Assassins Creed Valhalla: Kopiec - Suthsexe, sekrety, lokacje Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

W Assassin's Creed Valhalla możesz natrafić na kopce (Cairn), które zapewnią Ci dodatkowe punkty. Na tej stornie naszego poradnika dowiesz się gdzie znajdziesz się lokacje z kopcami, w Suthsexe.

1 kopiec

Kopiec znajdziesz w południowej części regionu - Assassins Creed Valhalla: Kopiec - Suthsexe, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Kopiec znajdziesz w południowej części regionu.

1 - Assassins Creed Valhalla: Kopiec - Suthsexe, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gryTo bardzo proste zadanie - Assassins Creed Valhalla: Kopiec - Suthsexe, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

To bardzo proste zadanie. Ułóż kamienie tak, aby cała konstrukcja przebiła się przez niebieskie oznaczenie. Nie musisz użyć wszystkich kamieni, wystarczą cztery odpowiednio ułożone. Zaznaczyliśmy je na screenie powyżej, aby ułatwić Ci zadanie. Pamiętaj, że nie musisz użyć ich wszystkich, aby przebić się przez zaznaczoną wysokość.

Dzięki temu trafi do Ciebie dodatkowy punkt umiejętności.