Assassins Creed Valhalla: Tajemniczy nieznajomy/Man of Mystery - solucja Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Tajemniczy nieznajomy (Man of Mystery).

Nagroda za ukończenie misji: 6 800 XP.

Tekla została okradziona, a złodzieje szukali sasa imieniem Guthban - Assassins Creed Valhalla: Tajemniczy nieznajomy/Man of Mystery - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Tekla została okradziona, a złodzieje szukali sasa imieniem Guthban. Trzeba rozejrzeć się za nim w osadzie.

Jeśli chcesz, możesz wypytać saskich mieszkańców osady o Guthbana - Assassins Creed Valhalla: Tajemniczy nieznajomy/Man of Mystery - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Jeśli chcesz, możesz wypytać saskich mieszkańców osady o Guthbana. Możesz także od razu udać się do piekarza, Tarbena, bo to właśnie o niego chodziło saskim bandytom. Mężczyzna natychmiast przyzna się i opowie o swoim poprzednim życiu.

Wyjdź za Tarbenem na zewnątrz i pomów z nim, a następnie jedź za nim do miejsca, w którym spotkacie się jego byłą bandą - Assassins Creed Valhalla: Tajemniczy nieznajomy/Man of Mystery - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Wyjdź za Tarbenem na zewnątrz i pomów z nim, a następnie jedź za nim do miejsca, w którym spotkacie się jego byłą bandą.

Po dłuższym czasie dojedziecie w końcu do kryjówki bandytów - Assassins Creed Valhalla: Tajemniczy nieznajomy/Man of Mystery - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po dłuższym czasie dojedziecie w końcu do kryjówki bandytów. Wejdź do chaty i pomów z ich przywódcą, Wilfem.

Wilf jest skłonny odpuścić Tarbenowi, jeśli odzyskacie jego dobra - Assassins Creed Valhalla: Tajemniczy nieznajomy/Man of Mystery - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Wilf jest skłonny odpuścić Tarbenowi, jeśli odzyskacie jego dobra. Udaj się do obozu zaznaczonego na powyższym obrazku, włącz Wzrok Odyna i odzyskaj przedmioty schowane w skrzyni, która podświetli się charakterystycznym blaskiem przedmiotów związanych z fabułą.

Wróć do kryjówki bandytów, oddaj dobra Wilfowi i jedź z Tarbenem z powrotem do Kruczej Przystani - Assassins Creed Valhalla: Tajemniczy nieznajomy/Man of Mystery - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Wróć do kryjówki bandytów, oddaj dobra Wilfowi i jedź z Tarbenem z powrotem do Kruczej Przystani. Po krótkiej rozmowie misja dobiegnie końca.