Assassins Creed Valhalla: Głazy - Wschodnia Anglia, sekrety, lokacje Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

W Assassin's Creed Valhalla możesz natrafić na głazy (Standing Stones), które zapewnią Ci dodatkowe punkty. Na tej stornie naszego poradnika dowiesz się gdzie znajdziesz się lokacje z głazami, w regionie Wschodnia Anglia (East Anglia).

1 głaz

Kopiec znajdziesz na północy mapy - Assassins Creed Valhalla: Głazy - Wschodnia Anglia, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Kopiec znajdziesz na północy mapy.

Aby odnaleźć prawidłowy wzór ustaw się po lewej stronie, zaraz przed jasnym piaskiem - Assassins Creed Valhalla: Głazy - Wschodnia Anglia, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Aby odnaleźć prawidłowy wzór ustaw się po lewej stronie, zaraz przed jasnym piaskiem. W tym momencie twoja postać powinna skupić się na skałach.

Gdy postać skupi się na wzorze pozostaje Ci tylko go dopracować - Assassins Creed Valhalla: Głazy - Wschodnia Anglia, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Gdy postać skupi się na wzorze pozostaje Ci tylko go dopracować. Ustaw go tak, aby wszelkie krawędzie się stykały, a otrzymasz dodatkowy punkt umiejętności.