AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

W Assassin's Creed Valhalla Gniew Druidiów natraficie na przeciwników zwanych Dziećmi Danu (Children of Danu). Na tej stornie naszego poradnika dowiecie się jak znaleźć wszystkie wskazówki, do każdego z kultu.

Strzyżyk (Nimah, poetka) / The Wren (Nimah, the poet)

Rozpoczęcie całego wątku Dzieci Danu zacznie się w misji fabularnej - Eliksir krwi / Potion of Blood - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Rozpoczęcie całego wątku Dzieci Danu zacznie się w misji fabularnej - Eliksir krwi / Potion of Blood. W trakcie tego zadania będziecie musieli zebrać wskazówki oraz zabić przeciwnika - Strzyżyk (Nimah, poetka. To kobieta, która żyje w miasteczku Rathcroghan, w regionie Connacht. Nie dotrzecie do niej poza misją fabularną.

1 wskazówka: Otrzymywana automatycznie podczas głównego zadania Eliksir krwi/Potion of Blood - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

1 wskazówka: Otrzymywana automatycznie podczas głównego zadania Eliksir krwi/Potion of Blood.

2 wskazówka: Tę wskazówkę znajdziecie w porcie Auley, w miejscu oznaczonym na powyższym obrazku - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

2 wskazówka: Tę wskazówkę znajdziecie w porcie Auley, w miejscu oznaczonym na powyższym obrazku.

1 - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry3 wskazówka: Kolejna wskazówka znajduje się na drewnianej skrzyni, w okolicach jeziora Gara - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

3 wskazówka: Kolejna wskazówka znajduje się na drewnianej skrzyni, w okolicach jeziora Gara.

Nagroda: Za pokonanie Strzyżyk otrzymacie Krwawy Bursztyn i wskazówkę do Przeklętej - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Nagroda: Za pokonanie Strzyżyk otrzymacie Krwawy Bursztyn i wskazówkę do Przeklętej.

Przeklęta (Setnae, druidka z mgieł) / The Cursed (Sétnae, Druid of the Mists)

Wątek Przeklętej zacznie się w misji fabularnej - Eliksir krwi / Potion of Blood - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Wątek Przeklętej zacznie się w misji fabularnej - Eliksir krwi / Potion of Blood. W trakcie tego zadania będziecie musieli zebrać wskazówki oraz zabić przeciwnika - Strzyżyk (Nimah, poetka). W ten sposób zdobędziecie 2 wskazówki, które zaprowadzą Was do Przeklętej.

1 wskazówka: Otrzymywana automatycznie podczas głównego zadania Eliksir krwi/Potion of Blood - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

1 wskazówka: Otrzymywana automatycznie podczas głównego zadania Eliksir krwi/Potion of Blood.

2 wskazówka: Tę wskazówkę zdobędziecie zabijając Strzyżyk (Nimah, poetka) - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

2 wskazówka: Tę wskazówkę zdobędziecie zabijając Strzyżyk (Nimah, poetka).

3 wskazówka: W trakcie misji - W objęcia mgły / Ino the Fog traficie do jaskini w celu poszukiwania wskazówek - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

3 wskazówka: W trakcie misji - W objęcia mgły / Ino the Fog traficie do jaskini w celu poszukiwania wskazówek. Jedną z nich znajdziecie na stole po prawej stronie, w miejscu zaznaczonym na powyższym screenie.

4 wskazówka: Kolejną wskazówkę znajdziecie na stole, zaraz obok martwych zwierząt - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

4 wskazówka: Kolejną wskazówkę znajdziecie na stole, zaraz obok martwych zwierząt.

Nagroda: Za pokonanie Przeklętej otrzymacie Krwawy Bursztyn i wskazówkę do Dębu - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Nagroda: Za pokonanie Przeklętej otrzymacie Krwawy Bursztyn i wskazówkę do Dębu.

Jeleń (Ruaidri, nadzorca portów) / The Deer (Ruaidri, he of the ports)

Kolejnym z kultystów, którzy stanie Wam na drodze jest Jeleń - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Kolejnym z kultystów, którzy stanie Wam na drodze jest Jeleń. Aby go odnaleźć potrzebujecie 2 wskazówek.

