Assassins Creed Valhalla: Atak z siodła - jak zdobyć trofeum? Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Equine Attack trophy

Na tej stronie poradnika trofeowego do gry Assassin's Creed Valhalla dowiesz się jak zdobyć trofeum Atak z siodła - Equine Attack. Osiągnięcie to przyznawane jest za zabicie przeciwnika, skącząc na niego z konia.

Już samo wykonanie skoku z konia może ci sprawić problemy - Assassins Creed Valhalla: Atak z siodła - jak zdobyć trofeum? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Już samo wykonanie skoku z konia może ci sprawić problemy. W trakcie podróżowania na koniu wciśnij Kółko / B. Sprawi to, że Eivor przyjmie przykucniętą pozycję gotowości do skoku - pokazuje ją powyższy obrazek.

O zdobycie trofeum najlepiej powalczyć w jednej z lokacji miejskich - Assassins Creed Valhalla: Atak z siodła - jak zdobyć trofeum? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

O zdobycie trofeum najlepiej powalczyć w jednej z lokacji miejskich. Możesz tam napotykać przeciwników, przy czym nie jest tak, że całe miasto jest zakazaną lokacją. Ostrożnie zbliż się od tyłu na koniu do upatrzonego przeciwnika. Po tym jak znajdziesz się dostatecznie blisko wroga powinna pojawić się informacja o możliwym wykonaniu zabójstwa z użyciem cichego ostrza - należy je oczywiście odpalić wciskając R1 / RB.

Jeśli poprawnie wylądowałeś na przeciwniku i zabiłeś go cichym ostrzem, to przyznane ci zostanie trofeum - Assassins Creed Valhalla: Atak z siodła - jak zdobyć trofeum? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Jeśli poprawnie wylądowałeś na przeciwniku i zabiłeś go cichym ostrzem, to przyznane ci zostanie trofeum.