Assassins Creed Valhalla: Pięściarz/The Walloper - solucja, opis przejścia Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji pobocznej Pięściarz (The Walloper).

Nagroda za ukończenie misji: 1 200 XP.

W miejscu zaznaczonym na powyższym obrazku spotkasz walczące dzieci - Assassins Creed Valhalla: Pięściarz/The Walloper - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W miejscu zaznaczonym na powyższym obrazku spotkasz walczące dzieci. Jedno z nich twierdzi, że nikt nie ma tak silnego ciosu jak dziadek, sławny pięściarz.

Porozmawiaj z nimi, a po chwili zjawi się ich dziadek - Assassins Creed Valhalla: Pięściarz/The Walloper - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Porozmawiaj z nimi, a po chwili zjawi się ich dziadek. W trakcie rozmowy możesz zdecydować się na bójkę i sprawdzić, czy dzieci mówią prawdę na temat siły ciosu pięściarza.

Uwaga - Assassins Creed Valhalla: Pięściarz/The Walloper - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Uwaga! Jeden celny cios przeciwnika powali Eivor na ziemię i zakończy pojedynek. Bezpośrednie uderzenia nie robią na przeciwniku większego wrażenia. W trakcie walki musisz perfekcyjnie zablokować jego atak, by powalić przeciwnika na ziemię i zakończyć walkę jednym ciosem.

Po walce otrzymasz od mężczyzny klucz do jego domu i obietnicę skarbu, który znajdziesz w środku - Assassins Creed Valhalla: Pięściarz/The Walloper - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po walce otrzymasz od mężczyzny klucz do jego domu i obietnicę skarbu, który znajdziesz w środku. Gdy wejdziesz do chaty zbierz przedmiot zaznaczony na powyższym obrazku, by zakończyć to zadanie.