Assassin's Creed Valhalla - M3 Grantebridgescire - Sekrety
Assassin's Creed Valhalla - M3 Grantebridgescire - Sekrety
Powiększ mapę

Assassins Creed Valhalla: Grantebridgescire - mapa Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla zamieściliśmy mapę świata regionu Grantebridgescire. Jest to jedna z łatwiejszych lokacji w Anglii. Możesz w niej zaliczyć wiele misji głównych oraz pobocznych. Na mapie zaznaczone zostały możliwe do odwiedzenia lokacje. Są wśród nich między innymi punkty widokowe, sekrety oraz wszelkie inne aktywności.

Podstawowe informacje o regionie

  1. Grantebridgescire to druga część Anglii, do której trafisz z misjami fabularnymi. Możesz zajmować się zaliczaniem głównych questów, ale pojawia się też okazja do przystąpienia do pobocznych misji oraz zebrania sporej ilości sekretów;
  2. Rekomendowany poziom doświadczenia bohatera dla tego regionu to 20. Nie oznacza to jednak, że będziesz w stanie pokonać wszystkich przeciwników znajdujących się na tym terenie.
  3. Na tej części mapy znajdziesz 3 punktów szybkiej podróży.
  4. W Grantebridgescire znajdują się 2 porty, do których możesz się przenosić.
  5. W tym regionie nie ma osady.
  6. Nic nie blokuje Cię, aby udać do pozostałych części mapy. Mają one ma jednak znacznie wyższy poziom trudności.
  7. W każdej chwili możesz wrócić do Norwegii, nie blokują Cię żadne zadania fabularne.

Wydarzenia w świecie gry

Na tej części mapy możesz wykonać 10 wydarzeń, które wyglądają jak krótkie misje poboczne. Każda z nich polega na wykonaniu prostego zadania, np. na podpaleniu domu czy przyniesieniu jakiegoś towaru. Zrobienie misji nie powinno zająć Ci więcej niż kilka minut.

Sztaba surowców

W regionie Grantebridgescire znajdziesz 7 sztab. Są one oznaczone na mapie za pomocą złotych punktów, jeśli się do nich zbliżysz zobaczysz ikonę złotych sztab. W ten sposób łatwo trafisz do celu.

Wyposażenie

W regionie Grantebridgescire możesz zdobyć 5 elementów wyposażenia, są to bronie, tarcze oraz różnorodne części zbroi - Assassins Creed Valhalla: Grantebridgescire - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W regionie Grantebridgescire możesz zdobyć 5 elementów wyposażenia, są to bronie, tarcze oraz różnorodne części zbroi. Wszystkie elementy opisaliśmy na osobnej stronie poradnika - Grantebridgescire - Wyposażenie.

Zdolność

Na tej mapie możesz zdobyć 4 księgi wiedzy, które zapewnią Ci nowe zdolności - Assassins Creed Valhalla: Grantebridgescire - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Na tej mapie możesz zdobyć 4 księgi wiedzy, które zapewnią Ci nowe zdolności. Te ułatwią Ci walkę z przeciwnikami.

Wszystkie księgi opisaliśmy na osobnej stronie poradnika - Grantebridgescire - Zdolności.

Ładunek

W regionie Grantebridgescire natrafisz na 5 ładunków, które zdobędziesz w trakcie rajdów.

Kopiec

W tej części mapy nie ma lokacji tego typu.

Ołtarz ofiarny

W regionie Grantebridgescire znajdziesz jeden ołtarz ofiarny. Jego dokładny opis znajdziesz na oddzielnej stronie poradnika.

Pyskówka

Na tej mapie nie znajdziesz żadnej pyskówki.

Skarb Brytanii

Na tym terenie nie ma skarbów Brytanii.

Legendarne zwierze

Na tej mapie nie natrafisz na jakiekolwiek legendarne zwierzę.

Zagubiony drengr

W tej lokacji nie ma takich aktywności.

Córka Leriona

W regionie Grantebridgescire znajdziesz jedną lokację z córkami Leriona - Assassins Creed Valhalla: Grantebridgescire - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W regionie Grantebridgescire znajdziesz jedną lokację z córkami Leriona.

Anomalie Animusa

W tej części mapy nie pojawiają się żadne anomalie.

Muchomor

Na tej mapie natrafisz na jedną lokację z muchomorem, opisaliśmy tę zagadkę na oddzielnej stronie - Assassins Creed Valhalla: Grantebridgescire - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Na tej mapie natrafisz na jedną lokację z muchomorem, opisaliśmy tę zagadkę na oddzielnej stronie.

Głazy

W regionie Grantebridgescire jest jedna lokacja z głazem - Assassins Creed Valhalla: Grantebridgescire - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W regionie Grantebridgescire jest jedna lokacja z głazem. Opisaliśmy ja na oddzielnej stronie.

Fragment sagi Rigsogur

W tej części mapy jest jeden fragment sagi - Assassins Creed Valhalla: Grantebridgescire - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W tej części mapy jest jeden fragment sagi.

Mapa skarbów

W regionie Grantebridgescire znajdziesz jedną mapę skarbów - Assassins Creed Valhalla: Grantebridgescire - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W regionie Grantebridgescire znajdziesz jedną mapę skarbów.

Karta niesiona wiatrem

W regionie Grantebridgescire natrafisz na karty niesione wiatrem - Assassins Creed Valhalla: Grantebridgescire - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W regionie Grantebridgescire natrafisz na karty niesione wiatrem. Ich lokacje znajdziesz na oddzielnej stronie poradnika.

Rzymski artefakt

W tej lokacji znajdziesz kilka rzymskich artefaktów - Assassins Creed Valhalla: Grantebridgescire - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W tej lokacji znajdziesz kilka rzymskich artefaktów. Opisaliśmy je na oddzielnej stronie poradnika.

Przeklęty symbol

Na mapie Grantebridgescire są przeklęte lokacje - Assassins Creed Valhalla: Grantebridgescire - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Na mapie Grantebridgescire są przeklęte lokacje. Opisaliśmy je na osobnej stronie. Dzięki temu dowiesz się gdzie się znajdują oraz jak je przejść.