Assassins Creed Valhalla: Magister 3 - Narzędzie | Zakon Starożytnych Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

The Instrument

Ta strona poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla zawiera informacje jak zidentyfikować oraz wyeliminować Narzędzie (The Instrument) z Zakonu Starożytnych. Kobieta ta jest jednym z 5 magistrów w szeregach zakonu. Jako jedyna nie posiada podwładnych i jej tożsamość poznasz podczas zaliczania głównej fabuły.

To bardzo nietypowy magister - Assassins Creed Valhalla: Magister 3 - Narzędzie | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

To bardzo nietypowy magister. Postać ta jako jedyna nie wymusza wcześniejszego eliminowania niżej postawionych członków Zakonu Starożytnych. Na potrzeby zidentyfikowania magistra - Narzędzia musisz rozpocząć serię questów / sagę w regionie Oxenefordscire.

1 - Assassins Creed Valhalla: Magister 3 - Narzędzie | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Do ujawnienia tożsamości zdrajcy dojdzie pod sam koniec linii questowej w Oxenefordscire, a konkretnie w momencie pojmania Sigurda - Assassins Creed Valhalla: Magister 3 - Narzędzie | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Do ujawnienia tożsamości zdrajcy dojdzie pod sam koniec linii questowej w Oxenefordscire, a konkretnie w momencie pojmania Sigurda. Dowiesz się, że magister Narzędzie to Fulke, czyli paladynka, którą bohaterowie uwolnili w jednym z poprzednich głównych questów.

2 - Assassins Creed Valhalla: Magister 3 - Narzędzie | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Gra nie pozwoli ci od razu zabić Fulke ani zacząć na nią polować - Assassins Creed Valhalla: Magister 3 - Narzędzie | Zakon Starożytnych - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Gra nie pozwoli ci od razu zabić Fulke ani zacząć na nią polować. Musisz po prostu kontynuować przechodzenie głównej kampanii. Do rozprawienia się z Fulke dojdzie podczas zaliczania serii questów w regionie Suthsexe. Do konfrontacji z nią dojdzie konkretnie w głównym queście Storming the Walls. Musisz stoczyć dwuczęściową walkę z Fulke - najpierw w słabo oświetlonej krypcie i później na powierzchni. Starcie to dokładniej opisaliśmy w rozdziale Bossowie oraz w naszym opisie przejścia gry.