Assassins Creed Valhalla: Treści dla dorosłych - czy są w grze? Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Jeszcze przed premierą Assassin's Creed Valhalla, twórcy zapowiadali, że w grze pojawiali się sporo treści przeznaczonych dla dorosłych odbiorców. Na niniejszej stronie poradnika dowiesz się, jaka zawartość nieodpowiednia dla nieletnich pojawia się w trakcie rozgrywki i w jaki sposób można ją ograniczyć.

Czy w grze pojawiają się treści dla dorosłych?

W Assassins Creed Valhalla treści dla dorosłych są widoczne w większości momentach rozgrywki - Assassins Creed Valhalla: Treści dla dorosłych - czy są w grze? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W Assassin's Creed Valhalla treści dla dorosłych są widoczne w większości momentach rozgrywki. Przede wszystkim jest to krwawa i brutalna walka, ale również motywy seksualne, alkohol, środki halucynogenne czy przekleństwa. Często widoczne są tu dekapitacje czy inne widowiskowe sposoby zabijania przeciwników. Pojawiają się również sceny z kobietami topless czy elementy romansowania z innymi postaciami. W grze dostępne są również pijackie zawody czy misje powiązane z zażywaniem innych środków odurzających.

Jak ograniczyć treści nieodpowiednie dla nieletnich?

Produkcja oferuje możliwość ograniczenia treści nieodpowiednich dla nieletnich - choć tylko w pewnym stopniu - Assassins Creed Valhalla: Treści dla dorosłych - czy są w grze? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Produkcja oferuje możliwość ograniczenia treści nieodpowiednich dla nieletnich - choć tylko w pewnym stopniu. W opcjach gry (w zakładce poświęconej rozgrywce) znajduje się sekcja z wrażliwą zawartością. Możesz tam wyłączyć sceny brutalnego dobijania przeciwników i rozczłonkowywania ciał, ograniczyć ilość rozlewającej się krwi oraz ukryć nagość.