Assassins Creed Valhalla: Opuszczona chata, klucz - gdzie znaleźć? Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla podpowiada jak otworzyć skrzynię ze sztabą - bogactwem w lokacji Opuszczona chata. Chodzi tu o jeden z obszarów z regionu Rygjafylke w Norwegii. Z uzyskaniem dostępu do skrzyni związana jest niewielka zagadka - poniżej znajdziesz jej pełne rozwiązanie.

1 - Assassins Creed Valhalla: Opuszczona chata, klucz - gdzie znaleźć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Opuszczona chata - Deserted Chalet znajduje się na małej wyspie w startowym regionie Rygjafylke w Norwegii - Assassins Creed Valhalla: Opuszczona chata, klucz - gdzie znaleźć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Opuszczona chata - Deserted Chalet znajduje się na małej wyspie w startowym regionie Rygjafylke w Norwegii. Miejsce to pokazują dołączone obrazki.

Po wejściu do chatki znajdziesz zamkniętą skrzynię - Assassins Creed Valhalla: Opuszczona chata, klucz - gdzie znaleźć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po wejściu do chatki znajdziesz zamkniętą skrzynię. Eivor nie może korzystać z wytrychów. Jedynym sposobem na otwarcie skrzyni będzie odnalezienie pasującego do niej klucza.

Na terenie gospodarstwa możesz znaleźć dwie notatki z podpowiedziami, aczkolwiek przeczytanie ich jest opcjonalne na potrzeby znalezienia klucza - Assassins Creed Valhalla: Opuszczona chata, klucz - gdzie znaleźć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Na terenie gospodarstwa możesz znaleźć dwie notatki z podpowiedziami, aczkolwiek przeczytanie ich jest opcjonalne na potrzeby znalezienia klucza.

Wyrusz za śladami na śniegu i wybierz prawą odnogę w miejscu, w którym ślady się rozwidlają - Assassins Creed Valhalla: Opuszczona chata, klucz - gdzie znaleźć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Wyrusz za śladami na śniegu i wybierz prawą odnogę w miejscu, w którym ślady się rozwidlają.

2 - Assassins Creed Valhalla: Opuszczona chata, klucz - gdzie znaleźć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Ślady doprowadzą cię do legowiska wilków pokazanego na powyższych obrazkach - Assassins Creed Valhalla: Opuszczona chata, klucz - gdzie znaleźć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Ślady doprowadzą cię do legowiska wilków pokazanego na powyższych obrazkach. Pokonaj wszystkie wilki. Jeśli nie chcesz ryzykować walki w zwarciu, w trakcie której można zostać łatwo pogryzionym, to ostrzelaj wilki z łuku z dystansu.

Po walkach zbadaj szkielet, dzięki czemu znajdziesz klucz - Assassins Creed Valhalla: Opuszczona chata, klucz - gdzie znaleźć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po walkach zbadaj szkielet, dzięki czemu znajdziesz klucz.

Z kluczem możesz powrócić do skrzyni - Assassins Creed Valhalla: Opuszczona chata, klucz - gdzie znaleźć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Z kluczem możesz powrócić do skrzyni. Znajdziesz w niej niestety "tylko" sztabę węgla.