Assassins Creed Valhalla: Miecz Świętego Jerzego - solucja, Rzeczne Najazdy Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla Rzeczne Najazdy (River Raids) znajdziesz solucję misji Miecz Świętego Jerzego (The Sword of Saint George). W tej misji musisz dotrzeć do lokacji, zabić bossa i zdobyć miecz - Święty Miecz Świętego Jerzego (Saint George's Holy Sword).

Rozpoczęcie misji

Start misji: Ukończenie misji Dziedzictwa Świętego Jerzego (The Legacy of Saint George) - Assassins Creed Valhalla: Miecz Świętego Jerzego - solucja, Rzeczne Najazdy - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Start misji: Ukończenie misji Dziedzictwa Świętego Jerzego (The Legacy of Saint George).

Święty Miecz Świętego Jerzego (Saint George's Holy Sword)

Mapa: Rzeka Dee - Assassins Creed Valhalla: Miecz Świętego Jerzego - solucja, Rzeczne Najazdy - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Mapa: Rzeka Dee.

Obóz: Deva Vietrix - Assassins Creed Valhalla: Miecz Świętego Jerzego - solucja, Rzeczne Najazdy - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Obóz: Deva Vietrix.

Aby zdobyć tę broń musisz dotrzeć do ostatniego bastionu znajdującego się w tej lokacji - Assassins Creed Valhalla: Miecz Świętego Jerzego - solucja, Rzeczne Najazdy - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Aby zdobyć tę broń musisz dotrzeć do ostatniego bastionu znajdującego się w tej lokacji. Czeka Cię przeprawa przez stado przeciwników i zamknięty zwodzony most. Dobrze jest mieć ze sobą całą ekipę i spory zapas prowiantu.

Gdy dotrzesz do ostatniego budynku trafisz na bossa - Champion - Assassins Creed Valhalla: Miecz Świętego Jerzego - solucja, Rzeczne Najazdy - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Gdy dotrzesz do ostatniego budynku trafisz na bossa - Champion. Nie jest to trudny przeciwnik. Musisz jedynie uderzyć go kilkoma mocnymi ciosami.

Do walki stanie również jeden z twoich towarzyszy, który będzie Ci pomagał w zadawaniu silnych ciosów.

Po zabiciu przeciwnika musisz potwierdzić jego śmierć - Assassins Creed Valhalla: Miecz Świętego Jerzego - solucja, Rzeczne Najazdy - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po zabiciu przeciwnika musisz potwierdzić jego śmierć. Dopiero wtedy Święty Miecz Świętego Jerzego trafi do twojego ekwipunku.