Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed Valhalla - poradnik do gry

Assassin's Creed Valhalla - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Assassins Creed Valhalla: W szponach wiedźmy/Bewitched - solucja, opis przejścia Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 15 stycznia 2021

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji pobocznej W szponach wiedźmy (Bewitched).

Nagroda za ukończenie misji: 1 200 XP.

W miejscu zaznaczonym na powyższym obrazku znajdziesz zamkniętą chatę - Assassins Creed Valhalla: W szponach wiedźmy/Bewitched - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W miejscu zaznaczonym na powyższym obrazku znajdziesz zamkniętą chatę. W środku został uwięziony chłopieć, który woła o pomoc.

Obejdź chatę i stan w miejscu pokazanym na powyższym obrazku - Assassins Creed Valhalla: W szponach wiedźmy/Bewitched - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Obejdź chatę i stan w miejscu pokazanym na powyższym obrazku. Celując przez okno, rozbij blokadę drzwi wejściowych.

Następnie stań w miejscu pokazanym na powyższym obrazku i rozbij blokadę kolejnych drzwi - Assassins Creed Valhalla: W szponach wiedźmy/Bewitched - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Następnie stań w miejscu pokazanym na powyższym obrazku i rozbij blokadę kolejnych drzwi.

Teraz możesz wejść do środka - Assassins Creed Valhalla: W szponach wiedźmy/Bewitched - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Teraz możesz wejść do środka. Przejdź do pomieszczenia po lewej stronie, odsuń ciężki regał i zbierz klucz.

Wróć do głównej izby i otwórz drzwi po prawej stronie - Assassins Creed Valhalla: W szponach wiedźmy/Bewitched - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Wróć do głównej izby i otwórz drzwi po prawej stronie. W środku znajdziesz chłopca, który będzie skarżył się na to, że został porwany przez straszną wiedźmę. Jak się później okaże, było to wierutne kłamstwo.