AC Valhalla Oblężenie Paryża: Powrót do domu - solucja, opis przejścia Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

AC Valhalla Siege of Paris: ta strona poradnika zawiera dokładny opis przejścia głównego zadania Powrót do domu (Homecoming).

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla Oblężenie Paryża znajdziecie dokładny opis przejścia głównego zadania fabularnego Powrót do domu (Homecoming).

Po wykonaniu tego zadania otrzymacie osiągnięcie - Zrobić, co słuszne.

Wróć do Kruczej Przystani (Return to Ravensthorpe)

Czas na powrót do domu - AC Valhalla Oblężenie Paryża: Powrót do domu - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Czas na powrót do domu. Sposoby na powrót do Anglii są dwa. Możecie to zrobić tak, aby nie wytrącić się z immersji. W trakcie wykonywania misji u Pierre'a możecie wybrać opcję "chcę wrócić do Anglii". To spowoduje, że wrócicie na główną mapę gry.

1 - AC Valhalla Oblężenie Paryża: Powrót do domu - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gryJeśli jednak zależy Wam na czasie, a nie na immersji, postawcie na sprawdzoną metodę - AC Valhalla Oblężenie Paryża: Powrót do domu - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Jeśli jednak zależy Wam na czasie, a nie na immersji, postawcie na sprawdzoną metodę. Otwórzcie mapę świata, a następnie wejdźcie w atlas (trójkąt na PS4/PS5). Dzięki temu dostaniecie się do:

  1. Irlandii,
  2. Norwegi,
  3. Vinlandu,
  4. Irlandii,
  5. Francji.
Gdy dotrzecie na miejsce przywita Was Randvi - AC Valhalla Oblężenie Paryża: Powrót do domu - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Gdy dotrzecie na miejsce przywita Was Randvi. Jeśli posiadacie z nią romantyczną relację obdarzy Was czułym pocałunkiem, po czym wypyta Was o to co się działo. Po tym zadaniu otrzymacie osiągniecie i będziecie mogli kontynuować swoją zabawę. W każdej chwili możecie wrócić do Francji, nic nie stoi Wam na drodze.