Assassins Creed Valhalla: Młot Thora, Mjolnir - jak zdobyć? Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika znajdziesz informacje jak zdobyć młot Thora Mjolnir w grze Assassin's Creed Valhalla. Nasz opis szczegółowo wyjaśnia jakie są wymagania do zdobycia młota Thora, a także gdzie dokładnie ukryto młot Mjolnir w świecie gry.

Zdobycie Młota Thora - lista wymagań

Nie możesz od razu wyruszyć na poszukiwana młota Mjolnir. Jest to broń, którą będziesz mógł pozyskać dopiero w końcowej fazie gry. Musisz zaliczyć wszystkie zestawione poniżej kroki i dopiero wtedy można wyruszyć do miejsca ukrycia Młota Thora.

1) Ukończ główny wątek fabularny gry - Dwa finałowe regiony kampanii to Hordafylke (finały wątków Sigurda i Layli) oraz Hamtunscire (epilog głównej fabuły) - Assassins Creed Valhalla: Młot Thora, Mjolnir - jak zdobyć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

1) Ukończ główny wątek fabularny gry - Dwa finałowe regiony kampanii to Hordafylke (finały wątków Sigurda i Layli) oraz Hamtunscire ("epilog" głównej fabuły). W skrócie - na Mapie Przymierzy w Kruczej Przystani na wszystkich regionach muszą stać figurki kruków.

Dodatkowa uwaga - Zaliczenie questów w Asgardzie oraz Vinlandii nie jest wymagane. Są to opcjonalne krainy.

2) Ukończ w 100% wątek Zakonu Starożytnych - Oznacza to, że musisz wyeliminować - Assassins Creed Valhalla: Młot Thora, Mjolnir - jak zdobyć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

2) Ukończ w 100% wątek Zakonu Starożytnych - Oznacza to, że musisz wyeliminować:

  1. Wszystkich podrzędnych członków zakonu
  2. Wszystkich 5 magistrów
  3. Wszystkich zelotów - fanatyków podróżujących po świecie gry
  4. Wielkiego mistrza Zakonu - możliwość zidentyfikowania mistrza pojawia się po wyeliminowaniu wszystkich pozostałych osób Zakonu i ukończeniu gry

Informacje na temat wszystkich członków tego ugrupowania znajdziesz w osobnym rozdziale Zakon Starożytnych.

1 - Assassins Creed Valhalla: Młot Thora, Mjolnir - jak zdobyć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
3) Pokonaj 3 córki Leriona i znajdź loch z Hełmem Thora - Wszystkie niezbędne kroki opisaliśmy na osobnej stronie Hełm Thora - jak zdobyć - Assassins Creed Valhalla: Młot Thora, Mjolnir - jak zdobyć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

3) Pokonaj 3 córki Leriona i znajdź loch z Hełmem Thora - Wszystkie niezbędne kroki opisaliśmy na osobnej stronie Hełm Thora - jak zdobyć?.

Dla przypomnienia - córy Leriona są w grze silnymi bossami. Każda pokonana córka pozostawia po sobie 1 sztylet oraz 1 element stroju Thora. Ze wszystkimi trzema sztyletami trzeba odwiedzić loch w regionie Wschodnia Anglia i wsunąć sztylety do posągu. Odblokuje to nowe przejście, które doprowadzi Eivora do skrzyni z Hełmem Thora.

4) Załóż wszystkich 5 elementów zestawu Thora - Thors Set - Assassins Creed Valhalla: Młot Thora, Mjolnir - jak zdobyć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

4) Załóż wszystkich 5 elementów zestawu Thora - Thor's Set. Dla przypomnienia:

  1. 3 elementy zestawu zdobędziesz dzięki pokonaniu 3 cór Leriona
  2. 1 element zestawu zdobędziesz dzięki dostarczeniu sztyletów cór Leriona do lochu we Wschodniej Anglii
  3. 1 element zestawu zdobędziesz dzięki zakończeniu wątku Zakonu Starożytnych (otrzymasz go od Hythama na koniec questu o Zakonie)

Gdzie jest Mjolnir - Młot Thora?

Jeśli spełniłeś wszystkie powyższe wymagania, to powróć do Norwegii - Assassins Creed Valhalla: Młot Thora, Mjolnir - jak zdobyć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Jeśli spełniłeś wszystkie powyższe wymagania, to powróć do Norwegii. Musisz zająć się eksploracją regionu Hordafylke, a konkretnie obszaru zaznaczonego na obrazku. Najwygodniej jest rozpocząć w wiosce w Hordafylke i dopłynąć do celu podróży łodzią.

2 - Assassins Creed Valhalla: Młot Thora, Mjolnir - jak zdobyć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Miejsce odnalezienia młota prezentują dołączone obrazki - Assassins Creed Valhalla: Młot Thora, Mjolnir - jak zdobyć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Miejsce odnalezienia młota prezentują dołączone obrazki. Jest to niższa sekcja ukryta pomiędzy wyższymi skalnymi półkami. Po zbliżeniu się do Mjolnira usłyszysz grzmot błyskawicy i jest to znak, że jesteś blisko celu.

Jeżeli masz poprawnie założony cały pancerz Thora, to Eivor wyciągnie Mjolnir z kamienia - Assassins Creed Valhalla: Młot Thora, Mjolnir - jak zdobyć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Jeżeli masz poprawnie założony cały pancerz Thora, to Eivor wyciągnie Mjolnir z kamienia.

3 - Assassins Creed Valhalla: Młot Thora, Mjolnir - jak zdobyć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Z młota Thora możesz zacząć od razu korzystać - jest on jednoręczną bronią białą - Assassins Creed Valhalla: Młot Thora, Mjolnir - jak zdobyć? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Z młota Thora możesz zacząć od razu korzystać - jest on jednoręczną bronią białą. Unikalna cecha Mjolnira to szansa ogłuszania okolicznych przeciwników za każdym razem gdy wyprowadzisz atak młotem.