1 wskazówka: Otrzymywana automatycznie po zabiciu Przeklętej - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

1 wskazówka: Otrzymywana automatycznie po zabiciu Przeklętej.

2 - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
2 wskazówka: Tę wskazówkę zdobędziecie w punkcie handlowym - Armdel - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

2 wskazówka: Tę wskazówkę zdobędziecie w punkcie handlowym - Armdel. Zaraz obok pomostu, na jednej z beczek.

Nagroda: Za pokonanie Jelenia otrzymacie Krwawy Bursztyn i wskazówkę do Siewcy i Pająka - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Nagroda: Za pokonanie Jelenia otrzymacie Krwawy Bursztyn i wskazówkę do Siewcy i Pająka.

Siewca (Beec mac Nath-i, władca mórz) / The Seed (Beec mac Nath-i, he of the oceans)

Wątek Siewcy pojawi się w misji fabularnej - Koleje wojny/ The Wages of War - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Wątek Siewcy pojawi się w misji fabularnej - Koleje wojny/ The Wages of War. W trakcie tego zadania będziecie musieli zebrać wskazówki oraz zabić przeciwnika - Siewca (Beec mac Nath-i, władca mórz). W ten sposób zdobędziecie 1 wskazówkę, które zaprowadzą Was do Siewcy.

1 wskazówka: Otrzymywana automatycznie po zabiciu Jelenia - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

1 wskazówka: Otrzymywana automatycznie po zabiciu Jelenia.

2 wskazówka: Otrzymywana automatycznie podczas zadania Kolejne wojny - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

2 wskazówka: Otrzymywana automatycznie podczas zadania Kolejne wojny.

3 - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
4 - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
3 wskazówka: W Movilla Abbey w Ulster, kościele na wzgórzu - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

3 wskazówka: W Movilla Abbey w Ulster, kościele na wzgórzu. Gdy wejdziecie do budynku skupcie się na lewej stronie, na środkowej ławce leży wskazówka.

Nagroda: Za pokonanie Siecwy otrzymacie Krwawy Bursztyn i wskazówkę do Dębu - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Nagroda: Za pokonanie Siecwy otrzymacie Krwawy Bursztyn i wskazówkę do Dębu.

Pająk (Aideen, handlarka z Dublinu) / The Spider (Aideen, Merchant of Dublin)

Pająk (Aideen, handlarka z Dublinu) nie łączy się z zadaniami fabularnymi - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Pająk (Aideen, handlarka z Dublinu) nie łączy się z zadaniami fabularnymi. Na własną rękę musicie znaleźć wszystkie wskazówki.

1 wskazówka: Otrzymywana automatycznie po zabiciu Jelenia.

5 - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
2 wskazówka: Aby ją zdobyć trzeba wygrać zawody pijackie w Dublinie - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

2 wskazówka: Aby ją zdobyć trzeba wygrać zawody pijackie w Dublinie. W razie niepowodzenia można powtarzać tę aktywność w nieskończoność.

6 - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
3 wskazówka: Koło ołtarza w Dublinie, po jego lewej stronie, na drewnianej ławce - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

3 wskazówka: Koło ołtarza w Dublinie, po jego lewej stronie, na drewnianej ławce.

Nagroda: Za pokonanie Pająka otrzymacie Krwawy Bursztyn i wskazówkę do Szeptu - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Nagroda: Za pokonanie Pająka otrzymacie Krwawy Bursztyn i wskazówkę do Szeptu.

Jesion (Cummascach) / The Ash (Cummascach)

Jesion (Cummascach) nie łączy się z zadaniami fabularnymi - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Jesion (Cummascach) nie łączy się z zadaniami fabularnymi. Na własną rękę musicie znaleźć wszystkie wskazówki.

1 wskazówka: Otrzymywana automatycznie po zabiciu Strzyżyk.

7 - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
2 wskazówka: Aby ją zdobyć trzeba udać się w miejsce rytuału, pomiędzy jeziorem Rea i Taum - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

2 wskazówka: Aby ją zdobyć trzeba udać się w miejsce rytuału, pomiędzy jeziorem Rea i Taum. W dole, na jednej ze skał, znajdziecie tę wskazówkę.

8 - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
3 wskazówka: W białym namiocie, w lokalizacji Kiltober, zaraz przy punkcie synchronizacji - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

3 wskazówka: W białym namiocie, w lokalizacji Kiltober, zaraz przy punkcie synchronizacji.

