Assassins Creed Valhalla: Władca wzgórza/King of the Hill - solucja Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji pobocznej Władca wzgórza (King of the Hill).

Nagroda za ukończenie misji: 1 200 XP.

W miejscu zaznaczonym na powyższym obrazku, w prowizorycznym drewnianym forcie, spotkasz mężczyznę, który najwyraźniej czeka na rywala do walki - Assassins Creed Valhalla: Władca wzgórza/King of the Hill - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

W miejscu zaznaczonym na powyższym obrazku, w prowizorycznym drewnianym forcie, spotkasz mężczyznę, który najwyraźniej czeka na rywala do walki.

Porozmawiaj z nim, a następnie zgódź się na walkę - Assassins Creed Valhalla: Władca wzgórza/King of the Hill - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Porozmawiaj z nim, a następnie zgódź się na walkę. Gdy będzie już po wszystkim musisz opuścić teren areny i poczekać, aż mężczyzna znowu zacznie wykrzykiwać przechwałki na swój temat. Wróć na arenę i daj mu nauczkę po raz drugi.

By ukończyć to zadanie, będziesz musiał wrócić do mężczyzny po raz trzeci - Assassins Creed Valhalla: Władca wzgórza/King of the Hill - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

By ukończyć to zadanie, będziesz musiał wrócić do mężczyzny po raz trzeci. Po walce pomów z wojownikiem, a misja dobiegnie końca.