Assassin's Creed Valhalla - Gniew Druidów - Connacht
Assassin's Creed Valhalla - Gniew Druidów - Connacht
Powiększ mapę

AC Valhalla Gniew Druidów: Connacht - mapa Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla Gniew Druidów zamieściliśmy mapę świata regionu Connacht w Irlandii. Możecie w nim zaliczyć kilka misji głównych. Na mapie zaznaczone zostały możliwe do odwiedzenia lokacje. Są wśród nich między innymi punkty widokowe, placówki handlowe, bogactwo, tajemnice i artefakty oraz wszystkie inne ważne punkty.

Podstawowe informacje o regionie

Connacht to jedna z części Irlandii. Możecie zajmować się zaliczaniem głównych questów, ale pojawia się też okazja do zebrania sporej ilości sekretów.

  1. Sugerowana moc bohatera dla tego regionu to 55;
  2. Na tej części mapy znajdziecie 2 punkty szybkiej podróży (punkt widokowy);
  3. Znajdują się tu 2 placówki handlowa również umożliwiająca szybką podróż;
  4. W Connacht jest 1 port;
  5. W tym regionie nie ma osady;
  6. Nic nie blokuje Was, aby udać do pozostałych części mapy. Mają one ten sam poziom trudności;
  7. W każdej chwili możecie wrócić do Norwegii/Anglii, nie blokują Was żadne zadania fabularne.

Sztaba surowców

W Connacht znajdziecie 6 sztab. Są one oznaczone na mapie za pomocą złotych punktów, a kiedy się do nich zbliżycie, zobaczycie ikonę złotych sztab. W ten sposób łatwo traficie do celu.

Uczone księgi - zdolności

Na tej mapie możecie zdobyć 1 księgę wiedzy, która zapewni Wam nowe zdolności, ułatwiające walkę z przeciwnikami - AC Valhalla Gniew Druidów: Connacht - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Na tej mapie możecie zdobyć 1 księgę wiedzy, która zapewni Wam nowe zdolności, ułatwiające walkę z przeciwnikami.

Wszystkie księgi opisaliśmy na osobnej stronie poradnika: Connacht - Zdolności.

Ładunek - zasoby w placówkach handlowych

W Connacht natraficie na 7 ładunków, które zdobędziecie w trakcie najazdu na opactwa oraz w pomniejszych lokacjach.

Kopiec

W Connacht znajdziecie 1 kopiec - AC Valhalla Gniew Druidów: Connacht - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W Connacht znajdziecie 1 kopiec. Opisaliśmy go na oddzielnej stronie poradnika.

Ołtarz ofiarny

W tym regionie jest 1 ołtarz ofiarny - AC Valhalla Gniew Druidów: Connacht - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W tym regionie jest 1 ołtarz ofiarny. Jego opis znajdziecie na osobnej stronie poradnika.

Fragment Cyklu Irlandzkiego

W tej części mapy znajdziecie 2 Fragmenty Cyklu Irlandzkiego - AC Valhalla Gniew Druidów: Connacht - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W tej części mapy znajdziecie 2 Fragmenty Cyklu Irlandzkiego. Opisaliśmy je na osobnej stronie poradnika.

Mapa ukrycia skarbu

W regionie Connacht są 3 mapy skarbów - AC Valhalla Gniew Druidów: Connacht - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W regionie Connacht są 3 mapy skarbów. Znajdziecie ich opis na oddzielnej stronie poradnika.

Karta niesiona wiatrem

W regionie Connacht natraficie na 1 kartę niesioną wiatrem - AC Valhalla Gniew Druidów: Connacht - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W regionie Connacht natraficie na 1 kartę niesioną wiatrem. Jej lokację znajdziecie na oddzielnej stronie poradnika.

Artefakt Ui Neilla

W tej lokacji znajdziecie 1 Artefakt Ui Neilla - AC Valhalla Gniew Druidów: Connacht - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W tej lokacji znajdziecie 1 Artefakt Ui Neilla. Opisaliśmy go na oddzielnej stronie poradnika.

Przeklęty symbol

W tej części mapy znajdziecie 2 Przeklęte symbole - AC Valhalla Gniew Druidów: Connacht - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W tej części mapy znajdziecie 2 Przeklęte symbole. Opisaliśmy je na oddzielnej stronie poradnika.

Legendarne zwierzę

W Connacht spotkacie Legendarne zwierzę - AC Valhalla Gniew Druidów: Connacht - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W Connacht spotkacie Legendarne zwierzę. Opisaliśmy walkę z nim na oddzielnej stronie poradnika.

Zagubiony drengr

W tej części mapy spotkacie Zagubionego drengra - AC Valhalla Gniew Druidów: Connacht - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W tej części mapy spotkacie Zagubionego drengra. Opisaliśmy walkę z nim na oddzielnej stronie poradnika.

Wyposażenie

W Connacht znajdziecie 4 elementy Wyposażenia - AC Valhalla Gniew Druidów: Connacht - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W Connacht znajdziecie 4 elementy Wyposażenia. Znajdziecie ich opis na oddzielnej stronie poradnika.

Próby Morgany

W Connacht znajdziecie 2 Próby Morgany Znajdziecie ich opis na oddzielnej stronie poradnika - AC Valhalla Gniew Druidów: Connacht - mapa - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W Connacht znajdziecie 2 Próby Morgany Znajdziecie ich opis na oddzielnej stronie poradnika.