Assassins Creed Valhalla: River Raid Keys - jak zdobywać? Rzeczne Najazdy Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Tryb Rzeczne Najazdy / River Raids

Na tej stronie naszego poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla Rzeczne Najazdy (River Raids) dowiesz się jak znaleźć River Raid Keys oraz do czego one służą.

Zablokowane skrzynie

Tak jak w przypadku podstawowej rozgrywki - Assassins Creed Valhalla: River Raid Keys - jak zdobywać? Rzeczne Najazdy - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Tak jak w przypadku podstawowej rozgrywki. W budynkach znajdą się skrzynie, które są zabezpieczone specjalnymi kłódkami, których nawet wiking z bronią ciężką nie jest w stanie zniszczyć.

Gdy zbliżysz się do takiej skrzyni otrzymasz komunikat o tym, że nie dostaniesz się do niej bez specjalnego klucza.

Znalezienie klucza

Szukanie klucza może być ciężkie i monotonne - Assassins Creed Valhalla: River Raid Keys - jak zdobywać? Rzeczne Najazdy - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Szukanie klucza może być ciężkie i monotonne. Warto do tego używać wzroku Odyna - jeśli w okolicy jest klucz pojawi się biała ikona, która przyciągnie twoją uwagę.

Na terenach najazdów nie możesz przywołać kruka. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej zajrzyj na stronę - Kruk - dlaczego nie mogę użyć?

Klucz najczęściej znajdują się niedaleko skrzyni, np - Assassins Creed Valhalla: River Raid Keys - jak zdobywać? Rzeczne Najazdy - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Klucz najczęściej znajdują się niedaleko skrzyni, np. w tym samym budynku, ale na innym piętrze.

W skrzyniach znajdziesz surowce, które ułatwią Ci rozwijanie twoje wikinga, np. skóry i żelazo.