Nagroda: Za pokonanie Jesiona otrzymacie Krwawy Bursztyn i wskazówkę do Płomienia - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Nagroda: Za pokonanie Jesiona otrzymacie Krwawy Bursztyn i wskazówkę do Płomienia.

Szept (Leasleach, wariatka z mokradeł) / The Whisper (Leasleach, madwoman of the bogs)

Szept (Leasleach, wariatka z mokradeł) nie łączy się z zadaniami fabularnymi - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Szept (Leasleach, wariatka z mokradeł) nie łączy się z zadaniami fabularnymi. Na własną rękę musicie znaleźć wszystkie wskazówki.

1 wskazówka: Otrzymywana automatycznie po zabiciu Pająka.

9 - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
2 wskazówka: Aby ją zdobyć trzeba udać się w do obozu wroga - Boyne Tomb - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

2 wskazówka: Aby ją zdobyć trzeba udać się w do obozu wroga - Boyne Tomb. Na drewnianych skrzyniach znajdziecie tę wskazówkę. Zaraz obok jest sporo surowców, które mogą przyda się do rozbudowy wyposażenia.

10 - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
3 wskazówka: Miejsce rytuału na bagnach, położonego na zachód od portu - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

3 wskazówka: Miejsce rytuału na bagnach, położonego na zachód od portu.

Nagroda: Za pokonanie Szeptu otrzymacie Krwawy Bursztyn - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Nagroda: Za pokonanie Szeptu otrzymacie Krwawy Bursztyn.

Płomień (Conlae, podpalacz) / The Blaze (Conlae, he of the flames)

Płomień (Conlae, podpalacz) nie łączy się z zadaniami fabularnymi - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Płomień (Conlae, podpalacz) nie łączy się z zadaniami fabularnymi. Na własną rękę musicie znaleźć wszystkie wskazówki.

1 wskazówka: Otrzymywana automatycznie po zabiciu Jesiona.

2 wskazówka: Bally na Gall, w pobliżu wodospadu - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

2 wskazówka: Bally na Gall, w pobliżu wodospadu.

11 - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
3 wskazówka: Wewnątrz spalonego domu, w wiosce Clogher - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

3 wskazówka: Wewnątrz spalonego domu, w wiosce Clogher.

Nagroda: Za pokonanie Płomienia otrzymacie Krwawy Bursztyn i wskazówkę do Mgły - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Nagroda: Za pokonanie Płomienia otrzymacie Krwawy Bursztyn i wskazówkę do Mgły.

Mgła (Trian, ten od kamiennych kręgów) / The Mist (Trian, he of the stone circles)

Mgła (Trian, ten od kamiennych kręgów) nie łączy się z zadaniami fabularnymi - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Mgła (Trian, ten od kamiennych kręgów) nie łączy się z zadaniami fabularnymi. Na własną rękę musicie znaleźć wszystkie wskazówki.

1 wskazówka: Otrzymywana automatycznie po zabiciu Płomienia.

12 - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
2 wskazówka: W centrum kamiennego kręgu w Doon Daven - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

2 wskazówka: W centrum kamiennego kręgu w Doon Daven. Warto pierw pokonać przeciwników, którzy koczują w okolicy.

13 - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
3 wskazówka: Na plaży na północny wschód od Aileach, zaraz obok drewnianych pali, koło których leży kilka martwych zwierząt - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

3 wskazówka: Na plaży na północny wschód od Aileach, zaraz obok drewnianych pali, koło których leży kilka martwych zwierząt.

Nagroda: Za pokonanie Mgły otrzymacie Krwawy Bursztyn - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Nagroda: Za pokonanie Mgły otrzymacie Krwawy Bursztyn.

Dąb (Eogan mac Cartaigh) / The Oak (Eogan mac Cartaigh)

Dąb (Eogan mac Cartaigh) to ostatni z Dzieci Danu - AC Valhalla Gniew Druidów: Dzieci Danu - lista, wszystkie wskazówki - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Dąb (Eogan mac Cartaigh) to ostatni z Dzieci Danu. Pokonacie go w trakcie misji głównej - A Scourging of Snakes. Wskazówki do Dębu zdobędziecie zabijając Przeklętą i Siewce.