Assassins Creed Valhalla: Hełm Thora - jak zdobyć? Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

W Assassin's Creed Valhalla możesz zdobyć pełną zbroję Thora. Jeśli założysz na swoją postać cały komplet wzmocnisz siłę ogłuszenia oraz sprawność swojego bohatera. Na tej stronie poradnika znajdziesz dokładny opis zdobycia hełmu Thora. Jest to jedna z bardziej ukrytych skrzyni w grze. Dodatkowo musisz mieć wysoki poziom doświadczenia, aby dać radę zdobyć ten przedmiot.

Córki Leriona

W świecie gry znajdziesz trzy córki Leriona - Assassins Creed Valhalla: Hełm Thora - jak zdobyć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W świecie gry znajdziesz trzy córki Leriona. To specjalni przeciwnicy, których musisz pokonać, aby zdobyć Sztylety Goneril. Dzięki nim otworzysz przejście do skrzyni.

Musisz pokonać trzy kobiety, aby zdobyć wszystkie sztylety - Assassins Creed Valhalla: Hełm Thora - jak zdobyć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Musisz pokonać trzy kobiety, aby zdobyć wszystkie sztylety:

  1. Goneril - na 60 poziomie doświadczenia;
  2. Regan - ma 160 poziom doświadczenia;
  3. Cordelia - posiada 340 poziom.

Lokalizacja

Skrzynia z hełmem znajduje się we wschodniej części tego regionu, w jednej z jaskiń - Assassins Creed Valhalla: Hełm Thora - jak zdobyć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Skrzynia z hełmem znajduje się we wschodniej części tego regionu, w jednej z jaskiń.

Dotarcie do hełmu

Gdy dostaniesz się do jaskini, w której powinien być hełm zobaczysz wielki posąg, który stoi Ci na drodze do przejścia - Assassins Creed Valhalla: Hełm Thora - jak zdobyć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Gdy dostaniesz się do jaskini, w której powinien być hełm zobaczysz wielki posąg, który stoi Ci na drodze do przejścia. Aby go zniszczyć musisz wbić w niego wszystkie trzy sztylety Goneril.

1 - Assassins Creed Valhalla: Hełm Thora - jak zdobyć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gryPo wbiciu wszystkich trzech broni w posąg rozpadnie się on na twoich oczach - Assassins Creed Valhalla: Hełm Thora - jak zdobyć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po wbiciu wszystkich trzech broni w posąg rozpadnie się on na twoich oczach. Po zniszczeniu zobaczysz przejście dalej, po prostu zbiegnij po schodach, a następnie poruszaj się cały czas prosto, aż do końca jaskini.

2 - Assassins Creed Valhalla: Hełm Thora - jak zdobyć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gryNa samym krańcu jaskini zobaczysz skały zastawione kosztownościami - Assassins Creed Valhalla: Hełm Thora - jak zdobyć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Na samym krańcu jaskini zobaczysz skały zastawione kosztownościami. Pomiędzy nimi znajduje się skrzynia z hełmem. W ten sposób zdobędziesz kolejną część zbroi.