Assassins Creed Valhalla: Muchomor - Hordafylke, sekrety, lokacje Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

W Assassin's Creed Valhalla możesz spotkać ciekawe lokacje, w których Twoja postać zażyje nie do końca legalne substancje. W miejscach z grzybami możesz się zatrzymać i pozwolić bohaterowi zakosztować wizji oraz problemów zdrowotnych. Na tej stornie naszego poradnika dowiesz się gdzie znajdziesz muchomory, w regionie Rygjafylke.

Walka z przeciwnikami

1 - Assassins Creed Valhalla: Muchomor - Hordafylke, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Muchomory znajdziesz w południowo zachodniej części lokacji - Assassins Creed Valhalla: Muchomor - Hordafylke, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Muchomory znajdziesz w południowo zachodniej części lokacji.

Aby ukończyć tę aktywność poboczną musisz zabić przeciwników - Assassins Creed Valhalla: Muchomor - Hordafylke, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Aby ukończyć tę aktywność poboczną musisz zabić przeciwników. Wyskoczy ich czterech, każdy będzie na poziomie 280. Jeśli, więc wybierzesz się tam za szybko i przecenisz swoje możliwości, możesz zginać w szybkim tempie. Pamiętaj jednak, że te aktywności możesz powtarzać, aż do skutku.

Warto rozpocząć walkę z pełnymi punktami zdrowia i sporą ilością adrenaliny.