Assassins Creed Valhalla: Tereny łowieckie/The Hunting Grounds - solucja Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Tereny łowieckie (The Hunting Grounds).

Eivor przybywa do Vinlandii w przebraniu pospolitego żeglarza, by odszukać Gorma.

Nagroda za wykonanie misji: 3 400 XP.

1 - Assassins Creed Valhalla: Tereny łowieckie/The Hunting Grounds - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Znajdź wskazówki dotyczące miejsca pobytu Gorma (Find clues to Gorm's whereabouts)

Podsłuchaj rozmowę osób pracujących w porcie, a dowiesz się, że Olav okradł Groma i został złapany na gorącym uczynku - Assassins Creed Valhalla: Tereny łowieckie/The Hunting Grounds - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Podsłuchaj rozmowę osób pracujących w porcie, a dowiesz się, że Olav okradł Groma i został złapany na gorącym uczynku. Obito go i zamknięto w magazynie.

Sprawdź rozbity wóz, a następnie wejdź do zadaszonego magazynu i sprawdź zwoje - Assassins Creed Valhalla: Tereny łowieckie/The Hunting Grounds - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Sprawdź rozbity wóz, a następnie wejdź do zadaszonego magazynu i sprawdź zwoje. Olav zapisał na nich swoje obawy odnośnie Gorma, który dowiedział się o jego lewych interesach.

Rozbij prowizoryczną drewnianą ściankę i sprawdź kajdany - Assassins Creed Valhalla: Tereny łowieckie/The Hunting Grounds - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Rozbij prowizoryczną drewnianą ściankę i sprawdź kajdany. Ktoś zdołał się z nich uwolnić lub został stąd zabrany.

Na jednej ze ścian zauważysz skrzynki pokryte krwią - Assassins Creed Valhalla: Tereny łowieckie/The Hunting Grounds - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Na jednej ze ścian zauważysz skrzynki pokryte krwią. Zbadaj je, a następnie rozbij, prześliźnij się przez wąską dziurę i wejdź do jaskini.

Gdy wyjdziesz z jaskini zauważysz krwawe ślady, najprawdopodobniej pozostawione przez Olava - Assassins Creed Valhalla: Tereny łowieckie/The Hunting Grounds - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Gdy wyjdziesz z jaskini zauważysz krwawe ślady, najprawdopodobniej pozostawione przez Olava. Korzystając ze Wzroku Odyna, idź dalej tym tropem.

Dojdziesz w końcu do małej wioski - Assassins Creed Valhalla: Tereny łowieckie/The Hunting Grounds - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Dojdziesz w końcu do małej wioski. Idź dalej przed siebie, a uda Ci się porozmawiać z tamtejszymi przywódcami. Niestety, lud zamieszkujący te tereny nie mówi językiem Normanów ani Sasów więc Twoje wysiłki porozumienia się z tubylcami spełzną na niczym.

Idź za przywódczynią wioski (Follow the village leader)

Kobieta zaprowadzi Cię do przejścia ukrytego za wodospadem - Assassins Creed Valhalla: Tereny łowieckie/The Hunting Grounds - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Kobieta zaprowadzi Cię do przejścia ukrytego za wodospadem. Gdy wejdziesz do środka skalnej groty, spotkasz Olava, który najwidoczniej ukrywa się tutaj przed gniewem Gorma.

Z rozmowy z mężczyzną dowiesz się, że Gormowi nie spodobało się, że Olav handluje z tubylcami, więc pobił go i zakuł w łańcuchy - Assassins Creed Valhalla: Tereny łowieckie/The Hunting Grounds - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Z rozmowy z mężczyzną dowiesz się, że Gormowi nie spodobało się, że Olav handluje z tubylcami, więc pobił go i zakuł w łańcuchy. Gorma możesz znaleźć w obozowiskach w głębi lasu - niestety, nie wiadomo dokładnie w którym, a każde jest silnie strzeżone.

Przejdź się z Olavem (Walk with Olav)

Olav zaproponuje, że wskaże Ci jeden z obozów Gorma, więc wybierz się z nim na krótki spacer - Assassins Creed Valhalla: Tereny łowieckie/The Hunting Grounds - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Olav zaproponuje, że wskaże Ci jeden z obozów Gorma, więc wybierz się z nim na krótki spacer. Po drodze dowiesz się ciekawych rzeczy na temat syna Kjotvego, który jest ponoć w posiadaniu jakiegoś magicznego kryształu - elfiego artefaktu, z którym może rozmawiać. Co więcej, Gorm wykonuje wszelkie rozkazy zlecone mu przez ten kryształ.

Po rozmowie z Olavem zadanie zakończy się, a w nagrodę otrzymasz 3 400 XP.