Assassins Creed Valhalla: Charyzma Eivora - jak i po co zwiększać? Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla odpowiada na pytanie jak zwiększyć charyzmę Eivora, czyli jedną ze statystyk, którymi opisany jest główny bohater. Dowiesz się też jak zaliczać próby perswazji i jakie potencjalne profity mogą z tego wynikać.

Charyzma działa w grze AC Valhalla na zbliżonych zasadach do wielu innych gier RPG - wyższy poziom charyzmy przydaje się do zaliczania prób perswazji lub zastraszenia - Assassins Creed Valhalla: Charyzma Eivora - jak i po co zwiększać? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Charyzma działa w grze AC Valhalla na zbliżonych zasadach do wielu innych gier RPG - wyższy poziom charyzmy przydaje się do zaliczania prób perswazji lub zastraszenia. Może to prowadzić do alternatywnych rozwiązań questów, wydarzeń czy po prostu pojedynczych spotkań.

Charyzmę zwiększa się poprzez wygrywanie pyskówek (Flyting), czyli pojedynków na rymy będących jedną z odmian mini-gier. Za każdym razem zadaniem Eivora jest wybieranie odpowiedzi najlepiej rymujących się z wypowiedziami drugiej osoby. Pyskówki rozpoczyna się w miejscach oznaczonych ikonami teatralnych masek i uwzględniliśmy je wszystkie w rozdziale o sekretach. Nowych "kandydatów" do pyskówki możesz odnajdywać głównie wioskach, miastach i dużych obozach.

Każda wygrana pyskówka zwiększa charyzmę Eivora o 1 - Assassins Creed Valhalla: Charyzma Eivora - jak i po co zwiększać? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Każda wygrana pyskówka zwiększa charyzmę Eivora o 1. Jeżeli przegrasz pyskówkę, to możesz zapłacić za jej ponowne rozegranie i spróbować wybierać inne odpowiedzi.

Opcje dialogowe powiązane z charyzmą mogą pojawiać się w niektórych rozmowach z NPC-ami - Assassins Creed Valhalla: Charyzma Eivora - jak i po co zwiększać? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Opcje dialogowe powiązane z charyzmą mogą pojawiać się w niektórych rozmowach z NPC-ami. Obok ikony maski możesz odczytać o tym jaka wartość charyzmy wymaganej jest do skorzystania z danej opcji dialogowej.

Wyższy poziom charyzmy może być wymagany do zaliczania niektórych wydarzeń lub do odblokowywania alternatywnych wariantów zachowania w rozmowach z questów - Assassins Creed Valhalla: Charyzma Eivora - jak i po co zwiększać? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Wyższy poziom charyzmy może być wymagany do zaliczania niektórych wydarzeń lub do odblokowywania alternatywnych wariantów zachowania w rozmowach z questów. W tym drugim przypadku możesz zostać postawiony przed wyborem jak osiągnąć zamierzony cel rozmowy - w przykładzie z obrazka mogą to być walka, łapówka (srebro) lub właśnie opcja dialogowa dotycząca charyzmy.

Polecamy rozwinąć charyzmę co najmniej do 2-3 punktów już na wczesnym stadium gry. Pozwoli ci to dysponować pełnym wachlarzem opcji zachowania w większości spotkań z NPC-ami.