Assassins Creed Valhalla: Córka Leriona - Wschodnia Anglia, sekrety, lokacje Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

W Assassin's Creed Valhalla możesz spotkać przeciwników, którzy dadzą Ci specjalne elementy uzbrojenia. Musisz na nich uważać, ponieważ mają wysokie poziomy doświadczenia. Na tej stornie naszego poradnika dowiesz się gdzie znajdziesz Córki Leriona (Daughter of Lerion), w regionie Wschodnia Anglia (East Anglia).

Regan

Lokację z drugą z córek Leriona znajdziesz na północnej części regionu - Assassins Creed Valhalla: Córka Leriona - Wschodnia Anglia, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Lokację z drugą z córek Leriona znajdziesz na północnej części regionu. Jeśli środkowa z kobiet, posiada 160 poziom doświadczenia.

Zacznijmy od tego, że Regan uwielbia ogień - Assassins Creed Valhalla: Córka Leriona - Wschodnia Anglia, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Zacznijmy od tego, że Regan uwielbia ogień. Warto, więc zakupić ulepszenia bądź zainwestować w runy, które pozwolą Twoje postaci na lepszą tolerancję ognistych ataków.

Regan dzierży dwa miecze, którymi będzie atakować Twoją postać - Assassins Creed Valhalla: Córka Leriona - Wschodnia Anglia, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Regan dzierży dwa miecze, którymi będzie atakować Twoją postać. Łatwo możesz się jednak przed nimi osłonić, a dzięki temu otworzyć ją na swoje liczne ataki. Korzystaj z jej oszołomienia i bij ile możesz.

Nie warto się od niej odsuwać - Assassins Creed Valhalla: Córka Leriona - Wschodnia Anglia, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Nie warto się od niej odsuwać. Boss szybko przeniesie się do Ciebie, aby zadać Ci serię ataków albo wyśle w twoim kierunku swoją ognistą wersję.

W drugim etapie Regan podpali wszystko co może i będzie stale Cię atakować - Assassins Creed Valhalla: Córka Leriona - Wschodnia Anglia, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W drugim etapie Regan podpali wszystko co może i będzie stale Cię atakować. Nie zwlekaj, to nic nie da. Musisz rzucić się na nią i zadać jej jak najwięcej obrażeń.

Pamiętaj, że na arenie są środki lecznicze i uzupełniające adrenalinę - Assassins Creed Valhalla: Córka Leriona - Wschodnia Anglia, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Pamiętaj, że na arenie są środki lecznicze i uzupełniające adrenalinę. Korzystaj z nich, aby szybciej zakończyć walkę.

Za zabicie przeciwnika otrzymasz - Assassins Creed Valhalla: Córka Leriona - Wschodnia Anglia, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Za zabicie przeciwnika otrzymasz:

  1. Thor's Battle Plate;
  2. Sztylet Goneril.

Cordelia

Lokację z trzecia z córek Leriona znajdziesz na południowej części regionu - Assassins Creed Valhalla: Córka Leriona - Wschodnia Anglia, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Lokację z trzecia z córek Leriona znajdziesz na południowej części regionu. Jeśli to najtrudniejsza z kobiet, posiada 340 poziom doświadczenia.

Do tego przeciwnika udaj się z pełną pulą punktów zdrowia, wypełnionym leczeniem oraz w pełni uzupełnionymi punktami adrenaliny. Dodatkowo, warto mieć ulepszone bronie oraz zdolności z ksiąg. W ten sposób możesz zapewnić sobie przewagę, która niewątpliwe Ci się przyda jeśli pojawiasz się w tym miejscu nie mają takiego samego poziomu jak twój przeciwnik.

Zacznijmy od tego, że Cordelia jest bardzo ruchliwym przeciwnikiem - Assassins Creed Valhalla: Córka Leriona - Wschodnia Anglia, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Zacznijmy od tego, że Cordelia jest bardzo ruchliwym przeciwnikiem. Co chwile znika, przeskakuje, ulatnia się w mgle. Warto, więc zdobyć dolność Trujący atak. Warto, więc zainwestować w runy, które pozwolą Twoje postaci na mocniejsze zadawanie obrażeń z trucizną.

Regan dzierży dwa miecze, którymi będzie atakować Twoją postać - Assassins Creed Valhalla: Córka Leriona - Wschodnia Anglia, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Regan dzierży dwa miecze, którymi będzie atakować Twoją postać. Łatwo możesz się jednak przed nimi osłonić, a dzięki temu otworzyć ją na swoje liczne ataki. Korzystaj z jej oszołomienia i bij ile możesz.

1 - Assassins Creed Valhalla: Córka Leriona - Wschodnia Anglia, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Nie warto się od niej odsuwać - Assassins Creed Valhalla: Córka Leriona - Wschodnia Anglia, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Nie warto się od niej odsuwać. Boss szybko przeniesie się do Ciebie, aby zadać Ci serię ataków. W drugim etapie Boss przyzywa swoje klony, które mogą zaatakować Cię jeśli stoisz bezpośrednio przed nimi. To może oszołomić Cię na kilka sekund. Staraj się, więc być stale w ruchu, aby nic nie zadało Ci dodatkowych obrażeń.

Pamiętaj, że na arenie są środki lecznicze i uzupełniające adrenalinę - Assassins Creed Valhalla: Córka Leriona - Wschodnia Anglia, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Pamiętaj, że na arenie są środki lecznicze i uzupełniające adrenalinę. Korzystaj z nich, aby szybciej zakończyć walkę.

Za zabicie przeciwnika otrzymasz - Assassins Creed Valhalla: Córka Leriona - Wschodnia Anglia, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Za zabicie przeciwnika otrzymasz:

  1. Rękawice Thora;
  2. Sztylet Goneril.