Assassins Creed Valhalla: Asgard - jak się tam dostać? Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla opisujemy Asgard. Dowiesz się jak można dotrzeć do Asgardu, a także jakie unikalne atrakcje czekają na odkrycie w tej mitycznej krainie.

Asgard - jak się do niego przenieść?

Asgard to kraina znana z nordyckiej mitologii - Assassins Creed Valhalla: Asgard - jak się tam dostać? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Asgard to kraina znana z nordyckiej mitologii. Jest ona zamieszkiwana przez nordyckich bogów i jest zarazem rajem dla Wikingów.

Assassin's Creed Valhalla pozwala przenieść się do Asgardu w ramach jednej z linii fabularnych. W Asgardzie można spędzić nawet kilka godzin (jeśli postanowisz wszystko odkryć). Do zaliczenia jest cała seria questów. Dodatkowo na nowych mapach poukrywane są nowe znajdźki oraz nowe wydarzenia. Gra pozwoli "przenosić" rzeczy zdobyte w Asgardzie do głównej części gry.

Przenoszenie się do Asgardu staje się możliwe dzięki pomocy Valki - Assassins Creed Valhalla: Asgard - jak się tam dostać? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Przenoszenie się do Asgardu staje się możliwe dzięki pomocy Valki. Po jednym z powrotów do Kruczej Przystani otrzymasz informację, że w osadzie pojawiła się wyrocznia. Powitaj Valkę na przystani i wyrusz wraz z nią do miejsca, w którym zostanie zakwaterowana.

Nie możesz niestety od razu skorzystać z pomocy Valki, gdyż najpierw musisz wybudować chatkę wyroczni - Seers Hut - Assassins Creed Valhalla: Asgard - jak się tam dostać? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Nie możesz niestety od razu skorzystać z pomocy Valki, gdyż najpierw musisz wybudować chatkę wyroczni - Seer's Hut. Stawia się ją obok wodospadu na tyłach głównego budynku osady. Do jej skonstruowania potrzeba 800 materiałów budowlanych i 60 surowców.

W ramach kolejnego questu In Dreams musisz dodatkowo pozyskać dla wyroczni oset (Thistle) - Assassins Creed Valhalla: Asgard - jak się tam dostać? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W ramach kolejnego questu In Dreams musisz dodatkowo pozyskać dla wyroczni oset (Thistle). Na tyłach chatki znajdziesz dzban z olejem. Przejdź z nim w stronę wodospadu i rzuć dzbanem w ukrytą za wodospadem osłabioną ścianę. Odblokuje to dostęp do jaskini, w której rośnie oset.

Valka przygotuje dla Eivora eliksir, który pozwala zapaść w sen i przenieść się do Asgardu - Assassins Creed Valhalla: Asgard - jak się tam dostać? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Valka przygotuje dla Eivora eliksir, który pozwala zapaść w sen i "przenieść się" do Asgardu. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że nie jest do decyzja nieodwracalna - będziesz mógł bezproblemowo powrócić do "prawdziwego świata" i opisaliśmy to na dole strony.

Asgard - główne atrakcje

W trakcie pobytu w Asgardzie czeka cię zupełnie nowa linia questów, które są odrębną sagą - Assassins Creed Valhalla: Asgard - jak się tam dostać? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W trakcie pobytu w Asgardzie czeka cię zupełnie nowa linia questów, które są odrębną sagą. Od razu po dotarciu do Asgardu możesz wyruszyć do znacznika pierwszej misji. Nie musisz zaliczać zadań jednym ciągiem. Gra pozwala wielokrotnie powracać do Asgardu i wznawiać niedokończone questy.

Nie musisz zajmować się wyłącznie questami w Asgardzie i możesz też postawić na eksplorację tej lokacji - Assassins Creed Valhalla: Asgard - jak się tam dostać? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Nie musisz zajmować się wyłącznie questami w Asgardzie i możesz też postawić na eksplorację tej lokacji. Możesz odnajdywać nowe sekrety i znajdźki, a także przystępować do nowych wydarzeń, które tak samo jak w głównej części gry nagradzane są dużą ilością xp.

Wykonanie wszystkich opcjonalnych aktywności w Asgardzie (oraz w Jotunehim) jest wymagane do ukończenia gry w 100%.

Jak opuścić Asgard?

Asgard możesz swobodnie opuszczać - Assassins Creed Valhalla: Asgard - jak się tam dostać? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Asgard możesz swobodnie opuszczać. Wyjątkiem są sytuacje, w której zaliczasz jakąś ważną część questu. Możesz zostać wtedy zmuszony do jego wcześniejszego dokończenia.

W różnych częściach Asgardu możesz odnajdywać portale, z którymi można wchodzić w interakcję.

Portal możesz też wybrać od razu z poziomu mapy świata - działa wtedy jak tryb szybkiej podróży - Assassins Creed Valhalla: Asgard - jak się tam dostać? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Portal możesz też wybrać od razu z poziomu mapy świata - działa wtedy jak tryb szybkiej podróży.

Jeśli chcesz ponownie wybrać się do Asgardu, to raz jeszcze wejdź z miksturą Valki znajdującą się wewnątrz chatki wyroczni.