Assassin's Creed Valhalla: Muchomor - Rygjafylke, sekrety, lokacje Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

W Assassin's Creed Valhalla możesz spotkać ciekawe lokacje, w których Twoja postać zażyje nie do końca legalne substancje. W miejscach z grzybami możesz się zatrzymać i pozwolić bohaterowi zakosztować wizji oraz problemów zdrowotnych. Na tej stornie naszego poradnika dowiesz się gdzie znajdziesz muchomory, w regionie Rygjafylke.

Zagadka z posągami

Muchomory znajdziesz na wyspie, dokładnie po środku regionu Rygjafylke - Assassins Creed Valhalla: Muchomor - Rygjafylke, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Muchomory znajdziesz na wyspie, dokładnie po środku regionu Rygjafylke.

Rzucą Ci się w oczy, ponieważ otoczone są kilkoma skałami, a zaraz obok stoją dwa posągi - Assassins Creed Valhalla: Muchomor - Rygjafylke, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Rzucą Ci się w oczy, ponieważ otoczone są kilkoma skałami, a zaraz obok stoją dwa posągi. Przyjrzyj się im, są bardzo ważne. Dzięki nim rozwiążesz zagadkę, która pojawi się przed Twoimi oczami, zaraz po zażyciu substancji halucynogennych.

1 - Assassins Creed Valhalla: Muchomor - Rygjafylke, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry
Twoim zadaniem jest po prostu wbiegnięcie w trzy portale - Assassins Creed Valhalla: Muchomor - Rygjafylke, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Twoim zadaniem jest po prostu wbiegnięcie w trzy portale. Musisz zrobić to jednak w odpowiedniej kolejności. Najlepiej będzie jeśli spojrzysz na notatkę, która leży zaraz obok posągów, dzięki niej wszystko stanie się prostsze.

Pierwsze wrota to te koło których stoi posąg Ragnaroka - Assassins Creed Valhalla: Muchomor - Rygjafylke, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Pierwsze wrota to te koło których stoi posąg Ragnaroka. Wbiegnij w nie bez żadnego zastanowienia.

Halucynacji ciąg dalszy - Assassins Creed Valhalla: Muchomor - Rygjafylke, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Halucynacji ciąg dalszy. Odszukaj portal, przy którym postawiono figurę Frei. Jest to postawna kobieta, która trzyma się za dłonie.

Ostatni portal i koniec Twojej zabawy - Assassins Creed Valhalla: Muchomor - Rygjafylke, sekrety, lokacje - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Ostatni portal i koniec Twojej zabawy. Po prawej stronie znajdziesz wrota, koło których czeka Glaosheimr. Po prostu wbiegnij w portal, a wytrzeźwiejesz i trafisz do świata żywych.