Assassins Creed Valhalla: Władca Norseksu/The Lord of Norsexe - solucja Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji pobocznej Władca Norseksu (The Lord of Norsexe).

Nagroda za ukończenie misji: 1 200 XP.

W miejscu zaznaczonym na powyższym obrazku spotkasz mężczyznę, który twierdzi, że jest królem Edwaldem, a mała wysepka na której mieszka jest potężnym królestwem Norseksu (Norsexe) - Assassins Creed Valhalla: Władca Norseksu/The Lord of Norsexe - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W miejscu zaznaczonym na powyższym obrazku spotkasz mężczyznę, który twierdzi, że jest królem Edwaldem, a mała wysepka na której mieszka jest potężnym królestwem Norseksu (Norsexe).

Z rozmowy z mężczyzną dowiesz się, że jego brat utonął i gdzieś przy wraku statku spoczywa cenny przedmiot - bransoleta na ramię (arm ring) - Assassins Creed Valhalla: Władca Norseksu/The Lord of Norsexe - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Z rozmowy z mężczyzną dowiesz się, że jego brat utonął i gdzieś przy wraku statku spoczywa cenny przedmiot - bransoleta na ramię (arm ring). W zamian za ten skarb król Edwald oferuje swoją dozgonną wdzięczność.

Statkiem okaże się zwykła łódka, która rozbiła się o skałę nieopodal małej wysepki, którą mężczyzna nazywa królestwem Norseksu - Assassins Creed Valhalla: Władca Norseksu/The Lord of Norsexe - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Statkiem okaże się zwykła łódka, która rozbiła się o skałę nieopodal małej wysepki, którą mężczyzna nazywa królestwem Norseksu. Dopłyń do miejsca zaznaczonego na powyższym obrazku.

Teraz będziesz musiał wskoczyć do wody i zanurkować - miejsce w którym znajdziesz skarb zostało oznaczone na powyższym obrazku - Assassins Creed Valhalla: Władca Norseksu/The Lord of Norsexe - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Teraz będziesz musiał wskoczyć do wody i zanurkować - miejsce w którym znajdziesz skarb zostało oznaczone na powyższym obrazku. Gdy będziesz w wodzie użyj Wzroku Odyna, by pomógł Ci zlokalizować przedmiot.

Po zdobyciu cennej biżuterii wróć do Edwalda, by zakończyć to zadanie - Assassins Creed Valhalla: Władca Norseksu/The Lord of Norsexe - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po zdobyciu cennej biżuterii wróć do Edwalda, by zakończyć to zadanie. Ten w trakcie rozmowy zaoferuje Ci sojusz - możesz się zgodzić lub odrzucić jego propozycję.

  1. W pierwszym przypadku Edwald podziękuje i zaoferuje wsparcie zbrojne, gdy już będzie miał jakąś armię na swoich usługach.
  2. Gdy jednak zakwestionujesz jego prawdomówność Eivor zasugeruje, że Edwald sam zabił swojego brat i jego ludzi. Edwald wpadnie w furię i rzuci się do walki.

Jeśli masz jakieś wątpliwości co do tego, czy Edwald jest winny zbrodni, przeczytaj krótką notatkę schowaną za jego tronem.

1 - Assassins Creed Valhalla: Władca Norseksu/The Lord of Norsexe - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry