Assassins Creed Valhalla: By służyć światłości/To Serve the Light - solucja Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji By służyć światłości (To Serve the Light).

Basim i Sigurd proszą Eivor o udzielenie pomocy Hythamowi we wzniesieniu Siedziby Ukrytych. Do wykonania tego zadania będziesz potrzebować określoną ilość surowców, a sam budynek jest związany z misjami Zakonu Starożytnych (Order of the Ancients).

Nagrody za ukończenie misji:

  1. 3 400 XP;
  2. Odblokowanie zadań związanych z Zakonem Starożytnych.

Oto poszczególne etapy misji By służyć światłości:

Wznieś dla Hythama Siedzibę Ukrytych (Build Hytham's Hidden Ones bureau)

Do postawienia Siedziby Ukrytych potrzebujesz 400 materiałów budowlanych (Raw Materials) i 30 zapasów. Potrzebne surowce możesz zdobyć w trakcie Najazdu (Raid) lub znaleźć w skrzyniach ukrytych na całym obszarze mapy gry Assassin's Creed Valhalla.

Gdy zbierzesz odpowiednią ilość surowców podejdź do oznaczonego miejsca na mapie i zbuduj Siedzibę Ukrytych, by przejść do następnego etapu tego zadania - Assassins Creed Valhalla: By służyć światłości/To Serve the Light - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Gdy zbierzesz odpowiednią ilość surowców podejdź do oznaczonego miejsca na mapie i zbuduj Siedzibę Ukrytych, by przejść do następnego etapu tego zadania.

Idź za Hythamem (Follow the Hytham)

Hytham będzie bardzo wdzięczny za pomoc przy stawianiu budynku Siedziby Ukrytych - Assassins Creed Valhalla: By służyć światłości/To Serve the Light - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Hytham będzie bardzo wdzięczny za pomoc przy stawianiu budynku Siedziby Ukrytych. W ramach podziękowania chce dać Eivorowi to co Assassyni bardzo sobie cenią. Wyjdź z budynku i podążaj za młodym Assassynem.

Hytham doprowadzi Cię do miejsca w którym będziesz mógł wykonać Skok Wiary (Leap of Faith) - Assassins Creed Valhalla: By służyć światłości/To Serve the Light - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Hytham doprowadzi Cię do miejsca w którym będziesz mógł wykonać Skok Wiary (Leap of Faith). Po udanym lądowaniu wróć za Hythamem do Kruczej Przystani, by zakończyć to zadanie. W ramach nagrody otrzymasz 3 400 XP i odblokujesz zadania związane z Zakonem Starożytnych.