Assassins Creed Valhalla: Utracona chwała/Lost Glory - solucja, opis przejścia Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Utracona chwała (Lost Glory).

Eivor wraca do Halfdana, ale zastaje tylko Moirę i czuje, że coś ewidentnie jest nie tak. Pora zbadać sprawę.

Nagroda za wykonanie misji: 3 400 XP.

Wróć do królewskiej siedziby w Jorvik, by spotkać się z Halfdanem - Assassins Creed Valhalla: Utracona chwała/Lost Glory - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Spotkaj się z Halfdanem w królewskiej siedzibie (Meet Halfdan at the Royal Hall)

Wróć do królewskiej siedziby w Jorvik, by spotkać się z Halfdanem. Po przybyciu na miejsce zauważysz, że tron jest pusty, a po królu nie ma śladu.

Porozmawiaj z Moirą - Assassins Creed Valhalla: Utracona chwała/Lost Glory - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Porozmawiaj z Moirą. Zielarka powie Ci, że po ostatnich wydarzeniach serce Halfdana pękło i że stał się cieniem samego siebie. Przez stratę Faravida i przez to, że nie ma przy nim jego braci popadł w paranoję i przygnębienie.

Odszukaj Halfdana i porozmawiaj z nim (Find and speak to Halfdan)

Halfdana spotkasz na południu, patroluje obszar Picheringa wraz ze swoim wiernym towarzyszem, Beontonem - Assassins Creed Valhalla: Utracona chwała/Lost Glory - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Halfdana spotkasz na południu, patroluje obszar Picheringa wraz ze swoim wiernym towarzyszem, Beontonem. Udaj się do miejsca wskazanego na mapie świata.

Halfdana znajdziesz przy jednej z chat - Assassins Creed Valhalla: Utracona chwała/Lost Glory - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Halfdana znajdziesz przy jednej z chat. Jarl dowiedział się, że Eivor zabił jego brata, Ivarra i nie powiedział ani słowa co jeszcze bardziej go przygnębiło. Na dodatek zgubił gdzieś swój młot i nie chce wracać do Jorvik bez niego.

Znajdź i odzyskaj młot Halfdana (Find and retrieve Halfdan's hammer)

Udaj się do lasu Dalby (miejsca oznaczonego na mapie świata), by odnaleźć Beontona, który pilnuje broni swojego pana - Assassins Creed Valhalla: Utracona chwała/Lost Glory - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Udaj się do lasu Dalby (miejsca oznaczonego na mapie świata), by odnaleźć Beontona, który pilnuje broni swojego pana. Pies został otoczony przez wilki - zlikwiduj je i podnieś młot.

Następnie udaj się do Scarborough, by oddać Halfdanowi jego broń - Assassins Creed Valhalla: Utracona chwała/Lost Glory - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Następnie udaj się do Scarborough, by oddać Halfdanowi jego broń. W ramach podziękowania jarl opowie Eivorowi historię młota, by zrozumiał dlaczego ta broń jest dla niego aż tak ważna. Halfdan chce wiedzieć jak zmarł jego brat i możesz powiedzieć mu prawdę lub skłamać, w zależności od tego, jak postąpiłeś w misji Zabójca Królów (King Killer).

Halfdan poprosi Cię o jeszcze jedną przysługę - zapal znicz na szczycie latarni Scarbrough - Assassins Creed Valhalla: Utracona chwała/Lost Glory - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Halfdan poprosi Cię o jeszcze jedną przysługę - zapal znicz na szczycie latarni Scarbrough. Misja zakończy się, a w nagrodę otrzymasz 3 400 XP.