Assassins Creed Valhalla: Od razu jaśniej - jak zdobyć trofeum? Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika trofeowego do gry Assassin's Creed Valhalla dowiesz się jak zdobyć trofeum Od razu jaśniej - Twinkle Twinkle. Osiągnięcie to przyznawane jest za wypuszczenie świetlika w swojej osadzie.

1 - Assassins Creed Valhalla: Od razu jaśniej - jak zdobyć trofeum? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Najwięcej problemów może ci znaleźć odnalezienie jakiegoś świetlika - Assassins Creed Valhalla: Od razu jaśniej - jak zdobyć trofeum? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Najwięcej problemów może ci znaleźć odnalezienie jakiegoś świetlika. Nawet wiedząc o tym, że odnajduje się je nocną porą przez długi czas możesz podróżować po świecie i nie odnajdywać żadnych świetlików.

Jest na szczęście w świecie gry lokacja, w której pojawienie się świetlików jest gwarantowane. Przenieś się do punktu widokowego Black Peak w regionie Grantebridgescire, a następnie wyrusz do zaznaczonych na obrazku północnych ruin.

Świetliki można odnajdywać tylko nocą, ale dla przypomnienia w grze jest bardzo pomocna opcja medytacji, którą można wybrać z rozwijanego menu (przytrzymaj dolny kierunek na krzyżaku pada) - Assassins Creed Valhalla: Od razu jaśniej - jak zdobyć trofeum? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Świetliki można odnajdywać tylko nocą, ale dla przypomnienia w grze jest bardzo pomocna opcja medytacji, którą można wybrać z rozwijanego menu (przytrzymaj dolny kierunek na krzyżaku pada). Może ona zmienić porę z dnia na noc.

Świetliki znajdziesz wewnątrz ruin i są to latające żółte kropki - Assassins Creed Valhalla: Od razu jaśniej - jak zdobyć trofeum? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Świetliki znajdziesz wewnątrz ruin i są to latające "żółte kropki". Świetliki mogą rozpocząć ucieczkę, tak więc szybko wyrusz w pościg i zacznij wciskać Trójkąt (PS4 / PS5) lub Y (Xbox One / Xbox Series S X) żeby złapać co najmniej 1 świetlika.

Jeśli próba zakończy się niepowodzeniem, to wyjdź z ruin i oddal się od nich na chwilę. Po powrocie do zrujnowanego budynku świetliki ponownie powinny latać po jego wnętrzu.

Udane łowy znajdą swoje potwierdzenie w torbie Eivora - świetlik(i) powinien znaleźć się w sekcji ze znajdźkami - Assassins Creed Valhalla: Od razu jaśniej - jak zdobyć trofeum? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Udane łowy znajdą swoje potwierdzenie w torbie Eivora - świetlik(i) powinien znaleźć się w sekcji ze znajdźkami.

Świetlika możesz wypuścić w pokazanym na obrazku miejscu w Kruczej Przystani - są to okolice wodospadu i chatki Valki na tyłach głównego budynku osady - Assassins Creed Valhalla: Od razu jaśniej - jak zdobyć trofeum? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Świetlika możesz wypuścić w pokazanym na obrazku miejscu w Kruczej Przystani - są to okolice wodospadu i chatki Valki na tyłach głównego budynku osady.

Po obejrzeniu cut-scenki z zadomowienia się złapanego świetlika zdobędziesz trofeum - Assassins Creed Valhalla: Od razu jaśniej - jak zdobyć trofeum? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po obejrzeniu cut-scenki z "zadomowienia się" złapanego świetlika zdobędziesz trofeum.