lepszych wojowników zdobędziesz i większy będziesz mieć wybór.