Assassins Creed Valhalla: Karta niesiona wiatrem - Essexe, sekrety, lokacje Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

W Assassin's Creed Valhalla możesz natrafić na kartki niesione wiatrem (Flaying Paper), które zapewnią Ci dostęp do nowych wzorów tatuaży. Na tej stornie naszego poradnika dowiesz się gdzie znajdziesz kartki oraz gdzie kończy się ich trasa. Ułatwi Ci to maksowanie regionu Essexe.

1 kartka

Lokacja: Kartkę znajdziesz w mieście Colcestre - Assassins Creed Valhalla: Karta niesiona wiatrem - Essexe, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Lokacja: Kartkę znajdziesz w mieście Colcestre.

Początek: Kartka znajduje się na murach, zaraz obok zbiorników wodnych - Assassins Creed Valhalla: Karta niesiona wiatrem - Essexe, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Początek: Kartka znajduje się na murach, zaraz obok zbiorników wodnych.

Koniec: Kartka zatrzyma się na sznurze, kawałek dalej - Assassins Creed Valhalla: Karta niesiona wiatrem - Essexe, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Koniec: Kartka zatrzyma się na sznurze, kawałek dalej. Najlepiej będzie jeśli ruszysz za nią i nie spuścisz jej z oczu. Nie jest to długi, ani trudny dystans do pokonania. Kartka porusza się nad sznurami, po których łatwo jesteś w stanie się poruszać.

2 kartka

Lokacja: Kartkę znajdziesz w mieście Colcestre - Assassins Creed Valhalla: Karta niesiona wiatrem - Essexe, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Lokacja: Kartkę znajdziesz w mieście Colcestre.

Początek: Kartka znajduje się sznurze powieszonym pomiędzy murami - Assassins Creed Valhalla: Karta niesiona wiatrem - Essexe, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Początek: Kartka znajduje się sznurze powieszonym pomiędzy murami.

Koniec: Kartka zatrzyma się na głowie pomnika, praktycznie kilka metrów od początku trasy - Assassins Creed Valhalla: Karta niesiona wiatrem - Essexe, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Koniec: Kartka zatrzyma się na głowie pomnika, praktycznie kilka metrów od początku trasy. Musisz po prostu zeskoczyć na czubek pomnika, aby chwycić znajdźkę.