AC Valhalla Gniew Druidów: Cena zdrady/The Cost of Betrayal - solucja Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla Gniew Druidów znajdziecie dokładny opis przejścia głównego zadania fabularnego Cena zdrady (The Cost of Betrayal).

Flann mierzy się z naciskami rady irlandzkich królów - musi podjąć decyzję, co stanie się z Dziećmi Danu.

Nagroda za wykonanie misji: 1 700 XP.

Udaj się do Durrow (Travel to Durrow)

Po powrocie do Durrow będziecie świadkami rozmowy, w której królowie domagają się od Flanna zlikwidowania Dzieci Danu (Children of Danu) - AC Valhalla Gniew Druidów: Cena zdrady/The Cost of Betrayal - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po powrocie do Durrow będziecie świadkami rozmowy, w której królowie domagają się od Flanna zlikwidowania Dzieci Danu (Children of Danu). Gdy zostaniecie poproszeni o wyrażenie swojego zdania, odpowiedzcie według własnego uznania, ponieważ nie będzie to miało wpływu na decyzję Flanna.

Pomów z Ciarą (Tal to Ciara)

Ciara będzie wyraźnie niezadowolona z decyzji swojego króla i wyjdzie ze spotkania bez słowa - AC Valhalla Gniew Druidów: Cena zdrady/The Cost of Betrayal - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Ciara będzie wyraźnie niezadowolona z decyzji swojego króla i wyjdzie ze spotkania bez słowa. Gdy udacie się do jej chaty i spróbujecie z nią porozmawiać, Ciara powie, że nie może dopuścić do zabicia Dzieci Danu, użyje zasłony dymnej i zniknie.

Pokonaj wojowników

Pojedźcie za Flannem do Tara - AC Valhalla Gniew Druidów: Cena zdrady/The Cost of Betrayal - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Pojedźcie za Flannem do Tara. Na miejscu spotkacie Ciarę, która zaczęła pobierać moc z obelisku, najwidoczniej szykując się do walki. Dzięki swoim magicznym zdolnościom udało jej się przejąć kontrolę nad wojownikami króla i wystawić ich w walce przeciwko swojemu władcy. Po krótkim przerywniku filmowym ruszy na Was 8 elitarnych jednostek.

W walce z wieloma przeciwnikami przydatny będzie łuk lub tarcza. Jeśli walczycie inną bronią, unikajcie ataków nieprzyjaciela i wyprowadzajcie szybkie kontry.

Pokonaj Flanna (Defeat Flann)

Ciara dysponuje ogromną mocą, dzięki czemu udało jej się przejąć kontrolę nad Flannem - AC Valhalla Gniew Druidów: Cena zdrady/The Cost of Betrayal - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Ciara dysponuje ogromną mocą, dzięki czemu udało jej się przejąć kontrolę nad Flannem. Król ma dwa słabe punkty, na lewym nadgarstku oraz na prawym barku - trafienie w te punkty ogłuszy przeciwnika i umożliwi wyprowadzenie potężnego ciosu.

Flann nie jest zwinnym przeciwnikiem, dlatego pozostawajcie poza zasięgiem jego dwuręcznego miecza i atakujcie z doskoku, a szybko powinniście go pokonać - AC Valhalla Gniew Druidów: Cena zdrady/The Cost of Betrayal - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Flann nie jest zwinnym przeciwnikiem, dlatego pozostawajcie poza zasięgiem jego dwuręcznego miecza i atakujcie z doskoku, a szybko powinniście go pokonać.

Walcz z Ciarą (Fight Ciara)

Ciara to finałowy boss gry Assassin's Creed Valhalla Gniew Druidów, a pojedynek z tym przeciwnikiem został podzielony na dwie fazy.

Pierwsza faza pojedynku

Ciara ma tylko jeden słaby punkt, który został umieszczony na jej plecach - AC Valhalla Gniew Druidów: Cena zdrady/The Cost of Betrayal - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Ciara ma tylko jeden słaby punkt, który został umieszczony na jej plecach. Najlepsza okazja na ogłuszenie Ciary nadarzy się w momencie, gdy zacznie wykonywać piruety. Trafienie w ten punkt umożliwia wyprowadzenie potężnego ataku, który pozbawi bossa nawet 1/4 punktów zdrowia.

