Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca

Assassin's Creed Valhalla - poradnik do gry

Assassin's Creed Valhalla - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Assassins Creed Valhalla: Topór Daga - dać mu go czy nie? Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla odpowiadamy na pytanie czy podarować topór Dagowi po wygranym pojedynku z nim. Jest to jeden z ważnych wyborów - dowiesz się w jakich okolicznościach dochodzi do konfrontacji z Dagiem oraz jakie są konsekwencje podarowania topora Dagowi lub odmówienia przekazania mu topora.

Poniższy opis zawiera pewne spojlery na temat ważnych wydarzeń związanych z postaciami Daga oraz Sigurda. Są to rzeczy, których można dowiedzieć podczas zaliczania sagi - questów krainy Cent oraz tuż po ukończeniu tej linii fabularnej.

Pełne zestawienie ważnych wyborów znajdziesz w osobnym rozdziale naszego poradnika.

Dla przypomnienia Dag to jeden z wyżej postawionych Wikingów w osadzie - Assassins Creed Valhalla: Topór Daga - dać mu go czy nie? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Dla przypomnienia Dag to jeden z wyżej postawionych Wikingów w osadzie. Od samego początku będzie on okazywał chłodne nastawienie w stosunku do Eivora. Po tym jak Sigurd opuści tymczasowo osadę Dag będzie natomiast na każdym kroku podważał decyzje Eivora i słuszność decyzji o przekazaniu Eivorowi władzy nad klanem pod nieobecność jarla Sigurda.

Do eksalacji konfliktu z Dagiem dojdzie po ukończeniu linii fabularnej Cent, a więc po ustaleniu, że Fulke torturuje porwanego Sigurda - Assassins Creed Valhalla: Topór Daga - dać mu go czy nie? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Do eksalacji konfliktu z Dagiem dojdzie po ukończeniu linii fabularnej Cent, a więc po ustaleniu, że Fulke torturuje porwanego Sigurda. Po tym jak zakończysz sagę Cent i "zamkniesz ją" przy stole Przymierzy w twoim dzienniku pojawi się nowy quest A Brewing Storm. Zgodnie z informacją z opisu zadania połóż się do snu w pokoju Eivora w głównym budynku Kruczej Przystani.

Zanim udasz się na odpoczynek polecamy uzupełnić zapas strzał oraz naładować pasek adrenaliny. Warto też dla pewności zapisać stan gry.

Eivora wybudzą ze snu krzyki Daga, który będzie czekał na zewnątrz budynku - Assassins Creed Valhalla: Topór Daga - dać mu go czy nie? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Eivora wybudzą ze snu krzyki Daga, który będzie czekał na zewnątrz budynku. Dag wyzwie Eivora na pojedynek na śmierć i życie o przejęcie przywództwa nad klanem.

Dagowi nie możesz niestety odmówić - Assassins Creed Valhalla: Topór Daga - dać mu go czy nie? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Dagowi nie możesz niestety odmówić. Nawet jeśli odrzucisz jego wyzwanie, to i tak ostatecznie dojdzie do konfrontacji z nim. Wybór opcji dialogowej nie odgrywa więc żadnej roli.

Musisz pokonać Daga i konfrontacja ta traktowana jest jako pojedynek z bossem - Assassins Creed Valhalla: Topór Daga - dać mu go czy nie? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Musisz pokonać Daga i konfrontacja ta traktowana jest jako pojedynek z bossem.

Drugi wybór, zdecydowanie ważniejszy, czeka cię tuż po wygranej walce, a konkretnie gdy Eivor będzie stał nad umierającym pokonanym Dagiem. Możesz:

  1. Przekazać Dagowi jest topór i pozwolić mu dzięki temu trafić po śmierci do Valhalli.
  2. Odmówić Dagowi przekazania topora i doprowadzić do zesłania Daga do Helheim.
Decyzja w sprawie topora Daga wpływa na nastawienie Sigurda do Eivora - Assassins Creed Valhalla: Topór Daga - dać mu go czy nie? - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Decyzja w sprawie topora Daga wpływa na nastawienie Sigurda do Eivora. Po tym jak Sigurd zostanie uratowany i powróci do Kruczej Przystani odwiedzi grób Daga.

  1. Jeśli przekazałeś topór Dagowi, to Sigurd będzie zadowolony. To jeden z wyborów, które mogą przybliżyć Sigurda do pozostania w Anglii pod koniec gry.
  2. Jeśli odmówiłeś Dagowi topora, to Sigurd będzie wściekły. To jeden z wyborów, które mogą przybliżyć Sigurda do powrotu do Norwegii pod koniec gry.