Assassins Creed Valhalla: Ostatni lot wróbla Gyldana - solucja, opis przejścia Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Last Flight of the Gyldan Sparrow – solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji pobocznej Ostatni lot wróbla Gyldana (Last Flight of the Gyldan Sparrow).

Nagroda za ukończenie misji: 1 200 XP.

W miejscu zaznaczonym na powyższym obrazku spotkasz osoby, które ubolewają nad stratą ładunku - Assassins Creed Valhalla: Ostatni lot wróbla Gyldana - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W miejscu zaznaczonym na powyższym obrazku spotkasz osoby, które ubolewają nad stratą ładunku. Towar poszedł na dno wraz z jednym z ich statków.

Wskocz do wody i popłyń do miejsca oznaczonego na powyższym obrazku - Assassins Creed Valhalla: Ostatni lot wróbla Gyldana - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Wskocz do wody i popłyń do miejsca oznaczonego na powyższym obrazku. Zanurkuj, zbierz skarby i wróć na brzeg. Porozmawiaj z osobami czekającymi na pomoście, a następnie weź się za wykonywanie drugiej części tego zadania.

Stań na pomoście, zarzuć linkę i złap jedną rybę - Assassins Creed Valhalla: Ostatni lot wróbla Gyldana - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Stań na pomoście, zarzuć linkę i złap jedną rybę. W jej żołądku znajdziesz naszyjnik, który ma sporą wartość w srebrze. Porozmawiaj z kobietą i oddaj jej naszyjnik, by ukończyć to zadanie.