Assassins Creed Valhalla: Wyrywanie Pióra/Plucking the Quill - solucja Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Wyrywanie Pióra (Plucking the Quill).

Eivor musi zlikwidować drugiego z wrogów króla Aelfreda z Wincestre. Ma nadzieje na to, że Goodwinowi udało się znaleźć jakieś wskazówki.

Nagroda za wykonanie misji: 3 400 XP.

1 - Assassins Creed Valhalla: Wyrywanie Pióra/Plucking the Quill - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Odszukaj Goodwina i pomów z nim (Find and speak to Goodwin)

Idź do katedry na spotkanie z Goodwinem - Assassins Creed Valhalla: Wyrywanie Pióra/Plucking the Quill - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Idź do katedry na spotkanie z Goodwinem. Szeryf odkrył, że Pióro (The Quill) wzywa dzieci Wincestre do walki. Eivor musi porozmawiać z dziećmi biegającymi po ulicach Wincestre i sprawdzić, czy uda mu się zdobyć jakieś dodatkowe informacje.

Śledź dziewczynę (Tail the girl)

W katedrze zaczepi Cię dziewczynka, która wcześniej rozmawiała z królem Aelfredem - Assassins Creed Valhalla: Wyrywanie Pióra/Plucking the Quill - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W katedrze zaczepi Cię dziewczynka, która wcześniej rozmawiała z królem Aelfredem. Gdy nie dasz jej amuletu z symbolem drzewa, ani srebra, odejdzie ciskając wyzwiskami w stronę Eivora. Idź za nią i podejdź do dzieci, które próbują podpalić stóg siana, a aktywujesz krótki przerywnik filmowy.

Odnajdź dziewczynę i porozmawiaj z nią (Find and speak to the girl)

Udaj się do portu, by odnaleźć dziewczynkę, która przed chwilą uciekła z miejsca przestępstwa i porozmawiaj z nią - Assassins Creed Valhalla: Wyrywanie Pióra/Plucking the Quill - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Udaj się do portu, by odnaleźć dziewczynkę, która przed chwilą uciekła z miejsca przestępstwa i porozmawiaj z nią.

Do rozmowy wtrąci się dwoje bandytów - Assassins Creed Valhalla: Wyrywanie Pióra/Plucking the Quill - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Do rozmowy wtrąci się dwoje bandytów. Jeśli masz 4 poziom charyzmy możesz ich nastraszyć. W innym przypadku musisz im zapłacić lub pokonać ich w walce.

Nie są zbyt wymagającymi przeciwnikami, a do tego w walce możesz korzystać z całego swojego uzbrojenia więc nie ma sensu tracić na nich srebrnych monet - Assassins Creed Valhalla: Wyrywanie Pióra/Plucking the Quill - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Nie są zbyt wymagającymi przeciwnikami, a do tego w walce możesz korzystać z całego swojego uzbrojenia więc nie ma sensu tracić na nich srebrnych monet.

Z rozmowy z dziewczynką dowiesz się, że wraz z przyjacielem nie pracują dla Pióra lecz kradną na ulicach, by móc trzymać się z dala od jego szponów - Assassins Creed Valhalla: Wyrywanie Pióra/Plucking the Quill - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Z rozmowy z dziewczynką dowiesz się, że wraz z przyjacielem nie pracują dla Pióra lecz kradną na ulicach, by móc trzymać się z dala od jego szponów. Dostaniesz też klucz i jedną wskazówkę - zbiry Pióra wychodzą z kanałów.

Znajdź i zabij Pióro (Find and assassinate the Quill)

Wejście do kanałów znajduje się blisko rzeki, po prawej stronie idąc od strony miasta - Assassins Creed Valhalla: Wyrywanie Pióra/Plucking the Quill - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Wejście do kanałów znajduje się blisko rzeki, po prawej stronie idąc od strony miasta. Otwórz drzwi i zejdź do podziemi.

Idąc przez kanały będziesz musiał walczyć z wieloma strażnikami wśród których znajdzie się kilku elitarnych przeciwników - Assassins Creed Valhalla: Wyrywanie Pióra/Plucking the Quill - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Idąc przez kanały będziesz musiał walczyć z wieloma strażnikami wśród których znajdzie się kilku elitarnych przeciwników.

Gdy dojdziesz do głównego pomieszczenia, Twoim oczom ukaże się Aelwyn, która najwidoczniej pracuje dla członka Zakonu Starożytnych, chociaż w trakcie rozmowy twierdziła, że jest inaczej - Assassins Creed Valhalla: Wyrywanie Pióra/Plucking the Quill - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Gdy dojdziesz do głównego pomieszczenia, Twoim oczom ukaże się Aelwyn, która najwidoczniej pracuje dla członka Zakonu Starożytnych, chociaż w trakcie rozmowy twierdziła, że jest inaczej.

W pomieszczeniu zaroi się od elitarnych jednostek, które od razu rzucą się do ataku - Assassins Creed Valhalla: Wyrywanie Pióra/Plucking the Quill - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W pomieszczeniu zaroi się od elitarnych jednostek, które od razu rzucą się do ataku. Ze względu na to, że Hilda (Pióro) walczy kuszą i może przemieszczać się po podziemnym kompleksie, najlepiej wykończyć ją w pierwszej kolejności i nie pozwolić na ucieczkę.

Po egzekucji Pióra misja dobiegnie końca, a w nagrodę otrzymasz 3 400 XP.