Assassins Creed Valhalla: Szturm na Ravensburg/Storming Ravensburg - solucja Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Szturm na Ravensburg (Storming Ravensburg).

Eivor dołącza do Birny i jej załogi, by wspólnie z nimi oczyścić Ravensburg z oddziałów Wigmunda. W ten sposób Eivor może zdobyć potrzebne informacje, które pozwolą mu jednoznacznie stwierdzić, czy to Birna jest zdrajcą.

Nagroda za wykonanie misji: 1 700 XP.

1 - Assassins Creed Valhalla: Szturm na Ravensburg/Storming Ravensburg - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Pomów z Birną (Speak with Birna)

Birna planuje najechać na Ravensburg i wyeliminować wszystkich ludzi Wigmunda - Assassins Creed Valhalla: Szturm na Ravensburg/Storming Ravensburg - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Birna planuje najechać na Ravensburg i wyeliminować wszystkich ludzi Wigmunda. W trakcie rozmowy możesz podpytać Birnę co myśli o Somie, o jej klanie i kręgu zaufanych osób.

Pozbądź się straży (Eliminate the guards)

Zadanie jest bardzo proste - wejdź do Ravensburga i wyeliminuj każdego żołnierza, którego napotkasz na swojej drodze - Assassins Creed Valhalla: Szturm na Ravensburg/Storming Ravensburg - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Zadanie jest bardzo proste - wejdź do Ravensburga i wyeliminuj każdego żołnierza, którego napotkasz na swojej drodze. Niektórzy z nich kryją się w domach i budynkach.

Uwaga na elitarną jednostkę, która atakuje z dystansu przy użyciu płonących strzał - mogą mocno nadwątlić zdrowie Eivora - Assassins Creed Valhalla: Szturm na Ravensburg/Storming Ravensburg - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Uwaga na elitarną jednostkę, która atakuje z dystansu przy użyciu płonących strzał - mogą mocno nadwątlić zdrowie Eivora. Gdy ostatni wróg zostanie wyeliminowany pomów z Birną, by zakończyć to zadanie. W ramach nagrody otrzymasz 1 700 XP.