Assassin's Creed Valhalla: Nowa Anglia/A New England - solucja, opisz przejścia Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji pobocznej Nowa Anglia (A New England).

Nagroda za ukończenie misji: 1 200 XP.

W miejscu zaznaczonym na powyższym obrazku spotkasz Hysinga - Assassins Creed Valhalla: Nowa Anglia/A New England - solucja, opisz przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W miejscu zaznaczonym na powyższym obrazku spotkasz Hysinga. Starzec jest czymś wyraźnie zaniepokojony, a do tego nie wydaje się być w pełni zdrowy. W pewnym momencie Hysing zapragnie pokazać Eivorowi najważniejsze miejsca Nowej Anglii, podążaj za nim i wysłuchaj co ma do powiedzenia.

W trakcie zwiedzania wyspy Hysing zrobi jeszcze kilka przystanków i za każdym razem będzie opowiadał o innym istotnym miejscu - Assassins Creed Valhalla: Nowa Anglia/A New England - solucja, opisz przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W trakcie zwiedzania wyspy Hysing zrobi jeszcze kilka przystanków i za każdym razem będzie opowiadał o innym istotnym miejscu. W końcu rzuci się w panice na poszukiwania swojego króla i doprowadzi Cię do obozu.

Wspomnianym wcześniej królem okaże się słomiana kukła do której musisz podejść i przyjrzeć się jej, by przejść do następnego etapu tego zadania - Assassins Creed Valhalla: Nowa Anglia/A New England - solucja, opisz przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Wspomnianym wcześniej królem okaże się słomiana kukła do której musisz podejść i przyjrzeć się jej, by przejść do następnego etapu tego zadania. Hysing rzeczywiście ma problemy natury psychicznej.

W trakcie rozmowy z nim możesz skłamać, by go uszczęśliwić - Assassins Creed Valhalla: Nowa Anglia/A New England - solucja, opisz przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W trakcie rozmowy z nim możesz skłamać, by go uszczęśliwić. Starzec uwierzy w Twoje słowa i odejdzie z obozu bardzo zadowolony. Jeśli wybierzesz brutalną prawdę, Hysing zacznie niezbyt pochlebnie wypowiadać się na temat swojego króla. Wybór, jakiego dokonasz w trakcie rozmowy nie ma wpływu na nagrodę, którą otrzymasz za ukończenie tego zadania.