Assassin's Creed Valhalla: Wyposażenie - Rygjafylke, sekrety, lokacje Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

W Assassin's Creed Valhalla możesz zdobywać elementy wyposażenie nie tylko z misji, ale również ze specjalnych skrzyń, które zawierają ciekawe przedmioty. Za darmo możesz otrzymać nową broń, tarczę czy elementy zbroi. Część skrzyń z wyposażeniem ukrytych jest jednak w budynkach, tunelach, pod ziemną albo nawet zamknięte zostały na klucz. Na tej stornie naszego poradnika dowiesz się gdzie znajdują się skrzynie z wyposażeniem, w regionie Rygjafylke.

Łuk rewersyjny

Łuk rewersyjny znajdziesz w północno zachodniej części Rygjafylke - Assassins Creed Valhalla: Wyposażenie - Rygjafylke, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Łuk rewersyjny znajdziesz w północno zachodniej części Rygjafylke.

1 - Assassins Creed Valhalla: Wyposażenie - Rygjafylke, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Aby dostać się do skrzyni z wyposażeniem musisz wskoczyć do dziury, która znajduje się pomiędzy drewnianymi deskami - Assassins Creed Valhalla: Wyposażenie - Rygjafylke, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Aby dostać się do skrzyni z wyposażeniem musisz wskoczyć do dziury, która znajduje się pomiędzy drewnianymi deskami. Łatwo do niej trafić jeśli użyjesz wzroku Odyna. Wtedy złota skrzynia podświetli się i wskaże Ci drogę. Do piwnicy możesz wskoczyć albo kulturalnie użyć drabiny.

Na dolnie nie będzie przeciwników, możesz więc swobodnie się rozejrzeć i zdobyć wszystkie fanty jakie wpadną Ci pod rękę.

W nagrodę otrzymasz łuk drapieżcy - Assassins Creed Valhalla: Wyposażenie - Rygjafylke, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W nagrodę otrzymasz łuk drapieżcy. Pamiętaj, że ma on specyficzny typ celowania i nie każdemu może to pasować. Sprawdź, więc jak się go używa zanim ulepszysz nową broń.

Saks Ynglinga

Saks Ynglinga znajdziesz w zachodniej części Rygjafylke, koło miasta Eikundarsund - Assassins Creed Valhalla: Wyposażenie - Rygjafylke, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Saks Ynglinga znajdziesz w zachodniej części Rygjafylke, koło miasta Eikundarsund.

2 - Assassins Creed Valhalla: Wyposażenie - Rygjafylke, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Aby dostać się do skrzyni z wyposażeniem musisz wbiec do drewnianego budynku, na którym wiszą czarno białe sztandary - Assassins Creed Valhalla: Wyposażenie - Rygjafylke, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Aby dostać się do skrzyni z wyposażeniem musisz wbiec do drewnianego budynku, na którym wiszą czarno białe sztandary. Gdy tam wbiegniesz zobaczysz przeciwnika, który broni swojego skarbu. Musisz go pokonać, inaczej nie dostaniesz się do broni. Możliwe, że w trakcie walki, do budynku wbiegnie jeszcze kilku wrogów. Zabij ich wszystkich, aby stworzyć sobie swobodną drogę dojść do skrzyni.

W nagrodę otrzymasz Saks Ynglinga, który jest sztyletem - Assassins Creed Valhalla: Wyposażenie - Rygjafylke, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W nagrodę otrzymasz Saks Ynglinga, który jest sztyletem. Może dobrze sprawdzić się jako druga broń, aby dobijać nią wrogów.

Młot bojowy

Młot bojowy znajdziesz w zachodniej części Rygjafylke, na południe od Stavanger, zaraz obok Kryjówki dezerterów - Assassins Creed Valhalla: Wyposażenie - Rygjafylke, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Młot bojowy znajdziesz w zachodniej części Rygjafylke, na południe od Stavanger, zaraz obok Kryjówki dezerterów.

Wejście do skrzyni jest dość proste, jeśli tylko od razu je zauważysz - Assassins Creed Valhalla: Wyposażenie - Rygjafylke, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Wejście do skrzyni jest dość proste, jeśli tylko od razu je zauważysz. Młot znajduje się na drewnianej palecie, na którą musisz wskoczyć. Najlepiej zrobić to prosto z domku, który stoi zaraz obok. Postać nie powinna mieć żadnego problemu z wykonaniem tego skoku.

Przed skrzynią leży zamarznięty wilk, który nie zrobi Ci krzywdy.

W nagrodę otrzymasz młot bojowy, który jest bronią dwuręczną - Assassins Creed Valhalla: Wyposażenie - Rygjafylke, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W nagrodę otrzymasz młot bojowy, który jest bronią dwuręczną. Musisz, więc zastanowić się czy przyjemnie gra Ci się takiego typu orężem.