Większość ataków Ciary jest sygnalizowana żółtym rozbłyskiem runy i można je blokować - AC Valhalla Gniew Druidów: Cena zdrady/The Cost of Betrayal - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Większość ataków Ciary jest sygnalizowana żółtym rozbłyskiem runy i można je blokować. Należy jednak uważać na umiejętność teleportacji, po której Ciara wyprowadza szybkie cięcie jednym ze swoich krótkich mieczy.

Ciara w swoim asortymencie ciosów posiada także nieblokowalne ataki, które sygnalizowane są czerwonym rozbłyskiem runy - tych koniecznie należy unikać - AC Valhalla Gniew Druidów: Cena zdrady/The Cost of Betrayal - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Ciara w swoim asortymencie ciosów posiada także nieblokowalne ataki, które sygnalizowane są czerwonym rozbłyskiem runy - tych koniecznie należy unikać.

Ciara może wykorzystywać moc obelisku, aby regenerować utracone zdrowie - AC Valhalla Gniew Druidów: Cena zdrady/The Cost of Betrayal - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Ciara może wykorzystywać moc obelisku, aby regenerować utracone zdrowie. Gdy tylko zauważycie, że chce skorzystać z tej umiejętności, podejdźcie do niej i wyprowadźcie atak, aby przerwać efekt leczenia.

Druga faza pojedynku

Na początku drugiego etapu pojedynku Ciara przyzwie kilka duchów Druidów, którzy będą pobierać moc z obelisku - AC Valhalla Gniew Druidów: Cena zdrady/The Cost of Betrayal - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Na początku drugiego etapu pojedynku Ciara przyzwie kilka duchów Druidów, którzy będą pobierać moc z obelisku. Musicie zlikwidować ich jak najszybciej - jeśli Wam się nie uda, Ciara uwolni potężną falę uderzeniową, która może wyrządzić spore obrażenia.

W pewnym momencie na obszarze areny zaczną pojawiać się zielone okręgi - gdy w nich staniecie, Eivor zacznie otrzymywać obrażenia - AC Valhalla Gniew Druidów: Cena zdrady/The Cost of Betrayal - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W pewnym momencie na obszarze areny zaczną pojawiać się zielone okręgi - gdy w nich staniecie, Eivor zacznie otrzymywać obrażenia. Starajcie się trzymać jak najdalej od skażonego terenu.

Gdy pozbawicie Ciarę większości zdrowia, kobieta upadnie na ziemię i będziecie mogli wykonać ogłuszający atak, który zakończy pojedynek - AC Valhalla Gniew Druidów: Cena zdrady/The Cost of Betrayal - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Gdy pozbawicie Ciarę większości zdrowia, kobieta upadnie na ziemię i będziecie mogli wykonać ogłuszający atak, który zakończy pojedynek.

Po walce Ciara będzie błagać o śmierć, a Wy będziecie mogli zdecydować co stanie się z pokonaną Druidką - AC Valhalla Gniew Druidów: Cena zdrady/The Cost of Betrayal - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po walce Ciara będzie błagać o śmierć, a Wy będziecie mogli zdecydować co stanie się z pokonaną Druidką:

  1. Honorowa śmierć (An honorable death): Eivor mówi, że ta ofiara odda część bogom Ciary, po czym wyprowadza szybki cios i zabija Druidkę. Zrozpaczony Flann chwyta za swój miecz i niszczy obelisk Tara;
  2. Nie mogę Cię zabić (I can't kill you): Eivor mówi, że źródłem problemów jest obelisk Tara i to jego należy zniszczyć. Ciara na początku nie jest do tego przekonana, ale w końcu zgadza się i niszczy Obelisk własnymi rękoma. Flan przeprasza Ciarę za to, że zawiódł ją i Druidów zamieszkujących Irlandię i obiecuje, że to naprawi. Ciara żegna się i odchodzi w tylko sobie znanym kierunku.

Po przerywniku filmowym zadanie Cena zdrady dobiegnie końca, a w nagrodę otrzymacie 1 700XP.