Assassins Creed Valhalla: Zakon Starożytnych - podstawowe informacje Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Assassin's Creed Valhalla znajdziesz najważniejsze informacje na temat Zakonu Starożytnych - wrogiego ugrupowania ze świata gry. Dowiesz się m.in. jak odblokować drzewko członków zakonu, jak identyfikować i zabijać osoby z zakonu, a także jakie nagrody przewidziano za eliminowanie członków zakonu.

Zakon Starożytnych - kim są?

Zakon Starożytnych to jedno z dwóch sekretnych ugrupowań w grze Assassins Creed Valhalla - Assassins Creed Valhalla: Zakon Starożytnych - podstawowe informacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Zakon Starożytnych to jedno z dwóch sekretnych ugrupowań w grze Assassin's Creed Valhalla. Najprościej można ich określić mianem przodków Templariuszy. Członkowie Zakonu są poganami i dążą do sekretnego kontrolowania ludzkości poprzez umieszczanie swoich członków na wpływowych stanowiskach. Zakon Templariuszy ma ściśle ustalioną hierarchię w swoich szeregacj. Każdy magister ma pod sobą kilku podwładnych- kapłanów i palatynów. Na czele Zakonu Starożytnych stoi jedna osoba- Wielki Mistrz. Jego tożsamość jest oczywiście początkowo ukryta.

Z Zakonem Starożytnych walczy w grze ugrupowanie o nazwie Ukryci (Hidden Ones), którzy dla odmiany są przodkami Zakonu Asasynów. Eivor i inni Wikingowie będą pomagali w trakcie gry Ukrytym w zwalczaniu Zakonu Starożytnych.

Assassin's Creed Valhalla: Lista wszystkich członków Zakonu Starożytnych

W AC Valhalla do wyeliminowania jest w sumie 45 osób powiązanych z Zakonem Starożytnych - jest to 15 zelotów (najemników), 29 członków zakonu oraz 1 przywódca zakonu - wielki mistrz:

  1. Magister 1 - Motyka
  2. Magister 2 - Lira
  3. Magister 3 - Narzędzie
  4. Magister 4 - Imadło
  5. Magister 5 - Kil
  6. Zeloci / Fanatycy
  7. Wielki Mistrz Zakonu Starożytnych - Ojciec

Informacje na temat personaliów osób z Zakonu Starożytnych oraz ich miejsc pobytu znajdziesz na kolejnych stronach tego rozdziału poradnika. Podzieliliśmy je według magistrów, czyli członków zakonu średniego poziomu - większości z nich podlega kilka osób. Na osobnych stronach są informacje o wszystkich zelotach / fanatykach oraz o przywódcy / liderze tego ugrupowania, którego zamordowanie ostatecznie zakończy wątek Zakonu Starożytnych.

Zwalczanie Zakonu Starożytnych - jak zacząć?

Eivor nie jest początkowo świadomy istnienia Zakonu Starożytnych i nie wie też o ich odwiecznym konflikcie z Ukrytymi / asasynami - Assassins Creed Valhalla: Zakon Starożytnych - podstawowe informacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Eivor nie jest początkowo świadomy istnienia Zakonu Starożytnych i nie wie też o ich "odwiecznym" konflikcie z Ukrytymi / asasynami. Możesz to odmienić dzięki postawieniu w osadzie Krucza Przystań biura Ukrytych. Kosztuje ono 400 materiałów budowlanych i 30 surowców - materiały te możesz pozyskać organizując najazdy / rajdy na opactwa znajdujące się w świecie gry.

Od asasyna Hythama dowiesz się, że Zakon Starożytnych rozprzestrzenił się po całej Anglii i że konieczne będzie zwalczanie jego działalności poprzez eliminowanie członków tego ugrupowania - Assassins Creed Valhalla: Zakon Starożytnych - podstawowe informacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Od asasyna Hythama dowiesz się, że Zakon Starożytnych rozprzestrzenił się po całej Anglii i że konieczne będzie zwalczanie jego działalności poprzez eliminowanie członków tego ugrupowania.

Identyfikowanie i eliminowanie członków Zakonu Starożytnych

Gra doda do menu pauzy zakładkę o Zakonie Starożytnych - Assassins Creed Valhalla: Zakon Starożytnych - podstawowe informacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Gra doda do menu pauzy zakładkę o Zakonie Starożytnych. Jest ona zbudowana na zasadzie drzewka - każde pole na tym drzewku to członek zakonu i początkowo będziesz znał tożsamość tylko kilku z nich.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...